Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SATO: Αύξηση 21% στα καθαρά κέρδη 6μήνου

Στα 41,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του α’ εξαμήνου 2007 για τη Sato, έναντι 33,8 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2006, σημειώνοντας αύξηση 23% ενώ τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας του Ομίλου ανήλθαν στις 561 χιλ. ευρώ έναντι 463 χιλ. ευρώ το 2006 σημειώνοντας αύξηση 21%.

SATO: Αύξηση 21% στα καθαρά κέρδη 6μήνου
Στα 41,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκε ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του α’ εξαμήνου 2007 για τη Sato, έναντι 33,8 εκατ. ευρώ που ήταν το αντίστοιχο διάστημα του 2006, σημειώνοντας αύξηση 23% ενώ τα κέρδη μετά φόρων και δικαιωμάτων μειοψηφίας του Ομίλου ανήλθαν στις 561 χιλ. ευρώ έναντι 463 χιλ. ευρώ το 2006 σημειώνοντας αύξηση 21%.

Η αύξηση προέρχεται από τις πωλήσεις επίπλων σπιτιού του νέου brand ENTOS, αλλά και από την οργανική ανάπτυξη του κλάδου των επίπλων γραφείου.

Σημειώνεται ότι κατά το β’ τρίμηνο ο όμιλος κάλυψε την υστέρηση των πωλήσεων που υπήρχε στο α’ τρίμηνο η οποία υπήρξε και περίοδος προσαρμογής στο νέο ERP. Η μετάβαση στο νέο λειτουργικό σύστημα SAP υπήρξε επιτυχημένη ενισχύοντας τις δυνατότητες οργανικής ανάπτυξης του Ομίλου.

Παράλληλα η εταιρεία δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας για να αντιμετωπίσει την αύξηση των πωλήσεων, έχει ξεκινήσει την επένδυση νέου κέντρου logistics 30.000 τ.μ. στην Ελευσίνα. Κατά την εξεταζόμενη περίοδο το περιθώριο της μικτής κερδοφορίας σημείωσε περαιτέρω βελτίωση και έφτασε το 47,6% έναντι 44,6% που ήταν το αντίστοιχο εξάμηνο του 2006.

Αύξηση 89% σημείωσαν τα Κέρδη προ Φόρων Τόκων και Αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου SATO που ανήλθαν το Α εξάμηνο του 2007 στα 3,9 εκατ. ευρώ, έναντι 2,1 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2006.

Αντίστοιχα, τα Κέρδη Μετά Φόρων και Δικαιωμάτων Μειοψηφίας (EATAM) του εξαμήνου του Ομίλου SATO ανήλθαν το 2007 στις 561 χιλ. ευρώ έναντι 463 χιλ. ευρώ το 2006 σημειώνοντας αύξηση 21%.

Οι οικονομικές καταστάσεις Α’ εξαμήνου 2007 θα δημοσιευθούν στην εφημερίδα ΤΟ ΒΗΜΑ την Παρασκευή, 31 Αυγούστου.

ΣΤΟΧΟΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 2007:

Η αύξηση των πωλήσεων με την προσθήκη νέων καταστημάτων δικτύου και την προσθήκη νέων προϊόντων και brands αναμένεται να συνεχιστεί και το β’ εξάμηνο του 2007. Σαν αποτέλεσμα ο ρυθμός αύξησης του ετήσιου κύκλου εργασιών το 2007 αναμένεται περαιτέρω αυξημένος σε σχέση με το 2006.

Τον Ιανουάριο του 2007 ξεκίνησαν 3 νέα καταστήματα Bo Concept, Divani & Divani και La Maison Coloniale στο κέντρο της Αθήνας στα Notos Galleries.

Συνεχίζεται η ανάπτυξη του δικτύου ENTOS με το άνοιγμα νέων καταστημάτων. Τα εγκαίνια του νέου καταστήματος ENTOS στο Χαλάνδρι (Κηφισίας 250 στο πρώην Habitat), το οποίο ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο, υπήρξαν εξαιρετικά επιτυχημένα, ενώ το κατάστημα στο Μοσχάτο (Πειραιώς 18) από τον μήνα Μάιο λειτουργεί πλήρως ανακαινισμένο. Το β’ τρίμηνο λειτούργησαν 2 νέα καταστήματα ENTOS, στο 9ο χιλ. της λεωφόρου Βάρης-Κορωπίου, στον κόμβο της Αγ. Μαρίνας και στη Νίκαια, στην Λ. Θηβών 247. Μέχρι τέλους του 2007 θα λειτουργήσουν 2 νέα καταστήματα στη Θεσσαλονίκη, ενώ συνεχίζεται η επέκταση και αναδιάρθρωση του δικτύου στην επαρχία.

Η διεθνής ανάπτυξη της SATO, συνεχίζεται μέσω της γερμανικής μονάδας SATO Office GmbΗ, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου και αμφιθεάτρων σε όλη την Ευρώπη, και της τουρκικής TCC Buro Koltuk, με εργοστάσιο στην Προύσα, που παράγει και διανέμει καθίσματα γραφείου.

Τα αποτελέσματα των θυγατρικών στο εξωτερικό ακολουθούν συνεχή πορεία βελτίωσης και οι πωλήσεις του Α’ εξαμήνου 2007 είναι αυξημένες κατά 17% σε σχέση με το 2006.

Με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ? εξαμήνου 2007, ο Διευθύνων Σύμβουλος του SATO Group, κ. Γιώργος Θεοδωρίδης, ανέφερε τα εξής: ”Το 2007 υλοποιείται το πλάνο ανάπτυξης του δικτύου λιανικής με αιχμή το brand ENTOS με μεγάλη επιτυχία, κάτι που μας κάνει αισιόδοξους για την επίτευξη των φετινών αποτελεσμάτων. Στόχος της Διοίκησης του Ομίλου SATO είναι η ενίσχυση της θέσης του στην αγορά επίπλου σπιτιού μέσω ανάπτυξης του δικτύου λιανικής, η επέκταση της ηγετικής θέσης στην αγορά του επίπλου γραφείου και η παράλληλη επέκταση του Ομίλου διεθνώς.

Ο Όμιλος SATO κατέχει ηγετική θέση στην αγορά του επίπλου γραφείου, με μονάδες παραγωγής και εμπορίας σε Ελλάδα, Γερμανία και Τουρκία, ενώ παράλληλα διαθέτει το μεγαλύτερο δίκτυο οικιακού επίπλου στην εγχώρια αγορά με τις επώνυμες μάρκες ENTOS, BO CONCEPT, DIVANI DIVANI, LA MAISON COLONIALE και LEATHER CONCEPT. Ο Όμιλος SATO αναπτύσσει συνεχώς καινοτόμα προϊόντα υψηλής ποιότητας και αισθητικής, με στρατηγικό άξονα την ικανοποίηση των πελατών του.



ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v