Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Sato: Εμφάνισε ζημίες 6,34 εκατ. ευρώ το 2015

Σύμφωνα με τις λογιστικές καταστάσεις, η εταιρία εμφάνισε ζημίες EBITDA ύψους 3,8 εκατ. ευρώ, από 1,7 εκατ. το 2014.

Sato: Εμφάνισε ζημίες 6,34 εκατ. ευρώ το 2015

Στα 6,4 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν οι ζημίες της Sato το 2015, παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με αυτές του 2014. 

Ο τζίρος της εταιρίας ανήλθε στα 7,4 εκατ. ευρώ, από 7,1 εκατ. το 2014. 

Σύμφωνα με τις λογιστικές καταστάσεις, η εταιρία εμφάνισε ζημίες EBITDA ύψους 3,8 εκατ. ευρώ, από 1,7 εκατ. το 2014. 

Το ταμείο της εισηγμένης διαμορφωνόταν στα τέλη του 2015 στο 1,1 εκατ. ευρώ. 

Αναλυτικά, η SATO ανακοίνωσε πως για την χρήση 01/01/2015 έως 31/12/2015 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €7.362 χιλ. έναντι €7.107 χιλ. την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση κατά €255 χιλ. ή 3,6%.

Πιο συγκεκριμένα το brand ΕΝΤΟS παρουσίασε αύξηση πωλήσεων η οποία ανήλθε σε 12,21%.

Για το brand SATO και για το ίδιο χρονικό διάστημα οι πωλήσεις σε εταιρικούς πελάτες παρουσιάζουν αύξηση της τάξεως του 3,5%.

Τα μικτά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν σε €2.133 χιλ. έναντι €2.206 χιλ. με το μικτό περιθώριο να βρίσκεται στο 30% έναντι 31% το προηγούμενο έτος, ενώ τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διάθεσης μειώθηκαν περεταίρω κατά €972 χιλ. ή κατά 9,3%.

Η Εταιρεία σημείωσε ζημίες μετά φόρων €-6.347 χιλ. έναντι ζημιών €-3.511 χιλ. το αντίστοιχο περσινό διάστημα 2014. Η μεταβολή αυτή οφείλεται κατά κύριο λόγο στο γεγονός ότι το 2015 η εταιρεία προέβει στην αποεπένδυση καταστήματος στην Θεσσαλονίκη σημειώνοντας ζημία €1.489 χιλ. καθώς και σε περαιτέρω ασφαλή πρόβλεψη απομείωσης αξίας αποθεμάτων €1.547 χιλ.

Ο δείκτης EBITDA για το έτος 2015 ανήλθε σε €-3.788χιλ. έναντι €-1.697 χιλ. της αντίστοιχης περιόδου 2014.

Η Eταιρεία συνεχίζει δυναμικά το πρόγραμμα αναδιάρθρωσης λειτουργίας της έχοντας υλοποιήσει τις κάτωθι ενέργειες .

Το κατάστημα SATO μαζί με το κατάστημα λιανικής ENTOS μεταφέρθηκαν επί της Λ. Κηφισίας 252-254 στο Χαλάνδρι Αττικής και βρίσκονται πλέον σε ενιαίο χώρο. Το συγκεκριμένο κατάστημα είναι μεγαλύτερης επιφάνειας σε τ.μ. και ήλθε να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες της εταιρείας όπως αυτές προέκυψαν μετά από τον εμπλουτισμό της γκάμας των εμπορευμάτων της. Παράλληλα το συγκεκριμένο σημείο χαρακτηρίζεται από έντονη εμπορική δραστηριότατα στον κλάδο των επίπλων.

Η SATO δημιούργησε νέο διαχωριστικό σύστημα γραφείων με την ονομασία ΟΝΕ FORALL.Το διαχωριστικό έχει την δυνατότητα με ένα προφίλ να καλύπτει κάθε ζητούμενη παραλλαγή σε κλειστούς χώρους γραφείων προσφέροντας ένα άριστο αισθητικό αποτέλεσμα με απόλυτη ηχομόνωση.

Η Εταιρεία ολοκλήρωσε την τοποθέτηση της παιδικής σειράς MOJO στα καταστήματα της, η οποία περιλαμβάνει κρεβάτι κουκέτα γραφείο & βιβλιοθήκη. Πρόκειται για Δανέζικη εταιρεία παραγωγής –οικολογικών- μασίφ επίπλων από ξυλεία πεύκου. Η Εταιρεία με την ενέργεια αυτή προσδοκά μεγαλύτερη διείσδυση στην κατηγορία των παιδικών επίπλων.

Η Εταιρεία σύναψε αποκλειστική συνεργασία με έναν από τους μεγαλύτερους οίκους κατασκευής δερμάτινων καναπέδων τον NATUZZI ITALY. Ο συγκεκριμένος κατασκευαστής προμηθεύει τα καταστήματα ENTOS και SATO με την σειρά δερμάτινων καναπέδων για το Brand DIVANI& ΙΤΑLΙΑΝΙ

Παράλληλα η Εταιρεία στα πλαίσια της περαιτέρω ανάπτυξης των πωλήσεων έχει εντάξει στους στόχους της για το έτος 2016 τις κάτωθι ενέργειες.

Η Εταιρεία στα πλαίσια αναδιάρθρωσης του δικτύου της σχεδιάζει την ανάπτυξη του καταστήματος ENTOS και SATO Θεσσαλονίκης , το οποίο θα μεταφερθεί μέχρι το τέλος του Α' τριμήνου 2016 σε νέο μεγαλύτερο κατάστημα με την μέθοδο franchise . H συγκεκριμένη ενέργεια θα βελτιώσει τα λειτουργικά κόστη της εταιρείας στην Θεσσαλονίκη.
Η Eταιρεία θα δημιουργήσει στην Πειραιώς 18 το νέο ENTOS OUTLET. Σε έναν ενιαίο χώρο 2.000 τ.μ. θα διατίθενται όλες, οι προηγουμένων ετών, εμπορικές σειρές των καταστημάτων ENTOS.

Η Εταιρεία έχει ως στόχο για το 2016 να επεκταθεί στην αγορά δαπέδων προσφέροντας μια πλήρη γκάμα προϊόντων άριστης ποιότητας και υψηλής αισθητικής, τα δάπεδα βινυλίου και υφαντού βινυλίου είναι ότι ποιο σύγχρονο στην επένδυση δαπέδων για επαγγελματικούς και εμπορικούς χώρους. Η αντοχή τους σε συνδυασμό με τις ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης τους τα καθιστούν ως την πιο ανταγωνιστική πρόταση στην αγορά.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v