Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Jumbo: Η επιστροφή στην ομαλότητα «ξεπαγώνει» τη διανομή μερίσματος

Την αναδρομική διανομή μερίσματος, προσαυξημένου κατά 50%, για τη χρήση 2014-2015, αλλά και για την τρέχουσα χρήση προγραμματίζει ο όμιλος. Τα σχέδια επέκτασης. Με ρυθμούς υψηλότερους του «αναμενόμενου» τρέχουν τα μεγέθη.

Jumbo: Η επιστροφή στην ομαλότητα «ξεπαγώνει» τη διανομή μερίσματος

Την πεποίθηση πως η οικονομία της χώρας εισέρχεται σε φάση ομαλότητας ενστερνίζεται και η διοίκηση του ομίλου Jumbo, η οποία σκοπεύει να «ξεπαγώσει» διαθέσιμα και να διανείμει μέρισμα τόσο για την παρελθούσα χρήση του 2014-2015 όσο και για την τρέχουσα, η οποία ολοκληρώνεται τον Ιούνιο.

Υπενθυμίζεται πως η διοίκηση της Jumbο είχε μεταθέσει στο μέλλον -αναμένοντας την αποσαφήνιση των ανοιχτών θεμάτων της ελληνικής οικονομίας- το θέμα ανταμοιβής των μετόχων της, δίνοντας ταυτόχρονα «σήμα» για την ανησυχία του επιχειρηματικού κόσμου όσον αφορά στα τεκταινόμενα, στην πορεία της αξιολόγησης και στην αστάθεια του ευρύτερου οικονομικού περιβάλλοντος.

Στο περιθώριο, ωστόσο, της πρόσφατης έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων με βασικό θέμα την έγκριση της συγχώνευσης με τη συγγενή εταιρία Τανοσιριάν, ο πρόεδρος του ομίλου κ. Απ. Βακάκης ανέφερε πως το δ.σ. της εταιρίας σκοπεύει να προτείνει (σε νέα έκτακτη γ.σ.) την αναδρομική διανομή -και μάλιστα κατά 50% προσαυξημένου- μερίσματος για τη χρήση του 2014-2015, καθώς επίσης και τη διανομή μερίσματος για την τρέχουσα χρήση. Σημειώνεται ότι η αρχική πρόταση μερίσματος για τη χρήση 2014-2015 ήταν 0,18 ευρώ ανά μετοχή, οπότε η νέα πρόταση αναμένεται να ανέλθει στα 0,27 ευρώ ανά μετοχή.

Πέραν τούτου, ο κ. Βακάκης αναφέρθηκε στη στρατηγική γεωγραφικής επέκτασης της Jumbo, επιβεβαιώνοντας τη συνεργασία franchise με τον επιχειρηματία Ν. Βερόπουλο για την αγορά της Σερβίας. Ανέφερε επίσης ότι υπάρχουν και νέες προτάσεις για αντίστοιχες συνεργασίες στην ευρύτερη περιοχή (π.χ. στο Μαυροβούνιο). Διευκρίνισε δε ότι η επέκταση σε αγορές εκτός Ε.Ε. αναμένεται να γίνουν με το μοντέλο των συνεργασιών. Αντιθέτως, σε αγορές εντός Ε.Ε. όπως η Ρουμανία, η Βουλγαρία και η Κύπρος, η στρατηγική του ομίλου είναι η αυτόνομη ανάπτυξη ώστε «να μη μοιραζόμαστε το μικτό μας κέρδος», όπως συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Τέλος, ο κ. Βακάκης απέφυγε να προσδιορίσει ποσοτικά τις επιδόσεις του ομίλου στο δ' τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, ωστόσο ανέφερε ότι κινούνται στους ρυθμούς του εννεαμήνου και «καλύτερα από το αναμενόμενο», ξεπερνώντας τη βασική πρόβλεψη του ομίλου για αύξηση πωλήσεων κατά 6%-8%.

Πέννυ Κούτρα [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v