Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στρατηγική συνεργασία DAIKIN με Γ.Ε. Δημητρίου

Η εταιρία, που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν μόνο μέσω εξειδικευμένων δικτύων, μέσω της συνεργασίας με τη Γ.Ε. Δημητρίου εισέρχεται στα δίκτυα λιανικής πώλησης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά κλιματιστικών.

Στρατηγική συνεργασία DAIKIN με Γ.Ε. Δημητρίου

Η βιομηχανία κλιματιστικών DAIKIN Hellas επεκτείνει το δίκτυο διάθεσης των προϊόντων της με την είσοδό της στα μεγάλα δίκτυα λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών μέσω της στρατηγικής συνεργασίας της με τη  Γ.Ε. Δημητρίου.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, η συνεργασία με τη Γ.Ε. Δημητρίου δίνει νέα ώθηση στην DAIKIN καθώς επιτρέπει το άνοιγμά της σε νέα κανάλια διανομής, προσεγγίζοντας το ευρύ καταναλωτικό κοινό.

Η ανακοίνωση επιβεβαιώνει το δημοσίευμα του Euro2day.gr με τίτλο «Ανεβάζει επιδόσεις η Γ.Ε. Δημητρίου».

Η εταιρία, που μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν μόνο μέσω εξειδικευμένων δικτύων, έχει επενδύσει στη νέα αυτή συνεργασία στοχεύοντας στην αύξηση των πωλήσεων στην αγορά των ηλεκτρονικών.

Η κ. Χριστίνα Αντωνίου, Sales Manager της DAIKIN Hellas, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία μας με την εταιρία Δημητρίου ήρθε ταυτόχρονα ως επιθυμία και από τις δύο πλευρές, καθώς μοιραζόμαστε ένα κοινό όραμα. Την καλύτερη εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή σε συνδυασμό με υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και προϊόντα από την DAIKIN. Η πολυετής εμπειρία της DAIKIN, στην παραγωγή καινοτομικών προϊόντων σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία της Γ.Ε. Δημητρίου, στον χώρο των καταστημάτων ηλεκτρικών συσκευών, είμαστε σίγουροι ότι θα καταφέρουν να κατακτήσουν την κορυφή στο συγκεκριμένο κανάλι».

Η κ. Κωστοπούλου, Commercial Director της Γ.Ε. Δημητρίου, δήλωσε ιδιαίτερα ικανοποιημένη από τη συμφωνία αναφέροντας σχετικά: «Ως πρωτοπόρος εταιρία σε ολοκληρωμένες λύσεις ψύξης και θέρμανσης, η DAIKIN, με την είσοδό της στο retail των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, επιδιώκει μετά από 11 χρόνια ήδη επιτυχημένης παρουσίας στην ελληνική αγορά να κατακτήσει ηγετική θέση και στο κανάλι αυτό. Στόχος μας είναι: η υψηλή ποιότητα των προϊόντων οικιακού κλιματισμού DAIKIN, σε συνδυασμό με τη μακροχρόνια και σταθερή συνεργασία της εταιρίας μας με το σύνολο των καταστημάτων του retail, να κατατάξουν τη μάρκα στην κορυφή της προτίμησης του καταναλωτή».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρίας, η DAIKIN Hellas συνεχίζει να επικεντρώνεται στο εξειδικευμένο δίκτυο, που σήμερα απαρτίζεται από 7 διανομείς (Master Dealers) και 110 σημεία επίσημης διακίνησης προϊόντων DAIKIN με την επωνυμία Blue Dealers. Η διεύρυνση του δικτύου της ωστόσο στα σημεία λιανικής πώλησης ενισχύει την παρουσία της και ισχυροποιεί ακόμη περισσότερο τη θέση που κατέχει στην αγορά των κλιματιστικών. Στόχος της εταιρίας είναι η διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών της προς τον τελικό καταναλωτή, επενδύοντας πάντα στην ποιότητα πριν και μετά την πώληση.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v