Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Coca Cola: Νέο προϊόν χωρίς ζάχαρη και με γλυκαντικό από στέβια

Το κενό της έναντι του ανταγωνισμού καλύπτει η εταιρεία, με τη διάθεση του νέου προϊόντος. Στο εργοστάσιο του Σχηματαρίου η παραγωγή του. Επόμενος σταθμός η Κύπρος. Στροφή στην παραγωγή προϊόντων με λιγότερη ζάχαρη.

Coca Cola: Νέο προϊόν χωρίς ζάχαρη και με γλυκαντικό από στέβια

Στη διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας προέβη η Coca Cola Hellas, θέτοντας στη διάθεση των καταναλωτών τη νέα Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Προφανής στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου της στην αγορά με προϊόντα που εναρμονίζονται στις σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις, οι οποίες επιβάλλουν τον περιορισμό της χρήσης ζάχαρης και την πρόσληψη λιγότερων θερμίδων.

Η νέα Coca-Cola χωρίς θερμίδες και με γλυκαντικό στέβια έρχεται να προστεθεί στις τέσσερις επιλογές που ήδη είναι διαθέσιμες στην ελληνική αγορά: την Coca-Cola αυθεντική γεύση, την Coca-Cola μηδέν ζάχαρη, μηδέν θερμίδες, την Coca-Cola Light και την Coca-Cola μηδέν ζάχαρη, χωρίς καφεΐνη.

Κυκλοφορώντας σε παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα, το νέο προϊόν θα παράγεται από την Coca-Cola Τρία Έψιλον στο mega-plant του Σχηματαρίου, το μεγαλύτερο εργοστάσιο εμφιάλωσης και διανομής αναψυκτικών και χυμών της χώρας.

Από σήμερα αρχίζει η διάθεσή του στα ράφια καταστημάτων λιανικού εμπορίου στην Ελλάδα, ενώ στο αμέσως επόμενο διάστημα θα πραγματοποιηθούν οι πρώτες εξαγωγές στην Κύπρο, ενώ στελέχη του Ομίλου, αφήνουν ανοικτό το ενδεχόμενο να πραγματοποιηθούν εξαγωγές και σε άλλες χώρες.

Το νέο προϊόν είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα της νέας παγκόσμιας στρατηγικής της εταιρείας. Μια στρατηγική που έχει ως κεντρικό μέλημά της τη μείωση της ζάχαρης και περισσότερες επιλογές.

Μάλιστα, όπως ανέφερε η Λίλιαν Νεκταρίου, γενική διευθύντρια της Coca-Cola Hellas, με ευθύνη για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, στόχος του παγκόσμιου ομίλου είναι η διεύρυνση του μεριδίου των light αναψυκτικών από το 35% που είναι σήμερα, στο 50% εντός διαστήματος τριών ετών και στο πλαίσιο αυτό, γνωστοποίησε ότι η Coca Cοla Zero κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 12% το τρίμηνο Ιανουάριος - Μάρτιος 2017.

Θα πρέπει να τονισθεί ότι με το νέο αυτό προϊόν, η Coca Cola έρχεται να καλύψει το κενό της έναντι του εγχώριου ανταγωνισμού που ήδη διαθέτει ανάλογα προϊόντα. Κι αυτό γίνεται σε μια στιγμή, που ολοένα και περισσότερες εταιρείες λαμβάνουν πιο άμεσα υπόψη τις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού, το οποίο πλέον έχει τη δύναμη να επηρεάζει τη στρατηγική τους, τόσο σε επίπεδο παραγωγής προϊόντων όσο και στο marketing που ακολουθούν.

Με αφορμή την παρουσίαση του νέου προϊόντος, η Λίλιαν Νεκταρίου ανέφερε: «Είμαστε υπερήφανοι που η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως που παρουσιάζει τη νέα επιλογή Coca-Cola Χωρίς Θερμίδες και με το γλυκαντικό από το φυτό στέβια. Κι είμαστε ακόμη πιο περήφανοι που θα παράγεται στο mega-plant Σχηματαρίου.

Η ενίσχυση των αναψυκτικών light με την προσθήκη της νέας Coca-Cola που πρωτοκυκλοφορεί στην Ελλάδα εντάσσεται στη νέα παγκόσμια στρατηγική της εταιρείας να προσφέρει περισσότερα προϊόντα χωρίς θερμίδες, ικανοποιώντας την επιθυμία που έχουμε οι περισσότεροι να περιορίζουμε τη ζάχαρη που καταναλώνουμε, χωρίς να θυσιάζουμε την υπέροχη γεύση. Η παγκόσμια πρώτη στην Ελλάδα του νέου προϊόντος Coca-Cola αντανακλά τη μακρά ιστορία της εταιρείας να καινοτομεί τοπικά. Σήμερα, το 75% των πιο επιτυχημένων μαρκών μας έχουν δημιουργηθεί σε διαφορετικές χώρες σε όλο τον κόσμο, και όχι κεντρικά».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v