Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιστροφή στα κέρδη και αυξημένα έσοδα για τη Foodlink

Σε ποιους παράγοντες οφείλεται η βελτιωμένη οικονομική επίδοση της εταιρείας το 2018. Οι μετοχικές αλλαγές και το φιλόδοξο όραμα. Τι δηλώνει ο διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης Αχιλλέας Μάμαλης.

Επιστροφή στα κέρδη και αυξημένα έσοδα για τη Foodlink

Βελτίωση οικονομικών επιδόσεων σημείωσε το 2018 η Foodlink, καθώς αφενός απορρόφησε τις απώλειες από την παλαιότερη έκθεσή της στην αλυσίδα Μαρινόπουλος και αφετέρου ανέβασε τον κύκλο εργασιών της σε Ελλάδα και Κύπρο.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εισηγμένης εταιρείας Αχιλλέα Μάμαλη:

• Ο περυσινός κύκλος εργασιών αυξήθηκε περίπου κατά 10% σε σύγκριση με τον αντίστοιχο του 2017. Η βελτίωση αυτή οφείλεται τόσο στην άνοδο των εργασιών στο εσωτερικό της χώρας, όσο και στη συμβολή της εξαγοράς που πραγματοποιήθηκε στην Κύπρο.

• Σε επίπεδο κερδών προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA), το αποτέλεσμα του δεύτερου εξαμήνου κινήθηκε λίγο-πολύ σε παρόμοιο πλαίσιο με το πρώτο μισό του έτους.

• Το καθαρό αποτέλεσμα εκτιμάται ότι θα είναι κερδοφόρο, κάτι άλλωστε που είχε διαφανεί και από τις λογιστικές καταστάσεις του πρώτου εξαμήνου (αποτελούσε άλλωστε τον στόχο της διοίκησης για τη συγκεκριμένη οικονομική χρήση).

• Το όραμα του ομίλου εξακολουθεί να είναι η δημιουργία ενός εθνικού πρωταθλητή στα logistics, με ηγετικό ρόλο στον ελληνικό χώρο και παρουσία στο εξωτερικό.

Χθες η διοίκηση της Foodlink ανακοίνωσε πως οι δύο βασικότεροι μέτοχοί της (ο πρόεδρός της Bασίλειος Καρακουλάκης και ο διευθύνων σύμβουλός της Αχιλλέας Μάμαλης θα αυξήσουν το ποσοστό τους στην εταιρεία κατά 25%, αγοράζοντας το ποσοστό που έλεγχε ο γνωστός επιχειρηματίας Βασίλης Κάτσος (μέσα από τη συμμετοχή της VNK Capital στην αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της εισηγμένης το 2018).

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, η λύση της συνεργασίας έγινε από κοινού και οφείλεται στη «διαφορετική οπτική των δύο πλευρών όσον αφορά τις μελλοντικές κινήσεις στρατηγικής της Fooflink».

Το 2017 η Foodlink είχε σημειώσει κύκλο εργασιών 49,34 εκατ. ευρώ (έναντι 47,6 εκατ. το 2016) και ζημία 2,34 εκατ. ευρώ (έναντι ζημίας 1,976 εκατ. το 2016), επηρεασμένη από τις απώλειες λόγω των εξελίξεων στην αλυσίδα Μαρινόπουλος.

Κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, η Foodlink αύξησε τις πωλήσεις της από τα 24,6 στα 26,18 εκατ. ευρώ, το EBITDA από 204 χιλ. στο 1,09 εκατ. ευρώ, ενώ το καθαρό αποτέλεσμα, από ζημία 1,04 εκατ., μετατράπηκε σε κέρδος 83 χιλ. ευρώ. Στις 30/6/2018 τα ίδια κεφάλαιά της είχαν διαμορφωθεί στα 7,74 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v