Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Επιθετική στρατηγική υιοθετεί το Πλαίσιο

Νέου τύπου καταστήματα και διευρυμένη προϊοντική γκάμα εξήγγειλε η διοίκηση της εισηγμένης. Οι προτεραιότητες του 2019 και η επέκταση στις λευκές ηλεκτρικές συσκευές. Τι είπαν οι βασικοί μέτοχοι για πιθανό placement.

Επιθετική στρατηγική υιοθετεί το Πλαίσιο

Την πρόθεση της εισηγμένης να συνεχίσει την επιθετική στρατηγική που ξεκίνησε πέρυσι, τόνισε ο πρόεδρός της Γιώργος Γεράρδος, στο πλαίσιο της χθεσινής ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων. Σημείωσε πως μετά τις περυσινές επενδύσεις των 7,5 εκατ. ευρώ (μεταξύ αυτών, νέας ταυτότητας καταστήματα σε Αγία Παρασκευή και Χανιά), φέτος θα υλοποιηθεί πρόγραμμα ύψους δέκα εκατ. ευρώ, με τις κυριότερες κινήσεις της εισηγμένης για το 2019 να είναι:

• Ο νέος τρόπος πληρωμής «μήνα-μήνα» (δόσεις σε πελάτες που δεν διαθέτουν πιστωτική κάρτα, σε συνεργασία με χρηματοπιστωτικό ίδρυμα).

Δημιουργία νέας ταυτότητας καταστήματος στο «Mall» της Αθήνας (τα δείγματα πωλήσεων των νέου τύπου καταστημάτων σε Αγία Παρασκευή, Χανιά και Mall είναι πολύ ικανοποιητικά).

• Η αναμενόμενη ολοκλήρωση της πλατφόρμας, μέσω της οποίας κάθε πελάτης θα αναγνωρίζεται ως μονάδα, ανεξάρτητα από το δίκτυο που επιλέγει κάθε φορά να ψωνίσει από το Πλαίσιο. Η πλατφόρμα αυτή θα χρησιμεύσει στην εισηγμένη προκειμένου να προσφέρει στον πελάτη προϊόντα προσαρμοσμένα στις δικές του ανάγκες και προτεραιότητες.

• Το λανσάρισμα νέων κατηγοριών προϊόντων τύπου lifestyle. Ανάλογη κίνηση έχει γίνει στο παρελθόν με τα σχολικά είδη, με στόχο όχι μόνο την επίτευξη κέρδους αλλά και την προσέλκυση στα καταστήματα και νέων κατηγοριών πελατών.

• Η σχεδιαζόμενη επέκταση στις ηλεκτρικές συσκευές. Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της εταιρείας κ. Κώστα Γεράρδο, «φέτος έχει ωριμάσει η απόφαση για είσοδό μας στις ηλεκτρικές συσκευές. Οι λευκές συσκευές πλέον εμπεριέχουν ψηφιακή τεχνολογία και θα κληθούν να λειτουργήσουν μέσα στο concept του «έξυπνου σπιτιού» (συσκευές που θα επικοινωνούν μεταξύ τους) ανέφερε χαρακτηριστικά. Για το λανσάρισμα των λευκών συσκευών θα δημιουργηθεί ένα επιπλέον κατάστημα, ενώ θα υπάρξουν και παρεμβάσεις σε υπάρχοντα καταστήματα.

Η διοίκηση της εταιρείας αναφέρθηκε επίσης στην αξιοσημείωτη διεύρυνση των μεριδίων αγοράς της μέσα στο 2018 (+1,4% στην κινητή τηλεφωνία, +0,8% στις τηλεοράσεις, +1,4% στα desktops και +2,4% στα laptops), στρατηγική ωστόσο που περιόρισε την καθαρή κερδοφορία.

«Βλέπουμε» για το free float

Σε ερώτηση επενδυτή για το αν οι βασικοί μέτοχοι προβληματίζονται σχετικά με το περιορισμένο free float του τίτλου (προφανώς, η ερώτηση αποσκοπούσε στην απάντηση για τον αν οι κ.κ. Γιώργος και Κώστας Γεράρδος επιθυμούν να περιορίσουν τα υψηλά ποσοστά τους στην εταιρεία), ο Κώστας Γεράρδος ανέφερε ότι «θέλουμε να υπάρξει αύξηση της διασποράς, αλλά όλα είναι θέμα timing. Τα προηγούμενα χρόνια της κρίσης σίγουρα δεν ήταν η καλύτερη δυνατή περίοδος. Τώρα τα πράγματα είναι βελτιωμένα. Πρώτη προτεραιότητά μας τώρα είναι η ανάπτυξη των εργασιών της εταιρείας, με τη διεύρυνση του free float να αποτελεί δεύτερο στόχο».

Τέλος, στο πλαίσιο της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης, ψηφίστηκαν μεταξύ άλλων:

• Η διανομή μερίσματος ύψους 0,07 ευρώ ανά μετοχή (αποκοπή 30/5, ημερομηνία καταγραφής 31/5 και καταβολή 6/6).

• Η δυνατότητα αγοράς ιδίων μετοχών για την επόμενη διετία έως ποσοστού 10% και σε εύρος τιμών από 2,5 έως 7 ευρώ. Να σημειωθεί πως και κατά την προηγούμενη διετία είχε ψηφιστεί η δυνατότητα αγοράς ιδίων μετοχών, χωρίς ωστόσο το μέτρο να ενεργοποιηθεί από τη διοίκηση της εισηγμένης.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v