Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πλαίσιο: Η στρατηγική διείσδυσης σε μια αγορά 550 εκατ. ευρώ

Με μόλις 5 καταστήματα αλλά κι ένα ισχυρό on line κανάλι, η αλυσίδα εισέρχεται επισήμως στην αγορά λευκών συσκευών. Επενδύσεις 15 εκατ. ευρώ, νέες υπηρεσίες και χρηματοδοτικά προγράμματα. Λανσάρει και own label προϊόντα στην αλυσίδα.

Πλαίσιο: Η στρατηγική διείσδυσης σε μια αγορά 550 εκατ. ευρώ

Μερίδιο από μια πίτα 550 εκατ. ευρώ διεκδικεί η αλυσίδα Πλαίσιο, η οποία εισέρχεται πλέον επισήμως στη λιανική αγορά ηλεκτρικών συσκευών. Η εν λόγω κίνηση κυοφορούνταν εδώ και μια πενταετία, σύμφωνα με τον κ. Κώστα Γεράρδο, αντιπρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της αλυσίδας, καθώς πέραν της επιχειρησιακής οργάνωσης, η Πλαίσιο -ταυτισμένη με την τεχνολογία- όφειλε να διαπιστώσει αν το πελατολόγιό της θα αποδεχόταν μια τέτοια μετατόπιση.

Μετά τη βαθιά ύφεση, ωστόσο, που περιόρισε τα όρια των αγορών που κινούνταν η Πλαίσιο αλλά και μετά τη συγκέντρωση που έχει επέλθει στην ελληνική λιανική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, κρίθηκε απαραίτητη η επέκταση της αλυσίδας σ’ ένα συναφή αλλά νέο χώρο.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Πλαίσιο, η συνολική αγορά τεχνολογίας στην Ελλάδα περιορίζεται στα 250 εκατ. ευρώ και της τηλεφωνίας στα 500 εκατ. ευρώ. Και οι δύο αγορές αποτελούν προνομιακούς χώρους για την Πλαίσιο, ωστόσο, ο τομέας των λευκών συσκευών παρέμενε έξω από την περίμετρό της. Δεδομένου ότι η τεχνολογία έχει καταστήσει πλέον και τις λευκές συσκευές ως «έξυπνες», η διοίκηση της Πλαίσιο έκρινε πως δημιουργείται πλέον και η απαραίτητη «γέφυρα» στη νέα αγορά. Πέραν τούτου, η διοίκηση της εταιρείας, με την είσοδό της στα «λευκά» επιχειρεί να δημιουργήσει ανάχωμα στον ανταγωνισμό (που επίσης έχει εισέλθει με τη σειρά του στα προϊόντα τεχνολογίας και τηλεφωνίας) και να συγκρατήσει το πελατολόγιό της, το οποίο κατά τον Κ. Γεράρδο εμφανίζει υψηλή πιστότητα. 

Για να υποστηρίξει την είσοδό της στη νέα κατηγορία, η εταιρεία επένδυσε αθροιστικά 15 εκατ. ευρώ, ποσό που επιμερίστηκε για τη δημιουργία δομών, εκπαίδευση προσωπικού αλλά και ανακαίνιση καταστημάτων. Κατ’ αρχάς δημιούργησε νέο logistic center, που μαζί με τις εγκαταστάσεις της Μαγούλας θα εξυπηρετούν τη διανομή.

Η πρότασή της προς τους καταναλωτές παρουσιάζεται τόσο μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος (το οποίο έχει υψηλή επισκεψιμότητα) αλλά και μέσω φυσικού δικτύου. Ειδικότερα, η εταιρεία ανακαίνισε το κατάστημα της Μεταμόρφωσης, της Αγ. Παρασκευής, της Δάφνης και της Καλαμαριάς στη Θεσσαλονίκη, ενώ δημιούργησε και νέο κατάστημα στην Πέτρου Ράλλη, όπου φιλοξενούνται λευκές συσκευές όλων των κατηγοριών, μικροσυσκευές, αλλά και η υπόλοιπη προϊοντική γκάμα της Πλαίσιο (τεχνολογία, τηλεφωνία, γραφική ύλη).

Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας, η έμφαση θα δοθεί στην εξυπηρέτηση (υπηρεσία αυθημερόν παράδοσης, ενημέρωση κ.τλ.), αλλά και στην τιμή (με εγγύηση χαμηλότερης τιμής τη στιγμή της αγοράς). Επιπλέον, η εταιρεία παρέχει χρηματοδοτικά προγράμματα χωρίς πίστωση, μια τακτική χρηματοδότησης που ήδη δοκίμασε η εταιρεία από τις αρχές του έτους.

Επιπλέον των επώνυμων λευκών συσκευών, η εταιρεία σύμφωνα με το DNA της θα προσφέρει και own label προϊόντα. Ετσι, με την εμπειρία του Turbo-X, η εταιρεία λανσάρει και προϊόντα με τις επωνυμίες Nuvelle (Λευκές συσκευές), και Kendrix (μικροσυσκευές). Στον αντίποδα πάντως, αυτής της πρότασης, η Πλαίσιο έχει εξασφαλίσει τη διακίνηση της πλήρους γκάμας της SMEG εντός των καταστημάτων της, στηρίζοντας εντέλει το πλήρες εύρος της αγοράς λευκών. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v