Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Tiger Hellas: Κέρδισε έδαφος το fun shopping το 2018

Αύξηση μεγεθών εμφάνισε το 2018 η μικτή εταιρία που αναπτύσσει τη δανέζικη φίρμα λιανεμπορίου στην Ελλάδα.

Tiger Hellas: Κέρδισε έδαφος το fun shopping το 2018

Οριακή αύξηση πωλήσεων και συνακόλουθη βελτίωση κερδοφορίας παρουσίασε το 2018 η αλυσίδα Tiger Hellas, η οποία δραστηριοποιείται στους τομείς των ειδών οικιακής χρήσης, διακόσμησης και χαρτικών, ενισχύοντας το αποτύπωμα της στην ελληνική αγορά.

Η αλυσίδα η οποία εγκαταστάθηκε στη χώρα το 2010 -κατά τα πρότυπα των βορειοευρωπαϊκών λιανικών αλυσίδων- δεν αναπτύσσεται με τη μέθοδο του franchising, αλλά προχωρά είτε με άμεση επένδυση, είτε σε συνεργασία με τοπικό συνεργάτη, παραχωρώντας έναντι συμφωνηθέντος ποσού το 50% της τοπικής θυγατρικής. Στην περίπτωση της Ελλάδας, η δανέζικη μητρική επέλεξε τη δεύτερη εκδοχή και συνεργάζεται με τον επιχειρηματία κ. Π. Αμανατιάδη, ο οποίος έχει τη συνευθύνη ανάπτυξης του δικτύου.

Σήμερα η αλυσίδα ελέγχει 13 καταστήματα στην επικράτεια (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Βόλο, Πάτρα) και το 2018 εμφάνισε πωλήσεις 10,926 εκατ. ευρώ έναντι 10,576 εκατ. ευρώ το 2017. Τα κέρδη προ φόρων ήταν 1,652 εκατ. ευρώ έναντι 1,548 εκατ. ευρώ το 2017, ενώ τα κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 1,163 εκατ. ευρώ έναντι 1,088 εκατ. ευρώ το 2017. Το ενεργητικό της ανήλθε σε 4.447.247,69 ευρώ έναντι 4.448.484,97 ευρώ παραμένοντας ουσιαστικά σταθερό, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεων ήταν σε 1.021.200,50 ευρώ έναντι 964.680,97 ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 5,86%.

Σημειώνεται ότι το concept της Tiger βασίζεται σε μια ευρεία γκάμα οικονομικών προϊόντων -ως επί το πλείστον ασιατικής κατασκευής- για το σπίτι, το γραφείο, τα παιδιά και όλες τις μικρές ανάγκες του σύγχρονου νοικοκυριού, τα οποία, ωστόσο, διαθέτουν ιδιαίτερο design, ακολουθώντας το πρότυπο της σκανδιναβικής παράδοσης.

Η αλυσίδα ιδρύθηκε το 1988 στην Κοπεγχάγη και εξελίχθηκε από απλή εταιρία outlet σε αναγνωρισμένη αλυσίδα με περισσότερα από 330 καταστήματα σε 30 χώρες σε Ευρώπη, Ασία και ΗΠΑ. Το 2018 παρουσίασε ενοποιημένες πωλήσεις της τάξης των 5,6 δισ. δανέζικων κορώνων, ποσό που αντιστοιχεί σε 750 εκατ. ευρώ περίπου.

Σημειώνεται πάντως ότι η εγχώρια εισηγμένη αλυσίδα Jumbo, η οποία κατά μία έννοια μοιράζεται την ίδια αγορά- πραγματοποίησε στην τελευταία χρήση της (2018-2019) πωλήσεις της τάξης των 812,2 εκατ. ευρώ έναντι των 753,3 εκατ. ευρώ της προηγούμενης οικονομικής χρήσης, λειτουργώντας 79 καταστήματα σε Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v