Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέες στοχευμένες προσφορές και hi tech καταστήματα

Σε μια επετειακή εκδήλωση για τα 80 της χρόνια, η ΑΒ Βασιλόπουλος ανακοίνωσε νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες, την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus, μαζί με νέες τεχνολογικές εφαρμογές για ακόμα καλύτερη εξυπηρέτηση στα καταστήματα, καθώς και δυο μεγάλες δεσμεύσεις για το περιβάλλον και την κοινωνία.

ΑΒ Βασιλόπουλος: Νέες στοχευμένες προσφορές και hi tech καταστήματα

Ογδόντα χρόνιας παρουσίας στην ελληνική αγορά συμπληρώνει φέτος η ΑΒ Βασιλόπουλος, η διοίκηση της οποίας σχεδιάζει το αύριο, ώστε η αλυσίδα να συνεχίσει να βρίσκεται στην αιχμή του σύγχρονου λιανεμπορίου.

Στο πλαίσιο της επετειακής εκδήλωσης που διοργάνωσε η ΑΒ Βασιλόπουλος,  ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος, κ. Βασίλης Σταύρου, ανακοίνωσε τις πρωτοβουλίες εκείνες που θα δημιουργήσουν τη νέα αγοραστική εμπειρία ΑΒ για τους 2,5 εκατ. πελάτες της. Παρουσίασε τα νέα concepts σε προϊόντα και κατηγορίες που θα ενταχθούν στο δίκτυο της αλυσίδας, την εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus με στοχευμένες προσφορές και περιεχόμενο, τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές για την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, αλλά και τη δέσμευση της αλυσίδας να μειώσει μεσοπρόθεσμα τη σπατάλη τροφίμων και τη χρήση πλαστικού.

Ειδικότερα, δίνοντας το περιβαλλοντικό της στίγμα, η ΑΒ δεσμεύεται να περιορίσει τη σπατάλη τροφίμων κατά 50% μέχρι το 2025, αυξάνοντας τις δωρεές τροφίμων σε φορείς και συνανθρώπους μας. Συγκεκριμένα, η διοίκηση της ΑΒ θα αξιολογήσει τη σπατάλη τροφίμων στη δική της εφοδιαστική αλυσίδα σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο και το WWF, ενώ θα ιδρύσει την 1η Εθνική Συμμαχία για την Σπατάλη Τροφίμων σε συνεργασία με το «Μπορούμε».

Στο ίδιο διάστημα – έως το 2025- προχωράει σε μια ακόμη μεγάλη δέσμευση να μειώσει κατά 50% τη χρήση πλαστικού, μέσα από την κατάργηση των πλαστικών μιας χρήσης που πωλούνται στα καταστήματα του δικτύου της μέσα στο 2020, μέσα από τη μείωση του βάρους του πλαστικού σε πολλές συσκευασίες και, τέλος, μέσα από την αντικατάσταση του 100% των υπόλοιπων πλαστικών συσκευασιών με συσκευασίες από ανακυκλώσιμο, ανακυκλωμένο ή κομποστοποιήσιμο υλικό.

Πέραν των παραπάνω, η διοίκηση της ΑΒ ενδυναμώνει τη σχέση της με τους πελάτες που εμπιστεύονται το δίκτυό της για τα καθημερινά τους ψώνια. Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του κ. Σταύρου, οι πελάτες της ΑΒ θα λαμβάνουν στοχευμένο περιεχόμενο και προσφορές που τους αφορούν και οι οποίες θα παρέχονται τόσο στο φυσικό δίκτυο καταστημάτων της αλυσίδας όσο και στο online κόσμο του click2shop.

Παράλληλα, η ΑΒ εντάσσει νέα concepts και δημιουργεί διακριτούς «σταθμούς» εντός των σούπερ μάρκετ του δικτύου της. Αναλυτικότερα, δημιουργεί ειδικό χώρο, την Αρμονία, με υγιεινές επιλογές από βιολογικά προϊόντα, προϊόντα ειδικής διατροφής όπως επιλογές για vegans, προϊόντα χωρίς γλουτένη, με χαμηλά λιπαρά, με υψηλή πρωτεΐνη, χωρίς ζάχαρη, προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον και φυτικά καλλυντικά.  Συμπληρωματικά, θα λειτουργήσουν επίσης Juice Bars, όπου ο καταναλωτής θα έχει την ευκαιρία να προμηθευτεί άμεσα ένα υγιεινό ρόφημα.

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του σύγχρονου τρόπου ζωής η ΑΒ έχει ήδη λανσάρει  επίσης σειρά “Έτοιμων Γευμάτων ΑΒ You’ll Love” με την υπογραφή του σεφ Α. Πετρετζίκη, ενώ σκοπεύει να δημιουργήσει και νέες γωνιές Grab&Go, όπου θα προσφέρονται έτοιμα σνακ.

Υποστηρίζοντας, τέλος, το DNA της όσον αφορά στην προσφορά ποιότητας και ποικιλίας, η αλυσίδα δημιουργεί ειδικό concept με το διακριτό τίτλο La Fromagerie. Πρόκειται να φιλοξενήσει μεγάλη ποικιλία από εκλεκτά τυριά από όλο τον κόσμο, όπου ειδικός σύμβουλος θα ενημερώνει για τις ιδιαιτερότητες και τα γευστικά χαρακτηριστικά κάθε προϊόντος, θα προτείνει συνδυασμούς με αλλαντικά αλλά και προτάσεις wine pairing.

H ΑΒ σκοπεύει επίσης να εισάγει νέες τεχνολογικές εφαρμογές προς εξυπηρέτηση των πελατών της. Έτσι, έχει σχεδιάσει ψηφιακά σημεία πληροφοριών για προσφορές, χρήσιμες πληροφορίες, παιχνίδια, νέα προϊόντα και συνταγές, ενώ θα εντάξει και ψηφιακές οθόνες μετάδοσης πληροφοριών. Αναπτύσσει επίσης εφαρμογή για σειρά προτεραιότητας, με ειδοποίηση στο κινητό για την εξοικονόμηση χρόνου μέσα στο κατάστημα ΑΒ, και δημιουργεί αυτόματα ταμεία για γρήγορες αγορές.

Επίσης στη χθεσινή εκδήλωση, συνέστησε στο κοινό τον Pepper, ένα φιλικό ρομπότ που θα υποδέχεται τους καταναλωτές στα καταστήματα ΑΒ Ελληνικό και AB Μακεδονία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v