Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Θετικές επιδόσεις το 2018 για τη Rolco Βιανίλ

Σε περαιτέρω βελτίωση μεγεθών προσβλέπει το 2019 η ελληνική βιομηχανία απορρυπαντικών. Ο ρόλος της Unilever και των συμβολαίων για παραγωγή φασόν και ιδιωτικής ετικέτας.

Θετικές επιδόσεις το 2018 για τη Rolco Βιανίλ

Ανάκαμψη πωλήσεων και σημαντική βελτίωση περιθωρίων κέρδους παρουσίασε το 2018 η εταιρία Rolco Βιανίλ, μια από τις ελάχιστες αμιγώς ελληνικές επιχειρήσεις παραγωγής απορρυπαντικών και επώνυμων προϊόντων.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της η εταιρεία που ίδρυσε το 1948 και ελέγχει έως σήμερα η οικογένεια Σουρουλίδη, το 2018 έκλεισε με κύκλο εργασιών 26,86 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 7,84% σε σύγκριση με την προηγούμενη χρήση. Η ενίσχυση των πωλήσεων αποδίδεται και στις συνεργασίες για παραγωγή προϊόντων τρίτων, που διατηρεί η Rolco, όπως αυτή με την Unilever για συγκεκριμένα προϊόντα της πολυεθνικής.

Το καθαρό αποτέλεσμα στη χρήση 2018 παρέμεινε αρνητικό (1,1 εκατ. ευρώ), ωστόσο εμφανίζεται βελτιωμένο έναντι των 2,2 εκατ. ευρώ ζημιών που εμφάνισε το 2017. Η εταιρεία καταγράφει μάλιστα βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους κατά 17,78% και αύξηση κερδών ΕΒΙΤDΑ κατά 211% σε σχέση με το 2017.

Ειδικότερα, το κόστος πωλήσεων ανήλθε σε 19,6 εκατ. αυξημένο κατά 4,58%, τα μικτά αποτελέσματα σε 7,2 εκατ. ευρώ με άνοδο 17,78% και τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας και διαθέσεως διαμορφώθηκαν σε 6,94 εκατ. ευρώ με βελτίωση 4,36%.

Οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της το 2018 ήταν 26,4 εκατ. ευρώ από 22,7 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση με σύνολο υποχρεώσεων 47,1 εκατ. ευρώ από 45 εκατ. ευρώ αντίστοιχα. Όπως σημειώνεται στις οικονομικές καταστάσεις, στα ακίνητα της εταιρείας έχει εγγραφεί προσημείωση, υποθήκη συνολικού ποσού 17 εκατ. ευρώ υπέρ της Εθνικής Τράπεζας προς εξασφάλιση κοινού ομολογιακού δανείου.

Για το 2019, η εταιρεία η οποία στο χαρτοφυλάκιο της διαθέτει brands όπως Planet, Rol, Essex, Bionol, Rolco και Roli στα απορρυπαντικά και White Glo και Tact στα καλλυντικά, προβλέπει βελτίωση των επιδόσεων της, βασιζόμενη στην ανάπτυξη νέων προϊόντων, αλλά και στη σύναψη νέων συνεργασιών με τρίτους στα επαγγελματικά και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Παράλληλα, επιδιώκει περαιτέρω βελτίωση του περιθωρίου κέρδους μέσω της προσπάθειας μείωσης δαπανών και κόστους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v