Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κορρές: Στόχος η ανάπτυξη στην Κίνα

Αύξηση πωλήσεων κατά 8,5% το 2018 και περιορισμός ζημιών. Συνέχεια των θετικών επιδόσεων στις πωλήσεις αναμένει το 2019. Οι επιδόσεις στις ΗΠΑ και οι νέες αγορές στόχοι στην Ασία.

Κορρές: Στόχος η ανάπτυξη στην Κίνα

Ανοδικά κινήθηκαν οι πωλήσεις του ομίλου Κορρές το 2018, η οποία αποτελεί την πρώτη χρήση που διένυσε η εταιρεία μετά τη μετοχική αλλαγή και την είσοδο στρατηγικών επενδυτών. 

Πιο συγκεκριμένα οι πωλήσεις του ομίλου διαμορφώθηκαν στα 60,666 εκατ.ευρώ από 55,914 εκατ. ευρώ την προηγούμενη χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξεως του 8,5%. Στην Ελλάδα, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 2,1%. Στο εξωτερικό, στις αγορές προτεραιότητας της Ευρώπης όπως είναι η Γερμανία, η Νορβηγία, η Αγγλία κι η Γαλλία οι πωλήσεις ενισχύθηκαν κατά 7,4%. Στο β’ εξάμηνο του 2018 ξεκίνησαν οι πωλήσεις προς Χονγκ Κονγκ μέσω της εταιρίας Profex, ενώ οι εργασίες στην Αμερική παρουσίασαν ανάπτυξη κατά 33% λόγω της απόδοσης του HSN, του μεγαλύτερου πελάτη στις ΗΠΑ, μετά και την  αναδιάρθρωση της ομάδας υποστήριξης της φίρμας από το τέλος του 2017. 

Το μεικτό κέρδος διαμορφώθηκε σε 39,457 εκατ. ευρώ το 2018 από 36,604 εκατ ευρώ το 2017, σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 7,2%. Το περιθώριο μικτού κέρδους ήταν 65,0% έναντι 65,5% την αντίστοιχη χρήση του 2017, σημειώνοντας μια μικρή διαφοροποίηση εξαιτίας της αλλαγής του μίγματος των αγορών στις συνολικές πωλήσεις. Τα αναπροσαρμοσμένα κέρδη προ φόρων, χρηματοοικονομικών και επενδυτικών αποτελεσμάτων, αποσβέσεων και εξόδων αναδιοργάνωσης (Adjusted EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση των εκτάκτων Εξόδων Αναδιοργάνωσης  ανήλθαν στα 7,081 εκατ.ευρώ από 7,621 εκατ. ευρώ το 2017.

Τα αποτελέσματα προ φόρων διαμορφώθηκαν σε ζημιές ύψους 1,177 εκατ. ευρώ από 2,039 εκατ. ευρώ ζημιών το 2017. Τέλος, οι λειτουργικές ταμειακές ροές, διαμορφώθηκαν στα 3,532 εκατ. ευρώ το 2018 από 3,941 εκατ. ευρώ το 2017.

Σύμφωνα με τη διοίκηση του ομίλου, το 2019 έμφαση δίνεται στην περαιτέρω ανάπτυξη της φίρμας στην αγορά της Κίνας και της Ασίας. 

Αναλυτικότερα, στην Ελλάδα, ο όμιλος συνεχίζει να εστιάζει στην, στρατηγικής σημασίας, κατηγορία φροντίδας προσώπου. Σε αυτό το πλαίσιο, το 2019 επαναλάνσαρε σειρά κρεμικών προϊόντων και μακιγιάζ. Στο εξωτερικό, ο όμιλος θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη των υφιστάμενων στρατηγικών αγορών όπως είναι η Αμερική και στην Ευρώπη, η Γερμανία, η Νορβηγία κι η Γαλλία, ενώ παράλληλα μέσω ενός εκ των μετόχων της, την Profex, θα επεκταθεί στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ αλλά και σε άλλες περιοχές της Ασίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v