Επενδύσεις Leroy Merlin για omnichannel παρουσία

Επένδυση σε υποδομές, φυσικό δίκτυο αλλά και αναβαθμισμένη παρουσία στο Ιnternet προωθεί η αλυσίδα. Τα σχέδια για ένα πανευρωπαϊκό marketplace. Πώς διαμορφώνεται η ζήτηση μετά το lockdown.

Επενδύσεις Leroy Merlin για omnichannel παρουσία

Τη σταδιακή επαναφορά της ζήτησης στα προ Covid-19 επίπεδα καταγράφει η αλυσίδα Leroy Merlin στην Ελλάδα, η οποία ταυτόχρονα ενισχύει τις διαδικασίες και τις υποδομές της προκειμένου να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της εποχής.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της αλυσίδας (η οποία αναπτύσσεται σε Ελλάδα και Κύπρο από τον γαλλικό όμιλο σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Παύλο Φoυρλή), Olivier Arduin, μετά την αυξημένη ζήτηση στο δίμηνο Ιουνίου-Ιουλίου, ως αντίδραση στο lockdown, ο Αύγουστος και ο Σεπτέμβριος κατέγραψε κάμψη, με τον Οκτώβριο να κινείται πλέον ισορροπημένα, στα επίπεδα του περυσινού αντίστοιχου μήνα.

Κατά τον ίδιο, οι πωλήσεις της αλυσίδας το 2020 θα κινηθούν στα ίδια επίπεδα με το 2019 (158,2 εκατ. ευρώ), εφόσον φέτος έχει προστεθεί στο δίκτυο ακόμη ένα μεγάλο κατάστημα στον Κηφισό, το οποίο εγκαινιάστηκε μόλις τον Ιούνιο. Σε ό,τι αφορά το νέο κατάστημα στον Κηφισό, αυτό αποτελεί επένδυση 5 εκατ. ευρώ, εκτείνεται σε 10.000 τ.μ. και απασχολεί 150 εργαζομένους, αυξάνοντας τις θέσεις απασχόλησης σε 1.300.

Πέρα από τη ζήτηση, ωστόσο, και μετά την εμπειρία του lockdown, η διοίκηση της αλυσίδας προετοιμάζεται εσωτερικά ενισχύοντας υποδομές και διαδικασίες που ακολουθεί. Εκτός από την πώληση προϊόντων, εντάσσει και υπηρεσίες επισκευών αλλά και εκπαιδευτικά σεμινάρια DIY για τον μέσο καταναλωτή, προκειμένου να ενισχύσει το μερίδιό της στη συγκεκριμένη κατηγορία του home improvement.

Εκτός από την επένδυση στο φυσικό δίκτυό της, η αλυσίδα ενισχύει την online παρουσία της, προσλαμβάνοντας εξειδικευμένα στελέχη ενώ προετοιμάζεται, ώστε την προσεχή διετία να λανσάρει και στην Ελλάδα το marketplace της LeroyMerlin. Η πλατφόρμα ήδη έχει ξεκινήσει τη λειτουργία της στη Γαλλία (τη μεγαλύτερη αγορά της φίρμας) και σχεδιάζεται να λανσαριστεί επίσης στην Ισπανία και μετέπειτα στην Ελλάδα. Στο marketplace θα φιλοξενούνται πλήθος προϊόντων των προμηθευτών της, τα οποία δεν μπορούν να ενταχθούν στο μείγμα του φυσικού δικτύου.

Πέραν των μελλοντικών σχεδίων, η αλυσίδα πραγματοποιεί επαφές με ανεξάρτητη τρίτη εταιρεία, ώστε να οργανώσει την παράδοση εμπορευμάτων της και να βελτιστοποιήσει τις παραδόσεις. Σύμφωνα με τον κ. Arduin, η πολυεθνική εξετάζει κεντρικά την επένδυση στο λεγόμενο «τελευταίο μίλι» και τον έλεγχο ολοκλήρωσης των παραγγελιών της, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του σύγχρονου εμπορίου.

Επίσης, προκειμένου να προετοιμαστεί για το απευκταίο σενάριο ενός νέου lockdown, έχει ζητήσει από την πολιτεία (από κοινού με εταιρείες του κλάδου) τη δυνατότητα να παραδίδει εμπορεύματα στη λογική του click and collect, ώστε να εξυπηρετήσει έκτακτες ανάγκες και τις online παραγγελίες.

Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία προγραμματίζει επενδύσεις ύψους 20 εκατ. ευρώ την προσεχή τριετία για την επέκταση του δικτύου καταστημάτων, την online παρουσία αλλά και τις υποδομές της. Όσον αφορά το δίκτυο, βολιδοσκοπεί αγορές στα νότια προάστια της Αθήνας, στη δυτική Θεσσαλονίκη, την Κρήτη και την Κύπρο, προκειμένου να δημιουργήσει νέα σημεία πώλησης. Παράλληλα, προγραμματίζει τη δημιουργία νέας αποθήκης 25.000 τ.μ., προκειμένου να υποστηρίξει την επέκτασή της με φυσικό δίκτυο αλλά και την online παρουσία της.

Πέννυ Κούτρα [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v