Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

H Wolt χτίζει το αντίπαλον δέος της e-food

Μέσω θυγατρικής μπαίνει στη διανομή προϊόντων super market. Ο ανταγωνισμός και οι βλέψεις για μερίδιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

H Wolt χτίζει το αντίπαλον δέος της e-food
  • της Σοφίας Εμμανουήλ

Mε νέα εταιρεία, η Wolt επεκτείνει την παρουσία της στην ελληνική αγορά, εγκαινιάζοντας νέα υπηρεσία στο delivery ειδών super market.

Η ομάδα του φινλανδικού σήματος μόλις πριν από μερικές ημέρες ολοκλήρωσε τη σύσταση της εταιρείας Wolt Market Greece, που είναι 100% θυγατρική της Wolt Greece. Μέσω της νέας εταιρείας, το φινλανδικό σήμα προετοιμάζεται για τη διανομή προϊόντων super market, δραστηριότητα που θα λειτουργεί συμπληρωματικά της υπηρεσίας που διαθέτει ήδη στην πλατφόρμα της η Wolt για food delivery στην αγορά της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Η Wolt Market Greece θα έχει αδειοδοτηθεί για δραστηριότητα στο λιανικό εμπόριο super market, με έμφαση στο εμπόριο τροφίμων, επεξεργασία και συντήρηση κατεψυγμένων αλλά και στο χονδρικό εμπόριο φρούτων και λαχανικών, κρέατος, το λιανικό εμπόριο ψωμιού κ.α.

Η νέα υπηρεσία που, αρχικά, θα είναι διαθέσιμη στις περιοχές του κέντρου της Αθήνας, σταδιακά θα επεκταθεί στις υπόλοιπες περιοχές της πόλης, δίνοντας νέες επιλογές στους πελάτες των super market. Η εταιρεία, που είχε κάνει πιλοτική συνεργασία με τον όμιλο ΜΕΤΡΟ για τα super market My Market εν μέσω πανδημίας, δεν έχει κάνει γνωστό το δίκτυο που θα εξυπηρετήσει. Παρ' όλ' αυτά θα πρέπει να σημειωθεί ότι με την κίνησή της η Wolt ενισχύει τον ανταγωνισμό σε μια αγορά που έχει περιθώρια ανάπτυξης.

Την αγορά άνοιξε η e-food με τη συνεργασία που εγκαινίασε με τη Σκλαβενίτης, ενώ ακολούθησαν συνεργασίες όπως αυτές των δικτύων Κρητικός και Μασούτης με την BOX της Cosmote και της ΑΒ Βασιλόπουλος με την delivery.gr. Η Wolt σχεδιάζει να απαντήσει στον ανταγωνισμό με μεγάλη γκάμα προϊόντων, παράδοση μέσα σε μισή ώρα, όπως ισχύει για τις παραδόσεις φαγητού, live tracking της παραγγελίας, δυνατότητα παράδοσης σε συγκεκριμένη ώρα με προπαραγγελία και ανέπαφη παράδοση. Η εταιρεία επίσης υπόσχεται την καλύτερη και ταχύτερη ομάδα εξυπηρέτησης πελατών στο online delivery, η οποία απαντάει στις κλήσεις των πελατών κατά μέσο όρο σε λιγότερο από 40 δευτερόλεπτα.

Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα η Wolt δραστηριοποιείται από το 2018 και σε λίγες ημέρες η ελληνική θυγατρική κλείνει ακριβώς δύο χρόνια παρουσίας στην αγορά του food delivery. Έχοντας αναπτύξει ένα δίκτυο πελατών από το φάσμα της ho.re.ca. ετοιμάζει άνοιγμα σε πρώτη φάση στη συγγενή αγορά των super market, αλλά φέρεται να επεξεργάζεται ήδη σχέδια για επέκταση και σε άλλους κλάδους, αξιοποιώντας τη δυναμική ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Το ευνοϊκό momentum έχει κινητοποιήσει την ηγετική ομάδα του φινλανδικού brand, που μεθοδεύει κινήσεις σε πολλά πεδία, με στόχο να δημιουργήσει το σχήμα που θα εξυπηρετήσει την επεκτατική στρατηγική του.

Εξάλλου η Wolt Greece φέρει το DNA μιας μητρικής που ξεκίνησε ως startup και σε 5 χρόνια κατάφερε να κατακτήσει ηγετική θέση στην κατάταξη των ταχύτερα αναπτυσσόμενων εταιρειών στην Ευρώπη, έχοντας αυξήσει την αξία της πάνω από 1 δισ. ευρώ κι έχοντας αντλήσει χρηματοδότηση πάνω από 280 εκατ. ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v