Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέο επισκευαστικό κέντρο 1.100 τ.μ. στην Πάρνηθα για τη Γερμανός

- Πάνω από 80.000 επισκευές συσκευών το χρόνο στο επισκευαστικό κέντρο Γερμανός. Tο 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας

Νέο επισκευαστικό κέντρο 1.100 τ.μ. στην Πάρνηθα για τη Γερμανός

Ένα νέο, υπερσύγχρονο, επισκευαστικό κέντρο της Γερμανός, 1.100τ.μ., σχεδιασμένο με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές των κατασκευαστών, ξεκίνησε τη λειτουργία του, στην Πάρνηθα.

Οπως αναφέρει η Γερμανός, παρέχει ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών εξουσιοδοτημένου service, που καλύπτει 11 κατηγορίες προϊόντων τεχνολογίας και περισσότερους από 60 κατασκευαστές. Οι έμπειροι και πιστοποιημένοι τεχνικοί της εταιρείας επισκευάζουν πάνω από 80.000 συσκευές το χρόνο στο ιδιόκτητο επισκευαστικό κέντρο, ενώ το 60% των επιδιορθώσεων πραγματοποιούνται εντός της ημέρας.

Με εγκεκριμένο εξοπλισμό από τους κατασκευαστές και πάντα με γνήσια ανταλλακτικά, στο νέο Service Center της Γερμανός επισκευάζονται από Smartphones, Tablets, Laptops, Wearables και Drones, μέχρι κονσόλες Gaming, Smart Home & Gadgets, ασύρματες ή ενσύρματες συσκευές, συσκευές εικόνας & ήχου, εκτυπωτές, αλλά και Scooters, Hoverboards & Ηλεκτρικά Ποδήλατα.

Το 2020 τα καταστήματα Γερμανός διατήρησαν την πρώτη θέση τους ως προορισμός για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας . Η πλειονότητα των επισκευών (ποσοστό 78%) αφορούσε στην αντικατάσταση εξαρτήματος (όπως οθόνη, επιφάνεια αφής, κάμερα, μπαταρία, μικρόφωνο, ακουστικό κλπ.), ενώ συχνή ήταν και η αναβάθμιση λογισμικού (ποσοστό 22%).

«Το Service ανήκει στο DNA της Γερμανός. Με εμπειρία 20 χρόνων και υψηλή τεχνογνωσία, έχουμε καταφέρει να είμαστε η Νο1 επιλογή του πελάτη για service κινητού και προϊόντων τεχνολογίας. Το νέο επισκευαστικό κέντρο μας δίνει τη δυνατότητα να επισκευάζουμε με μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερη ποιότητα προϊόντα τεχνολογίας, αλλά και να προσθέσουμε νέες κατηγορίες προϊόντων και νέες υπηρεσίες στο portofolio μας. Έτσι αναβαθμίζουμε ακόμα περισσότερο το service μας, παρέχοντας στους πελάτες μας καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης», δήλωσε ο κ. Γιάννης Γαλανάκης, Διευθυντής Retail Products & Services Ομίλου ΟΤΕ.

Η Γερμανός επενδύει σταθερά στη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των τεχνικών της σε πραγματικές συνθήκες, με περισσότερες από 6.000 ώρες εκπαίδευσης στο service ετησίως. Το νέο επισκευαστικό κέντρο διαθέτει ειδικό χώρο εκπαιδεύσεων, με σύγχρονα εργαλεία και εκπαιδεύσεις σε μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, αλλά και με μηνιαία σεμινάρια ή με επιτόπου εκπαιδεύσεις στα καταστήματα.

G Service Γερμανός

Με 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα του service και αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής, η αλυσίδα Γερμανός παρέχει στους επισκέπτες της ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών service που περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, εξειδικευμένο σύμβουλο service σε κάθε κατάστημα, άμεση επισκευή εντός του καταστήματος με την υπηρεσία G instant repair, δωρεάν έλεγχο της συσκευής σε 12 σημεία με την υπηρεσία G check up, αλλά και επί τόπου δανεική συσκευή ίδιου λειτουργικού, με την υπηρεσία G Smartphone now , για όσο διάστημα διαρκεί η επισκευή. Επιπλέον, μετά από κάθε τεχνικό έλεγχο ή επισκευή προσφέρεται δωρεάν αποστείρωση της συσκευής μέσω υπεριώδους ακτινοβολίας UV-C.

Η υπηρεσία G service της Γερμανός καλύπτει βλάβες εντός και εκτός εγγύησης. Για τις εντός εγγύησης βλάβες οι επισκευές είναι δωρεάν, ενώ παρέχεται και εγγύηση για την καλή λειτουργία της συσκευής μετά το service, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των κατασκευαστών.


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v