Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών από τον ΟΤΕ μέσα στο 2021

Ο νέος ΟΤΕ εκτός από ασφάλειες και delivery θα προσφέρει και ηλεκτρονικές πληρωμές. Η ευελιξία και η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας με τη δημιουργία νέων πηγών εσόδων αποτελούν τμήμα της στρατηγικής του ομίλου ΟΤΕ. Η νέα υπηρεσία και τι θα προσφέρει.

Υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών από τον ΟΤΕ μέσα στο 2021

Με δεδομένο ότι τα έσοδα μειώνονται από παραδοσιακές δραστηριότητες (φωνή, sms), ο ΟΤΕ έχει εισέλθει, τα τελευταία χρόνια, σε νέες αγορές, δρομολογώντας το αμέσως προσεχές διάστημα άλλη μία νέα δραστηριότητα.  

Πρόκειται για την υπηρεσία ηλεκτρονικών πληρωμών Cosmote Payments, που έρχεται να προστεθεί στην online πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού ΒΟΧ και του Cosmote Insurance, τα οποία παρουσιάζουν ιδιαίτερα θετικά αποτελέσματα. 

Στόχος του ομίλου είναι η νέα δραστηριότητα να ξεκινήσει μέσα στο 2021, ουσιαστικά ολοκληρώνοντας μία προσπάθεια που ξεκίνησε από το 2018 με την ίδρυση της θυγατρικής εταιρείας. Υπενθυμίζεται ότι τον  Ιούλιο του 2020, η θυγατρική έλαβε αδειοδότηση από την Τράπεζα της Ελλάδος ως Ίδρυμα Ηλεκτρονικού Χρήματος (ΙΗΧ). 

Στον σχεδιασμό του OΤΕ είναι η πιστοποίηση του εκτεταμένου δικτύου καταστημάτων Cosmote και Γερμανός ως αντιπρόσωποι της Cosmote Payments, με τη θυγατρική να  προσφέρει υπηρεσίες τόσο μέσω φυσικών σημείων παρουσίας όσο και πλήρως ηλεκτρονικά, καθώς επίσης και στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του Ομίλου OΤΕ (Gateway). Το Gateway θα λειτουργήσει ως πλατφόρμα φιλοξενίας εμπόρων από όπου το ευρύ κοινό θα μπορεί να επιλέγει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους, καθώς και προϊόντα του Ομίλου OTE.

Η Cosmote Payments θα προσφέρει ένα ηλεκτρονικό πορτοφόλι (digital wallet) μέσω του οποίου θα διενεργούνται πληρωμές, ενώ αναμένεται να υπάρξουν και συνέργειες με την εφαρμογή της Cosmote.

«Οι προοπτικές της Εταιρείας διαγράφονται ισχυρές, λαμβάνοντας υπόψη πως έχει διαμορφωθεί η ελληνική αγορά μετά τον περιορισμό της κίνησης κεφαλαίων (Capital Controls), των μη εγχρήματων συναλλαγών, δηλαδή, των συναλλαγών, που εκτελούνται με πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες (credit and debit cards), ηλεκτρονικό χρήμα (e-money), απευθείας χρεώσεις (direct debit), μεταφορές χρημάτων (credit transfer) κ.λπ., οι οποίες παρουσιάζουν σημαντική ετήσια σταθμική αύξηση (CAGR), καθώς και το δίκτυο πελατών του OΤΕ», σύμφωνα με παλαιότερη ανακοίνωση του Ομίλου.

Όπως ανακοινώθηκε από τον OΤΕ, καθήκοντα CEO στην COSMOTE Payments ανέλαβε ο Χρήστος Φουσκούδης, μετακινούμενος από την Cosmote Technical Services. Είχε διατελέσει Executive Director Technical Service & Implementation στον OΤΕ και ήταν επικεφαλής σε νέες επιχειρηματικές δράσεις που είχε εκπονήσει ο Όμιλος.

Η πορεία του ΒΟΧ 

Η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της Cosmote ξεπέρασε τις 9.000 καταστήματα σε 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα. Τα νούμερα αυτά ανακοίνωσε χθες η εταιρεία, η οποία αναπτύχθηκε σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον. 

Η πλατφόρμα BOX του ομίλου OΤΕ, που αποτελεί τον νεαρότερο παίκτη της αγοράς, εξετάζει το ενδεχόμενο να διευρύνει την παρουσία της, ενώ προσφέρει και υπηρεσίες παράδοσης προϊόντων σούπερ μάρκετ αλλά και ζαχαροπλαστείων ή αρτοποιείων.

Eνα από τα πλεονεκτήματα είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιεί εκπτώσεις μέσα από την κινητή τηλεφωνία. Έτσι σε κάθε παραγγελία ή και χρήση του app, ο χρήστης μπορεί να συλλέξει πόντους και να τους εξαργυρώσει σε εκπτώσεις ή πακέτα GB από την Cosmote.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v