Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

SwitzGroup: Αποκτά 70% της αλυσίδας Κουλουράδες και option για άλλα σήματα

Συμφωνία του ομίλου του Ινδού επιχειρηματία Taizoon Khorakiwala με το Grivas Group του Δημήτρη Γρίβα για το δίκτυο Κουλουράδες. Προοπτικές ανάπτυξης εκτός συνόρων.

SwitzGroup: Αποκτά 70% της αλυσίδας Κουλουράδες και option για άλλα σήματα

Το 70% της αλυσίδας Κουλουράδες αποκτά, σύμφωνα με πληροφορίες, ο όμιλος SwitzGroup του Ινδού επιχειρηματία Taizoon Khorakiwala.

Τους τελευταίους μήνες βρέθηκε σε διαπραγματεύσεις με τον Δημήτρη Γρίβα, επικεφαλής του ομίλου εστίασης Grivas Group, στον οποίο ανήκει η αλυσίδα. Εντέλει κατέληξαν σε συμφωνία, η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες προβλέπει επανεπένδυση σημαντικού μέρους του τιμήματος στην εταιρεία, μέσω αύξησης κεφαλαίου, προκειμένου να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξή της. Στοχεύει σε πανελλαδικό δίκτυο αλλά και επέκταση εκτός συνόρων, έχοντας κάνει προετοιμασία για είσοδο σε Αυστραλία, Ισπανία και Νέα Υόρκη.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η νεοσύστατη εταιρεία Koulourades Holding S.A., στην οποία συμμετέχουν με 70% ο Δημήτρης Γρίβας και με 30% ο Κωνσταντίνος Καραγιάννης, προχώρησε σε τροποποίηση του καταστατικού της και αύξηση μετοχικού κεφαλαίου κατά 5,36 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η αλυσίδα αριθμεί πάνω από 140 καταστήματα, με την πλειοψηφία να βρίσκεται στην περιοχή της Αττικής, απ’ όπου και ξεκίνησε η ανάπτυξη του δικτύου με βασικό προϊόν το κουλούρι Θεσσαλονίκης.

Εξάλλου, η ιδέα του ιδρυτή της εταιρείας, αρτοποιού και τεχνολόγου τροφίμων Δημήτρη Γρίβα ήταν η τοποθέτηση στην αγορά του παραδοσιακού θεσσαλονικιώτικου κουλουριού, με ιστορία από την εποχή της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, αλλά ως μια μοντέρνα πρόταση, που μπορεί να γίνει καθημερινή συνήθεια για τους καταναλωτές.

Ο Δημήτρης Γρίβας εγκαινίασε το concept Κουλουράδες στην αγορά το 2015, λίγο μετά το εγχείρημα της croissanterie Frank Ze Paul, το οποίο μεταβίβασε, ενώ χάρη στην υιοθέτηση του μοντέλου franchise επεκτάθηκε γρήγορα. Πλέον η εξαγορά της από το SwitzGroup είναι ένας σημαντικός σταθμός καθώς θα δώσει ώθηση στα σχέδια για περαιτέρω επέκταση. Εξάλλου, η ελληνική εταιρεία αποκτά πρόσβαση σε κεφάλαια αλλά και στην τεχνογνωσία του ομίλου SwitzGroup, που πραγματοποιεί πωλήσεις πάνω από 250 εκατ. δολ. στην αρτοβιομηχανία, όπου δραστηριοποιείται, με παρουσία σε 9 χώρες.

Ο ινδικός όμιλος, που έχει προσαρτήσει στο χαρτοφυλάκιό του ελληνικά σήματα του κλάδου τροφίμων όπως Κρητών Άρτος, Olympic Food και CSM Hellas ενισχύει περαιτέρω την παρουσία του στην αγορά εστίασης. Μάλιστα φέρεται να έχει συμφωνήσει δικαίωμα σε δυνητική μεταβίβαση και άλλων σημάτων του Έλληνα επιχειρηματία, ο οποίος αναπτύσσει κι άλλα concept όπως το «ΣΩΣΤΟΣΤ», εμπνευσμένο από τα τοστ της εποχής των 90s αλλά σε XXL μέγεθος και την εξειδικευμένη στα κρουασάν croissanterie Oliver’s.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v