Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τι ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης στη… Renault 

Ο μεγάλος κερδισμένος και της περσινής χρονιάς, ο Σκλαβενίτης, ετοιμάζει νέα καταστήματα και ενίσχυση των hub του. Πάνω από τα 4 δισ. ευρώ οι πωλήσεις του ομίλου το 2021.

Τι ετοιμάζει ο Σκλαβενίτης στη… Renault

Πολλαπλάσια ανάπτυξη, πάνω από 5 φορές από αυτή που πέτυχε πέρυσι το σύνολο του κλάδου του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων, εμφάνισε η Σκλαβενίτης, οι πωλήσεις της οποίας σε επίπεδο ομίλου ξεπέρασαν τα 4 δισ. ευρώ, σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr. 

Την ίδια στιγμή, η αλυσίδα συνεχίζει την οργανική της ανάπτυξη. Χθες Πέμπτη έγινε γνωστό από το ΥΠΕΝ πως εγκρίθηκε η αρχιτεκτονική μελέτη για «αλλαγή χρήσης υφιστάμενου κτιρίου έκθεσης αυτοκινήτων με αποθήκες και χώρους στάθμευσης, σε κτίριο υπεραγοράς με παιδότοπο και εστιατόριο» σε ακίνητο της εταιρείας Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης ΑΕΕ επί των οδών Λ. Θεσσαλονίκης, Σκρα και Λαχανά στη Ν. Φιλαδέλφεια.

Η απόφαση αφορά στην αλλαγή χρήσης με νέες διαρρυθμίσεις σε υφιστάμενο κτίριο επί των οδών Σκρα, Θεσσαλονίκης, Λαχανά, στη Νέα Φιλαδέλφεια (πρώην Renault). Η επιφάνεια του οικοπέδου είναι 7.358,74 m2. 

Συγκεκριμένα προβλέπεται η αλλαγή σε χρήση υπεραγοράς στο ισόγειο και α' όροφο, γραφεία στον ημιώροφο, μηχανολογικούς χώρους και αποθήκη στο υφιστάμενο υπόγειο. Προστίθεται υπόγειος χώρος στάθμευσης και βοηθητικοί χώροι επάνω από τμήμα του υφιστάμενου υπογείου. Στην οροφή της κατασκευής τοποθετούνται φωτοβολταϊκές  συστοιχίες και σε καθορισμένα σημεία του δώματος προβλέπεται φύτευση με χαμηλούς θάμνους και αρωματικά φυτά.

Αναφορικά με την ενίσχυση της θέσης της στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η αλυσίδα έχει αγοράσει ακίνητο στην Κάτω Κηφισιά, όπου θα δημιουργηθεί το δεύτερο dark store της, για να καλύψει τις αυξανόμενες ανάγκες των e-πωλήσεών της στην Αττική -θα λειτουργήσει μέσα στο 2022-, ενώ αναζητά έναν ακόμη χώρο στα Νότια Προάστια.

Η εξυπηρέτηση και η προετοιμασία των ηλεκτρονικών παραγγελιών για τις περιοχές της Πάτρας και της Λάρισας πραγματοποιούνται μέσω τοπικών hyper καταστημάτων της αλυσίδας, στα οποία αναπτύχθηκαν οι σχετικές υποδομές για την υποστήριξη των νέων υπηρεσιών (εγκατάσταση συστήματος αποδοχής, προετοιμασίας και αποστολής online παραγγελιών). Μοντέλο εξυπηρέτησης των e-παραγγελιών της, το οποίο θα ακολουθήσει και σε άλλες πόλεις της χώρας στις οποίες σκοπεύει να κάνει πρεμιέρα μέχρι το τέλος του έτους.

Αλεξάνδρα Γκίτση [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v