Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Νέοι στόχοι για την ανάπτυξη των αναψυκτικών «Κλιάφα»

Αύξηση του ποσοστού συμμετοχής στις αγορές, καθώς και συνεχή ποιοτική αναβάθμιση προϊόντων. Τα βήματα και οι στρατηγικές επενδύσεις.

Ελληνικά Γαλακτοκομεία: Νέοι στόχοι για την ανάπτυξη των αναψυκτικών «Κλιάφα»

Έχοντας ολοκληρώσει την περίοδο 2020-2021 έναν κύκλο επενδύσεων 18 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ποσού εξαγοράς ύψους 1,3 εκατ. ευρώ) στην Κλιάφας ΑΕ, ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία, της οικογένειας Σαράντη, θέτει νέους στόχους για την περαιτέρω ανάπτυξη της τρικαλινής εταιρείας αναψυκτικών. Σε αυτούς περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, διψήφιο μερίδιο αγοράς στη λιανική, σε βάθος τριετίας, συνεχής βελτίωση της ποιότητας των προϊόντων, καινοτομία μέσω της επένδυσης στην έρευνα και την ανάπτυξη, ισχυροποίηση της εμπορικής επωνυμίας «Κλιάφας» και διεύρυνση της παρουσίας σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Μέσα από το διευρυμένο δίκτυο διανομής και πωλήσεων του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία, επιδιώκεται η ανάπτυξη των πωλήσεων της Κλιάφας στις αγορές λιανεμπορίου και HoReCa πανελλαδικά. Στο πλαίσιο αυτό, στο κανάλι του HoReCa έχουν ήδη τοποθετηθεί 1.500 ψυγεία ενώ στο λιανεμπόριο τα προϊόντα βρίσκονται ήδη στα ράφια των καταστημάτων των μεγαλύτερων retailer της χώρας, διεκδικώντας μερίδιο από εδραιωμένα brands του κλάδου. Στόχος της διοίκησης είναι να πετύχει, σε βάθος τριετίας, διψήφιο μερίδιο αγοράς στη λιανική από περίπου 2% που είναι σήμερα. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο τζίρος της αγοράς των flavor αναψυκτικών (πλην της cola) στο retail κυμαίνεται στα 110 - 120 εκατ. ευρώ.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία στρέφει το βλέμμα της στις διεθνείς αγορές. Τα πρώτα, σταθερά βήματα έχουν γίνει ήδη στις αγορές Γερμανίας, Ολλανδίας, Βελγίου, Βουλγαρίας, Ρουμανίας και Αλβανίας, όπου σημειώνεται πολύ θετική αποδοχή ενώ στα άμεσα σχέδια της διοίκησης είναι η είσοδος στις αγορές ΗΠΑ, Αυστραλίας και Κίνας, αφού καταγράφεται ενδιαφέρον για συνεργασία από μεγάλους εμπορικούς εισαγωγικούς οίκους.

Η εταιρεία Κλιάφας ΑΕ διαθέτει πλέον ένα πλήρως ανανεωμένο, υπερσύγχρονο εργοστάσιο στα Τρίκαλα έχοντας θέσει σε λειτουργία τη νέα γραμμή παραγωγής, η οποία έχει δυνατότητα εμφιάλωσης έως και 23.000 φιαλών την ώρα. Στις νέες εγκαταστάσεις μπορεί να εμφιαλώσει όλη την γκάμα κλασικών και σύγχρονων αναψυκτικών, προϊόντα cola, ενεργειακά ποτά, εμφιαλωμένο νερό, τσάι και χυμούς.

Σύμφωνα με την διοίκηση, η ασηπτική τεχνολογία εμφιάλωσης που διαθέτει η νέα γραμμή του εργοστασίου, σε συνδυασμό με την υψηλή τεχνογνωσία της εταιρείας, καθιστά την Κλιάφα την πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα με προϊόντα χωρίς τη χρήση συντηρητικών, δίνοντάς της ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Για την παραγωγή προϊόντων, χρησιμοποιούνται πρώτες ύλες από τη χώρα ενώ το νερό εξασφαλίζεται από τις τρεις πηγές που υπάρχουν στο εργοστάσιο.

Η γκάμα των προϊόντων που παράγει περιλαμβάνει όλες της κλασικές γεύσεις αναψυκτικών: πορτοκαλάδα, λεμονάδα, βυσσινάδα, γκαζόζα και σόδα με ανθρακικό, πορτοκαλάδα και λεμονάδα χωρίς ανθρακικό, πορτοκάλι, λεμόνι και βύσσινο χωρίς ζάχαρη, καθώς και την BiBi cola σε κλασική και zero, που λανσαρίστηκε τις προηγούμενες ημέρες.

Σε ό,τι αφορά στον Όμιλο Ελληνικά Γαλακτοκομεία, που πριν από λίγες ημέρες απέκτησε μέσω πλειστηριασμού τα εμπορικά σήματα και το παλιό εργοστάσιο της γαλακτοβιομηχανίας «Αγνό» στη Θεσσαλονίκη, ο ρυθμός επενδύσεων αγγίζει τα 40 εκατ. ευρώ το χρόνο, φτάνοντας κατά την τελευταία πενταετία τα 193 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι σημαντική επένδυση, προϋπολογισμού 35 εκατ. ευρώ, δρομολογείται και στην Κύπρο που αφορά στην κατασκευή του νέου εργοστασίου παραγωγής χαλουμιού.

Το 2021 πραγματοποίησε κύκλο εργασιών 427 εκατ. ευρώ, παραμένοντας η μεγαλύτερη γαλακτοβιομηχανία της χώρας ενώ απασχολεί συνολικά 1.550 άτομα. Διαθέτει 7 εργοστάσια και στο χαρτοφυλάκιο του ομίλου, ανήκουν η «Όλυμπος», η «Τυράς», η «Ροδόπη», η «Κλιάφα» και το ανθρακούχο νερό «Δουμπιά».

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v