Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Valuelenz: Η ελληνική startup δημιουργεί υποδομές για... hybrid commerce

Πώς αλλάζει τον τρόπο που ψωνίζουμε είτε διαδικτυακά είτε μέσα στο κατάστημα. Λανσάρει λύσεις τεχνολογίας για hybrid commerce που γεννήθηκε το 2021 και πλέον αναζητά κεφάλαια είτε μέσα από στρατηγικό επενδυτή είτε μέσω χρηματοδότησης.

Valuelenz: Η ελληνική startup δημιουργεί υποδομές για... hybrid commerce

Την είσοδο των πελατών τους στην εποχή του hybrid commerce προσφέρουν οι αλυσίδες και επιχειρήσεις λιανικής μέσω των υπηρεσιών της ελληνικής startup Valuelenz, που δραστηριοποιείται στον χώρο του retail tech.

Η εταιρεία μέχρι στιγμής έχει κινηθεί σε αγορές όπως η Κύπρος και η Ελλάδα και πλέον στοχεύει να επεκταθεί και σε άλλες, αναζητώντας χρηματοδότηση.

Η Valuelenz είναι μια Startup Υβριδικού Εμπορίου, που επιτρέπει στα φυσικά καταστήματα να αποκτήσουν μια σειρά από ψηφιακές δυνατότητες που δημιουργούν νέους τρόπους για να πραγματοποιούν οι πελάτες τις αγορές τους.

Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πάνο Κωνσταντινίδη και την Τζένη Ταντίδου και υλοποιεί καινοτόμες λύσεις, που βοηθούν τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να προσφέρουν αγορές συνδεδεμένες, προσωπικές και ευχάριστες, όπου κι αν ψωνίζουν οι καταναλωτές. Παρέχει δυνατότητες από τον φυσικό και τον ψηφιακό κόσμο σε μια ενιαία αγοραστική «phygital» εμπειρία υβριδικού εμπορίου, στο πλαίσιο των αλλαγών που έχουν επιφέρει οι ψηφιακές τεχνολογίες.

Η εταιρεία ήδη βρίσκεται κοντά στην υπογραφή με τρεις μεγάλες εταιρείες στη χώρα μας από τον χώρο της ενέργειας, των ηλεκτρονικών/ηλεκτρικών αλλά και της μόδας.

Κατά τη διάρκεια της πρώτης επίσημης παρουσίασης της εταιρείας στους εκπροσώπους του Τύπου ο Πάνος Κωνσταντινίδης, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Valuelenz, τόνισε ότι πλέον στόχος είναι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και η επέκταση των δραστηριοτήτων της σε αγορές του εξωτερικού, κάτι που θα πετύχουν με κεφάλαια που θα προκύψουν είτε μέσα από στρατηγικό επενδυτή είτε μέσω χρηματοδότησης.

Τα σχέδια της Valuelenz για την επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές διαφαίνονται και από το γεγονός ότι ήδη υποστηρίζονται 26 γλώσσες.

Η πλατφόρμα της Valuelenz συνδέει τον κόσμο των online αγορών με εκείνον των offline και δημιουργεί μια ενιαία εμπειρία αγορών, όπου κι αν ψωνίζει κανείς. Αξιοποιώντας τις δυνατότητες του cloud και χωρίς να χρειάζεται ο καταναλωτής να «κατεβάσει» οποιαδήποτε εφαρμογή, η επιχείρηση λιανικής που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Valuelenz μπορεί να προσφέρει υπηρεσίες όπως:

  • Online αγορές μέσα στο φυσικό κατάστημα με τη χρήση QR κωδικών και barcodes.
  • Self-checkout και παράκαμψη της αναμονής σε ουρές.
  • Προσωποποιημένες και αποκλειστικές προσφορές.
  • Quick shopping (μπαίνω, σκανάρω, πληρώνω και φεύγω γρήγορα, και μου στέλνουν τα προϊόντα σπίτι).
  • Click & collect από τον ίδιο τον καταναλωτή ή click & deliver.
  • Άμεση παροχή πληροφοριών για προϊόντα όταν βρίσκεται στο φυσικό κατάστημα είτε είναι στο e-shop της επιχείρησης.
  • Personal video shopping με την καθοδήγηση πωλητή (personal shopper).

Η πλατφόρμα δίνει επιπλέον τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν περισσότερα δεδομένα για τη συμπεριφορά των πελατών τους και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους, ειδικά στον φυσικό κόσμο, και περιλαμβάνει εργαλεία ανάλυσης των δεδομένων, ακόμη και προτού οι πελάτες καταλήξουν στην αγορά.

Την πλατφόρμα της Valuelenz αξιοποιούν αλυσίδες στην Ελλάδα (MediaMarkt) και την Κύπρο (ERA Department Stores, SPAR Cyprus), οι οποίες είδαν εντυπωσιακά αποτελέσματα, όσον αφορά τη βελτίωση της εμπειρίας των αγορών που έκαναν οι πελάτες τους.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v