Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Νέος επενδυτικός κύκλος 100 εκατ. από την Ηπειρωτική Εταιρεία Εµφιαλώσεων

Τι περιλαμβάνει το πενταετές επενδυτικό πλάνο. Ποια η στόχευση. Τι ειπώθηκε για την αγορά, τις τιμές, τον ανταγωνισμό. 

Νέος επενδυτικός κύκλος 100 εκατ. από την Ηπειρωτική Εταιρεία Εµφιαλώσεων

«Είμαστε εδώ και χρόνια οι μεγαλύτεροι Έλληνες εμφιαλωτές στη χώρα. Το χάσμα ήταν μεταξύ των πολυεθνικών ομίλων, τους οποίους πλέον θα τους φτάσουμε. Θα γεφυρωθεί το χάσμα», είπε χθες, κατά τη διάρκεια παρουσίασης του νέου πενταετούς επενδυτικού κύκλου ύψους 100 εκατ. ευρώ της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εµφιαλώσεων (Βίκος), ο Κωνσταντίνος Σεπετέας Chief Marketing Officer της εταιρείας. 

«Στόχος μας» είπε ο κ. Κ. Σεπετάς «είναι τα προϊόντα να μπορούν να φτάσουν σε κάθε γωνιά της Ελλάδας. Οι καταναλωτές να βρίσκουν όλες τις προϊοντικές επιλογές όπου κι αν βρίσκονται στη χώρα μας. Σε κάθε νησί, σε κάθε πόλη, σε κάθε χωριό». Με τον ίδιο να δηλώνει, απαντώντας σε ερώτηση για τα πόσα σημεία σκοπεύει η εταιρεία να ανοίξει: «Όσες πόρτες μας ανοίξουν σε τόσες πόρτες θα επενδύσουμε. Βασικό μέλημα είναι να πετύχουμε τη διανομή η οποία είναι πολύ δύσκολη η πρόσβαση στο τελικό σημείο. Καθημερινά έχουμε πρόβλημα από τον έντονο ανταγωνισμό». 

Ο κ. Σεπετέας απέκλεισε το ενδεχόμενο εισόδου της εταιρείας στο Χρηματιστήριο ή εισόδου στρατηγικού επενδυτή σε αυτή δηλώνοντας: «Δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο εισόδου στρατηγικού επενδυτή σε εμάς.» Ενώ άφησε ανοικτό το ενδεχόμενο εξαγοράς άλλης εταιρείας δηλώνοντας: «στη φιλοσοφία της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων είναι να επενδύει στον τόπο. Οποιαδήποτε εξαγορά θα μελετηθεί. Δεν έχουμε κάτι στα σκαριά».  

Αναφορικά με το κόστος παραγωγής και δη την αύξηση της τιµής του χυµού πορτοκαλιού, πρώτης ύλης που χρησιµοποιείται για την παραγωγή κάποιων αναψυκτικών της εταιρείας, ανέφερε: «Η τιµή του χυμού πορτοκαλιού έχει αυξηθεί κατά 150% και δεν είχαµε προλάβει να εφαρµόσουµε ανατιµήσεις πριν από την ανακοίνωση των µέτρων από τον υπουργό Ανάπτυξης. Τις ανακαλέσαµε. Εµείς έχουµε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους προωθητικές ενέργειες».

Σχετικά με τις επιδόσεις της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εµφιαλώσεων ο κ. Κ. Σεπετάς είπε πως πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας κινήθηκε στα επίπεδα των 120 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας ανάπτυξη 14% σε σύγκριση µε το 2022, τάση που αναμένεται να διατηρηθεί και τη φετινή χρονιά. Αν και επιφυλάχθηκε να δώσει περαιτέρω στοιχεία για τα μερίδια είπε πως το μερίδιο της Βίκος Pink Grapefruit έχει φτάσει στο 21,9%. 

Τι περιλαμβάνουν οι επενδύσεις των 100 εκατ. ευρώ

Στο επενδυτικό πλάνο ύψους 100 εκατ. ευρώ της Ηπειρωτικής Εταιρείας Εµφιαλώσεων, περιλαμβάνονται 79 υποέργα προϋπολογισμού 63 εκατ. ευρώ που θα υλοποιηθούν στα τρία εργοστάσια της εταιρείας στην Περιφέρεια Ιωαννίνων και συγκεκριμένα στις εγκαταστάσεις της σε: Περίβλεπτο, Καλπάκι και στη ΒΙ.ΠΕ. (PETCOM). 

Οι επενδύσεις αφορούν την προσθήκη νέων γραμμών παραγωγής τόσο για προϊόντα όσο και για προπλάσματα και πώματα, αναβάθμιση υφιστάμενων γραμμών, επέκταση κτηριακών υποδομών, έργα εξοικονόμησης ενέργειας, ψηφιακού μετασχηματισμού και υποστήριξης logistics. Ειδικότερα μεταξύ των νέων επενδύσεων περιλαμβάνονται 4 εκατ. ευρώ σε ιδιόκτητο στόλο φορτηγών, 5 εκατ. ευρώ σε τεχνολογικό εξοπλισμό και σε συστήματα οργάνωσης, ώστε οι διαδικασίες λειτουργίας να απλοποιηθούν και 28 εκατ. ευρώ για τη στήριξη του δικτύου των πελατών της. 

Σημειώνεται ότι εντός της εβδομάδας η Eurobank προχώρησε στην υπογραφή σύμβασης χρηματοδότησης 50,3 εκατ. ευρώ με την Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε., με τη συμμετοχή του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) για τη χρηματοδότηση επένδυσης συνολικού ύψους 62,8 εκατ. ευρώ που υλοποιεί η εταιρεία στο πλαίσιο του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» με  πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης – NextGenerationEU.

Για το αποτύπωμα της εταιρείας ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της, κ. Πέτρος Σεπετάς είπε: «33 χρόνια μετά, βλέποντας την πορεία μας, μπορώ να πω με κάθε σεμνότητα ότι καταφέραμε και κάναμε την έμπνευσή μας πραγματικότητα. Δημιουργήσαμε μία οικογενειακή επιχείρηση που αναγνωρίστηκε και τιμήθηκε από τους Έλληνες καταναλωτές.»

Με την Ελένη Θεοχάρη, Γενική Διευθύντρια & Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος, να αναφέρει: «Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που πετύχαμε. Πέραν των οικονομικών αξιών, παράγουμε κοινωνικές υπεραξίες για όλη την Ελλάδα. Στηρίζουμε την Ελλάδα της δημιουργίας, της δουλειάς, του πολιτισμού, της αλληλεγγύης.»

Ενώ ο Παύλος Σεπετάς, Operations & Tech Man ager, δήλωσε: «Στα επόμενα πέντε χρόνια, προσδοκούμε να είμαστε το επιτυχημένο case study στον τομέα της ελληνικής βιομηχανίας.» 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v