Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Βαράγκης: Νέα διαφοροποιημένη σειρά επίπλων

Στη διεύρυνση της παρουσίας της στο διεθνές περιβάλλον στοχεύει η Βαράγκης λανσάροντας τη σειρά Schemata η οποία διαφοροποιείται από τα μέχρι τώρα προϊόντα της εταιρίας τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και από πλευράς τιμής, καθώς στόχος της είναι να καταστεί ανταγωνιστική στο εξωτερικό κυρίως.

Βαράγκης: Νέα διαφοροποιημένη σειρά επίπλων
Στη διεύρυνση της παρουσίας της στο διεθνές περιβάλλον στοχεύει η Βαράγκης η οποία λανσάρει μια νέα διαφοροποιημένη σειρά επίπλων. Πρόκειται για τη σειρά Schemata η οποία θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα της τη Δεύτερα 19 Ιανουαρίου 2004 σε έκθεση της Κολωνίας.

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της Βαράγκης, κ. Δημήτρης Βαράγκης κατά τη διάρκεια σημερινής (14/01/2004) παρουσίασης τα Schemata αποτελούν μια παραπληρωματική δραστηριότητα της εταιρίας.

Ο ίδιος τόνισε πως η συγκεκριμένη σειρά είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστική σε διεθνές επίπεδο από πλευράς τιμολογιακής πολιτικής, επισημαίνοντας πως

”προετοιμάζει το έδαφος για το μέλλον”, ενώ συμπλήρωσε πως όσον αφορά στην εγχώρια αγορά στόχος της Βαράγκης είναι να διατίθεται και από άλλα καταστήματα και όχι μόνο από τα σημεία πώλησης της εισηγμένης.

Παράλληλα, ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας τόνισε πως οι συνθήκες στην ελληνική αγορά επίπλου επιβάλλουν την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων οι οποίες θα προσφέρουν στο ελληνικό ποιοτικό έπιπλο τη δυνατότητα να αναγνωριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Βαράγκης ανέφερε πως ζούμε σε μια δυσμενή οικονομική συγκυρία για τον κλάδο των επίπλων οικιακής χρήσης.

Συγκεκριμένα σημείωσε πως η εγχώρια αγορά ακολουθεί τα τελευταία χρόνια πτωτική πορεία με μέσο ετήσιο ρυθμό μείωσης 2,8%, συμπληρώνοντας πως το μερίδιο αγοράς των εγχώριων παραγόμενων επίπλων περιορίζεται συνεχώς, ενώ στον αντίποδα ενισχύεται η παρουσία των εισαγωγικών εταιριών.

Σε αυτό το πλαίσιο, αναφέρθηκε η αξία των εισαγόμενων επίπλων ακολούθησε ανοδική πορεία με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 12% στο διάστημα 1998 – 2002.

Ωστόσο, η εξαγωγική δραστηριότητα αν και περιορισμένη (με κυριότερη κατεύθυνση την αγορά της Κύπρου) παρουσιάζει την ίδια περίοδο μείωση 13,9%.

Τέλος, εξηγώντας τους λόγους για τους οποίους η Βαράγκης αποφάσισε να συμμετέχει στην έκθεση που θα πραγματοποιηθεί στην Κολωνία (για δεύτερη φορά) οφείλεται στο γεγονός ότι η Γερμανία ”αποτελεί αιχμή του δόρατος καθώς είναι η χώρα με τις μεγαλύτερες κατά κεφαλήν πωλήσεις επίπλων καθώς ελέγχει το 27% της αγοράς, ενώ το 2001 πραγματοποίησε το μεγαλύτερο μέρος των εισαγωγών της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συγκεκριμένα της τάξεως του 38%”.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v