Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Audiovisual: "Χατζηιωάννου άλλαξέ τα όλα!"

Ποιες ριζικές αλλαγές προωθούνται από τον νέο CEO μαζί με την αύξηση κεφαλαίου - Οι νέες συνεργασίες, οι περικοπές κόστους και η επέκταση στη λιανική - Τι "παίζει" με Motor Oil και Star Channel.

Audiovisual: Χατζηιωάννου άλλαξέ τα όλα!
Ποιες ριζικές αλλαγές προωθούνται από τον νέο CEO μαζί με την αύξηση κεφαλαίου - Οι νέες συνεργασίες, οι περικοπές κόστους και η επέκταση στη λιανική - Τι "παίζει" με τη Motor Oil και το Star Channel.

"Το 2010 που έρχεται αναμένεται να είναι δύσκολη χρονιά κι εμείς θα πρέπει να προετοιμαστούμε πολύ καλά, προκειμένου να περάσουμε την μπόρα". Αυτό ανέφερε ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Audiovisual κ. Κωστής Χατζηιωάννου κατά την έκτακτη γενική συνέλευση της Παρασκευής, καθώς η πορεία της εισηγμένης δεν στερείται προβλήματα.

Συγκεκριμένα, το φετινό αποτέλεσμα αναμένεται να είναι ζημιογόνο, οι υποχρεώσεις προς τράπεζες και προμηθευτές είναι υψηλές, ενώ ορατές είναι και οι επιπτώσεις από τη γενικότερη οικονομική κρίση:

"Περιμέναμε μεν απώλειες σε ορισμένα κομμάτια της δουλειάς μας, αλλά αντίθετα προβλέπαμε ότι η κρίση θα ενίσχυε τα είδη οικιακής ψυχαγωγίας, καθώς ο κόσμος θα έμενε περισσότερο στο σπίτι του. Κάτι τέτοιο όμως δεν το είδαμε στην πράξη". Αυτό υποστηρίζουν στελέχη της εταιρίας.

Απέναντι σε αυτήν την κατάσταση, το νέο management της εισηγμένης απαντά με ριζική αναδιάρθρωση και με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου.

Χαρακτηριστικό είναι το σημείο της ομιλίας του κ. Κωστή Χατζηιωάννου: "Από τον Αύγουστο πασχίζουμε να ακολουθήσουμε την κοινή λογική και έτσι προχωρούμε σε αλλαγές εκ βάθρων"…

Η ουσία είναι ότι η εισηγμένη, πέρα από την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου έως και 30 εκατ. ευρώ που σχεδιάζει (2 νέες μετοχές για κάθε 1 παλαιά), αναδιαρθρώνεται απ’ άκρον σ’ άκρον.

"Πρώτα απ’ όλα αλλάξαμε το οργανόγραμμα, με αποτέλεσμα τα τμήματα τώρα να είναι συναγωνιστικά και να ξέρουν ότι θα πρέπει να κερδίζουν σε αυτόνομη βάση. Τα στελέχη γνωρίζουν ότι αν κερδίζουν θα παίρνουν bonus, αλλά αν δεν τα καταφέρνουν, θα υπάρχουν επιπτώσεις". Αυτό δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Audiovisual, ο οποίος αναφέρθηκε και σε σειρά άλλες κινήσεις που στόχο έχουν να περιορίσουν δραστικά το κόστος, όπως:

Α. Υπογράφηκαν νέα συμβόλαια με κινηματογραφικά studios με καλύτερους όρους.

Β. Μειώθηκαν περισσότερο από 50% τα εγγυημένα ελάχιστα ποσά που έπρεπε να καταβάλλονται στους προμηθευτές της εταιρίας για τη δραστηριότητά της στα Βαλκάνια.

Γ. Κάθε μία από τις ταινίες που αγοράστηκαν αντιμετωπίστηκε ως ξεχωριστή εταιρία και τελικά υπήρξε πτώση 38% πάνω στα συμφωνημένα συμβόλαια.

Δ. Στην Alufan Park κάθε μηχάνημα αξιολογήθηκε ξεχωριστά, ξεκίνησε ριζική αναδιοργάνωση και θα εξοικονομηθούν γύρω στις 800 χιλ. ευρώ τον χρόνο μόνο από την απελευθέρωση κάποιων ακινήτων.

Ε. Στη θυγατρική Ster Cinemas ακολουθείται πολιτική δραστικής περικοπής κόστους. Ό,τι δεν πάει καλά κλείνει ή δίνεται ως franchising. Επιπλέον, προωθούνται επιπλέον δραστηριότητες για πρόσθετα έσοδα (π.χ. παιδικά πάρτι κ.λπ.), ενώ γίνεται επιθετικότερη πολιτική για αύξηση εσόδων από την κύρια δραστηριότητα.

Νέες συνεργασίες

Έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για να βρεθούν και να εκμεταλλευθούν συνέργιες με άλλες εταιρίες του ομίλου Βαρδινογιάννη, όπως για παράδειγμα με το τηλεοπτικό κανάλι Star Channel για τη δημιουργία κοινών προγραμμάτων, αλλά και τη Motor Oil που διαθέτει ευρύ δίκτυο διανομής.

Οι συζητήσεις όμως για συνεργασία δεν περιορίζονται στις "συγγενείς" εταιρίες. Την Παρασκευή, για παράδειγμα, ανακοινώθηκε η συνεργασία με τη Centric στον χώρο του video gaming, ενώ δεν θα αποτελέσει έκπληξη αν ακολουθήσουν και άλλες τέτοιες συνεργασίες.

Αξιοσημείωτη επίσης είναι η πρόθεση της Audiovisual να δραστηριοποιηθεί ενεργά στο κομμάτι της λιανικής, από το οποίο μέχρι σήμερα απείχε. Έτσι, στοχεύει μέσω συμβάσεων franchising να αποκτήσει δίκτυο 150 σημείων πώλησης (είτε video clubs, είτε corners σε γνωστές αλυσίδες και για τον σκοπό αυτό διεξάγονται σχετικές συζητήσεις).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v