Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τι «παίζει» με Ηλεκτρονική

Η ανακοίνωση ζημιογόνου αποτελέσματος από την Ηλεκτρονική για τη χρήση 2009 - 2010, που έληξε στις 30/6 της φετινής χρονιάς, είχε ως αποτέλεσμα την ένταξη της μετοχής στην κατηγορία της Επιτήρησης.

Τι «παίζει» με Ηλεκτρονική
Η ανακοίνωση ζημιογόνου αποτελέσματος από την Ηλεκτρονική για τη χρήση 2009 - 2010, που έληξε στις 30/6 της φετινής χρονιάς, είχε ως αποτέλεσμα την ένταξη της μετοχής στην κατηγορία της Επιτήρησης (από 7 Οκτωβρίου) και στη συνέχεια μια έντονα καθοδική πορεία του τίτλου, που κατά τη χθεσινή συνεδρίαση έκλεισε στα 61 λεπτά του ευρώ.

Το ποσό της περυσινής ζημίας ήταν ιδιαίτερα μεγάλο (14,9 εκατ. ευρώ) και προβλημάτισε την αγορά, ιδίως σε μια περίοδο έντονης οικονομικής κρίσης, η οποία πλήττει δραματικά τη ζήτηση στον κλάδο.

Ο εισηγμένος όμιλος, πάντως, έχει ξεκινήσει τη δική του αντεπίθεση, με στόχο να βελτιώσει την οικονομική του επίδοση από την τρέχουσα κιόλας χρήση. Συγκεκριμένα:

Πρώτον, από τα 14,9 εκατ. της περυσινής ζημίας, μόνο τα 7 εκατ. ευρώ ήταν περίπου λειτουργική, καθώς γύρω στα 6 εκατ. ήταν το έκτακτο αποτέλεσμα από τη διακοπή της λειτουργίας στη Σερβία και περίπου 1,5 εκατ. ευρώ για την απομείωση της αξίας της συμμετοχής στη θυγατρική αλυσίδα Σαραφίδης.

Δεύτερον, από τις κινήσεις αναδιάρθρωσης και περικοπών κόστους, στόχος της Ηλεκτρονικής είναι να περιορίσει κατά την τρέχουσα χρήση τις δαπάνες της κατά 4 εκατ. ευρώ.

Και τρίτον, μέσω της διαφοροποίησης της προϊοντικής γκάμας, επιδιώκεται το μικτό περιθώριο κέρδους να διατηρηθεί σε επίπεδα ανώτερα του 20% (έμφαση σε προϊόντα υψηλότερης προστιθέμενης αξίας), παρά την επίδραση της οικονομικής κρίσης.

Ο εισηγμένος όμιλος στις 30/6/2010 διέθετε ταμείο 16 εκατ. ευρώ, ενώ ο δανεισμός του (όλος βραχυπρόθεσμος) είχε διαμορφωθεί στα 28,9 εκατ. ευρώ.

Ανάκαμψη από Ιούνιο του 2011

Σύμφωνα με την εισηγμένη εταιρία, το κλίμα στην αγορά θα παραμείνει αρνητικό, τουλάχιστον μέχρι το τέλος του έτους. Πιστεύει, ωστόσο, ότι μετά τα μέσα του 2011 θα πρέπει να δούμε σημάδια ανάκαμψης.

Οι εταιρίες του ομίλου στοχεύουν πλέον σε ποιοτική αύξηση των πωλήσεων μέσω ανταγωνιστικών παροχών (οικονομικών και μη), μέσα από νέο concept που εκφράζεται από τα «future stores», ενώ γενικότερα επιδιώκεται ο συνδυασμός κέρδους και κυκλοφοριακής ταχύτητας και στον προγραμματισμό περιλαμβάνονται μειώσεις ενοικίων και κλείσιμο ζημιογόνων καταστημάτων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο