Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σπίρτζης: Το τίμημα είναι ανέλπιστα καλό όμως...

Στη δήλωσή του ότι υπέγραψε με πολύ πόνο την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, αλλά και στο τίμημα της συμφωνίας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών μιλώντας στον realfm 97,8.

  • Real.gr
Σπίρτζης: Το τίμημα είναι ανέλπιστα καλό όμως...
Στη δήλωσή του ότι υπέγραψε με πολύ πόνο την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, αλλά και στο τίμημα της συμφωνίας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων ο υπουργός Υποδομών μιλώντας στον realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου.

«Υπογράφω γιατί σεβόμαστε τη σύμβαση που έχουμε με τους δανειστές και το έχουμε πει 100 φορές. Αυτό δεν σημαίνει ότι εκεί που αναγκαστήκαμε να υποχωρήσουμε, ότι συμφωνούμε, στους όρους της συμφωνίας που έγινε», τόνισε χαρακτηριστικά ο Χρήστος Σπίρτζης.

Και πρόσθεσε: «Θα είχατε δίκιο αν αυτή η διαφωνία είχε να κάνει με την κυβερνητική πολιτική, όχι με μία σύμβαση με δανειστές που είχαμε πει εκ των προτέρων, σε πολλά από αυτά διαφωνούμε, αλλά θα τα τηρήσουμε για να μην πτωχεύσει η χώρα. Οπότε από αυτή την οπτική γωνία, έχετε απόλυτο δίκιο είναι επωφελής η σύμβαση γιατί αλλιώς θα πτώχευε η χώρα, πριν από 2 μήνες τα συζητούσαμε και αποφάσισε ο ελληνικός λαός».

Αναφερόμενος στο τίμημα της συμφωνίας είπε: «Πάμε τώρα στο αν είναι επωφελής αυτή η σύμβαση ή όχι... Το τίμημα είναι πολύ καλό. Ανέλπιστα καλό. Είναι από τους λίγους διαγωνισμούς του ΤΑΙΠΕΔ στον οποίο είχαμε τρεις προσφορές και προφανώς φαίνεται ότι είναι καλό το τίμημα όταν η δεύτερη προσφορά που υπάρχει απέχει 500 εκατ. Αρα δεν μπαίνει τέτοιο θέμα για αυτόν τον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ, για άλλους διαγωνισμούς μπαίνει.

«Το μοντέλο όμως για την αξιοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας μας να μου επιτρέψετε να σας πω ότι δεν είναι το βέλτιστο κι εκεί υπάρχει διαφωνία. Σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν ομάδες αεροδρομίων που έχουν μεγάλα αεροδρόμια που έχουν κέρδη και μικρότερα αεροδρόμια που χρηματοδοτούνται, πριμοδοτούνται αν θέλετε, επειδή μπαίνουν σε ένα ενιαίο σύνολο από τα αεροδρόμια που έχουν κέρδη».

Στο ερώτημα αν η δήλωση «ψηφίζω με πόνο αν και διαφωνώ», θολώνει το σήμα που δίνεται προς τους επενδυτές ο υπουργός υποδομών, μεταφορών και δικτύων απάντησε: «Καθόλου δεν θολώνει. Δίνει ένα άλλο σήμα και στις υγιείς παραγωγικές δυνάμεις όχι μόνο της χώρας και της Ευρώπης ότι είμαστε εδώ για να συνεργαστούμε με τον ιδιωτικό τομέα, δεν είμαστε εδώ για να γίνεται “πλιάτσικο” στη δημόσια περιουσία. Αυτό το σήμα δίνει».

Στην επισήμανση γιατί υπέγραψε αφού γίνεται πλιάτσικο στη δημόσια περιουσία ο κ. Σπίρτζης ανέφερε: «Το γενικό σήμα λέω, δεν λέω για το ειδικό. Το γενικό σήμα που δίνει ότι όπως γίνεται σε όλο τον δυτικό κόσμο προχωράμε σε συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα σε μία σειρά από έργα».

ΑΚΟΥΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΕΙΠΕ ΣΤΟΝ realfm 97,8 ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΠΙΡΤΖΗΣ

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο