Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η γνώμη του κοινού για τη φήμη των επιχειρήσεων

Τους 20 επιχειρηματίες και τις 20 επιχειρήσεις με την καλύτερη φήμη στο ευρύ κοινό παρουσιάζει έρευνα της Tradelink Reputation που διενεργήθηκε σε 1.000 άτομα από όλη την Ελλάδα.

Η γνώμη του κοινού για τη φήμη των επιχειρήσεων
Τα αποτελέσματα της έρευνας με τίτλο ”Ισοζύγιο Φήμης 2003” παρουσίασε η Tradelink Reputation Management. Από τη δημοσκόπηση που διενεργήθηκε σε δείγμα 1.000 ατόμων από όλη την Ελλάδα, προκύπτουν οι 20 επιχειρηματίες και οι 20 επιχειρήσεις που ξεχωρίζουν για την καλή τους φήμη στο ευρύ κοινό.

Στη λίστα με τις 20 πλέον ”καλόφημες” επιχειρήσεις φιγουράρουν (αλφαβητικά) η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Alpha Bank, η Γερμανός, η Carrefour, η Coca-Cola, η Cosmote, η Δέλτα, η Eurobank, η Εθνική Τράπεζα, η Goody’s, η Interamerican, η Intracom, η Κωτσόβολος, η Μεβγάλ, ο ΟΤΕ, ο Σκλαβενίτης, η Sony, η Toyota, η Vodafone και η ΦΑΓΕ.

Αντίστοιχα, στη λίστα με τους 20 επιχειρηματίες που το κοινό ξεχωρίζει για την καλή τους φήμη, συναντά κανείς (αλφαβητικά) τους: Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη Γιάννα, Αγγελόπουλος Θεόδωρος, Αποστολόπουλος Γιώργος, Βαρδινογιάννης Βαρδής, Βασιλόπουλος Γεράσιμος, Γερμανός Παναγιώτης, Δασκαλόπουλος Δημήτρης, Εμφιετζόγλου Πρόδρομος, Κόκκαλης Σωκράτης, Κοντομηνάς Δημήτρης, Κυριακού Μίνως, Κωστόπουλος Γιάννης, Λαμπράκης Χρήστος, Λάτσης Γιάννης, Λάτσης Σπύρος, Μαρινόπουλος Δημήτρης, Μουζάκης Ελευθέριος, Μυτιληναίος Ευάγγελος, Φιλίππου Γιάννης και Χατζηϊωάννου Στέλιος.

Όπως επισημάνθηκε στη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε, στην 20άδα δεν περιλαμβάνονται επιχειρήσεις από τους κλάδους που εμφανίζουν τις καλύτερες προοπτικές, όπως είναι οι κατασκευές και η ναυτιλία. Αντίθετα, τις καλύτερες προοπτικές ανάπτυξης έχουν να επιδείξουν ο κλάδος της πληροφορικής, του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά και αυτός των τηλεπικοινωνιών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο