Γαλλία: Κατηγορεί την Γερμανία για μισθολογικό ντάμπινγκ

Το μισθολογικό ντάμπινγκ που εφαρμόζει η Γερμανία έχει συμβάλλει στην κρίση της κτηνοτροφίας στη Γαλλία, δήλωσε ο Γάλλος υπουργός βιομηχανίας. Αν οι μονάδες κλείνουν η μία μετά την άλλη, οφείλεται και στο ότι η Γερμανία προσλαμβάνει με €400, τόνισε.

Γαλλία: Κατηγορεί την Γερμανία για μισθολογικό ντάμπινγκ

Υπουργός της γαλλικής κυβέρνησης κατηγόρησε την Τρίτη τη Γερμανία για την κρίση στη γαλλική κτηνοτροφία, υποστηρίζοντας ότι η γειτονική χώρα ακολουθεί την τακτική του μισθολογικού ντάμπινγκ.

Σημειώνεται ότι η γαλλική κυβέρνηση δέχεται πιέσεις μετά την ανακοίνωση της εταιρείας Gad ότι θα απολύσει 900 εργαζομένους. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στον τομέα της κτηνοτροφίας και έχει την έδρα της στην Βρετάνη, το κέντρο της κτηνοτροφικής παραγωγής στη Γαλλία.

Την προηγούμενη χρονιά η εταιρεία παραγωγής πουλερικών Doux απέλυσε περίπου 1.000 υπαλλήλους στις μονάδες της στη Βρετάνη.

"Αν οι μονάδες μας κλείνουν η μία μετά την άλλη, οφείλεται και στο ότι η Γερμανία προσλαμβάνει εργαζόμενους με 400 ευρώ τον μήνα" ανέφερε ο υπουργός Βιομηχανίας Arnaud Montebourg στην εφημερίδα Le Parisien.

"Το ζήτημα των μισθών στη Γερμανία αποτελεί πραγματικό πρόβλημα" σημείωσε. "Η μείωση του μισθολογικού κόστους είναι αποδεκτή, αλλά όχι και το άδικο μισθολογικό ντάμπινγκ" τόνισε.

Όπως μεταδίδει το Reuters, οι Γάλλοι κτηνοτρόφοι υποστηρίζουν ότι οι Γερμανοί ανταγωνιστές τους μπορούν να προσλάβουν φθηνό εργατικό δυναμικό από την Ανατολική Ευρώπη, ενώ οι εργαζόμενοι στη Γαλλία προστατεύονται από το νόμιμο κατώτατο μισθό.

Σύμφωνα με την Eurostat, το ακαθάριστο ωριαίο κόστος εργασίας για τους Γάλλους εργοδότες, συμπεριλαμβανομένων των εισφορών κοινωνικής ασφάλισης, είναι 34,2 ευρώ έναντι 30,4 ευρώ στη Γερμανία.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο