Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η&Μ: Η μετοχή της στα επίπεδα του 2009

Τα προβλήματα έχουν κυρίως προκύψει από τη βραδύτητα στην προσαρμογή στη νέα ψηφιακή εποχή, στην οποία οι καταναλωτές ψωνίζουν όλο και περισσότερο διαδικτυακά. Οι online πωλήσεις της έχουν αυξηθεί, αλλά αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό.

Η&Μ: Η μετοχή της στα επίπεδα του 2009

H μετοχή της Η&Μ καταγράφει φέτος απώλειες κατά περίπου 8%, μετά την πτώση του 1% σήμερα στη Στοκχόλμη και τελεί υπό διαπραγμάτευση στο πιο χαμηλό σημείο, από τον Μάρτιο του 2009.

Μεγαλύτερος μέτοχος της εταιρείας είναι η δισεκατομμυριούχος οικογένεια Persson, που ξεκίνησε την επιχείρηση το 1947. 

Τα προβλήματα για την εταιρεία έχουν κυρίως προκύψει από τη βραδύτητα στην προσαρμογή στη νέα ψηφιακή εποχή, στην οποία οι καταναλωτές ψωνίζουν όλο και περισσότερο διαδικτυακά.

Μέχρι και πριν από ένα χρόνο, ο κύριος στόχος της ήταν να αναπτύξει το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων της κατά 10-15% ετησίως.

Καθώς όμως έγινε όλο και πιο ξεκάθαρο ότι οι πελάτες ήθελαν να κάνουν τα ψώνια τους μέσω ίντερνετ, η Η&Μ άλλαξε αυτόν τον στόχο και κατευθύνθηκε στην ετήσια αύξηση πωλήσεων, κατά 10-15%, συμπεριλαμβανομένου του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σύμφωνα με το Bloomberg, οι διαδικτυακές πωλήσεις της έχουν αυξηθεί, αλλά η H&M εξακολουθεί να αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από πλατφόρμες με πολλές μάρκες και πλατφόρμες δωρεάν αποστολής, όπως η Zalando και η Asos.

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο