Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ενισχυμένες πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο για τη Unilever

Η εταιρεία σημείωσε ότι ο όγκος και οι τιμές αυξήθηκαν και στους τρεις τομείς - ομορφιάς και περιποίησης, είδη σπιτιού και τροφίμων/αναψυκτικών. «Παραμένουμε στους στόχους του 2020», τόνισε ο CEO.

Ενισχυμένες πωλήσεις το τρίτο τρίμηνο για τη Unilever

Η Unilever ανακοίνωσε την Πέμπτη ότι η ανάπτυξη των υποκείμενων πωλήσεων ήταν 3,8% το τρίτο τρίμηνο της χρονιάς, φτάνοντας το ποσοστό στο 2,9% μέχρι στιγμής φέτος.

Τα έσοδα ήταν συνολικά 12,5 δισ. ευρώ, σημειώνοντας υποχώρηση κατά 4,8% σε ετήσια βάση, με πλήγμα και από αρνητικές συναλλαγματικές επιπτώσεις ύψους 5,2%.

Η εταιρεία σημείωσε ότι ο όγκος και οι τιμές αυξήθηκαν και στους τρεις τομείς - ομορφιάς και περιποίησης, είδη σπιτιού και τροφίμων/αναψυκτικών.

Η ανάπτυξη τιμών στην Αργεντινή εξαιρέθηκε από τα νούμερα των πωλήσεων λόγω του υψηλού πληθωρισμού στη χώρα.

«Συνεχίζουμε να αναμένουμε ανάπτυξη υποκείμενων πωλήσεων στο εύρος 3-5%, βελτίωση του υποκείμενου λειτουργικού περιθωρίου και ισχυρές ταμειακές ροές», σημείωσε ο CEO, Paul Polman. «Παραμένουμε στους στόχους του 2020», πρόσθεσε σύμφωνα με το MarketWatch.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v