Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

AB InBev: Πουλάμε λιγότερες μπίρες, αλλά πουλάμε πιο ακριβά

Η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο μπορεί να είχε μείωση όγκων 0,6% το 4ο τρίμηνο του 2022, εν μέσω Μουντιάλ, όμως κατέγραψε αύξηση εσόδων 10,2% και κέρδη $1,7 δισ. Νίκη κόντρα στον πληθωρισμό και τόνωση από τη μεταπανδημική αναζωογόνηση των μπαρ.

AB InBev: Πουλάμε λιγότερες μπίρες, αλλά πουλάμε πιο ακριβά

Η AB InBev, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, για πρώτη φορά μετά την πανδημία ανακοίνωσε πτώση στους όγκους μπίρας παρά την ώθηση που της έδωσε το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου στα τέλη του περασμένου έτους, γράφει ο Guardian.

Η παραγωγός της Stella Artois, της Budweiser και της Corona, μεταξύ άλλων κορυφαίων ετικετών, ανακοίνωσε ότι οι δουλειές της στις ΗΠΑ χτυπήθηκαν από τις κακές καιρικές συνθήκες του Δεκεμβρίου, ενώ στην Κίνα παρέμειναν επηρεασμένες από τους περυσινούς περιορισμούς λόγω Covid-19.

Όπως αποκάλυψε η ζυθοποιία, οι όγκοι μειώθηκαν 0,6% το τελευταίο τρίμηνο του 2022, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

Ωστόσο, η εταιρεία ανέφερε κέρδη που ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις των αναλυτών, χάρη στις πωλήσεις μπίρας υψηλότερης ποιότητας και κυρίως υψηλότερης τιμής.

Τα EBITDA τέταρτου τριμήνου αυξήθηκαν 7,6%, λόγω αύξησης εσόδων κατά 10,2%, στα 14,67 δισ. δολάρια, λόγω των υψηλότερων τιμών.

Οπως ανακοίνωσε η AB InBev, «η Corona και η Stella Artois ηγήθηκαν της ανάπτυξης των παγκόσμιων εμπορικών σημάτων μας με αύξηση εσόδων 18,6% και 11,7% αντίστοιχα, εκτός των εγχώριων αγορών τους. Η Budweiser αναπτύχθηκε κατά 2,5% εκτός ΗΠΑ, παρά τον αντίκτυπο των περιορισμών Covid-19 στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της μάρκας».

Τα κέρδη έφτασαν το 1,7 δισ. δολάρια το τελευταίο τρίμηνο του 2022, ξεπερνώντας τις πιέσεις από τον πληθωρισμό του κόστους.

Στην Ευρώπη η ζυθοποιία είχε αύξηση εσόδων σε διψήφια ποσοστά, καθώς επωφελήθηκε από την ανάκαμψη της ζήτησης σε εστιατόρια και μπαρ, αλλά και από τη συνεχή ανάπτυξη premium ποτών υψηλής ποιότητας. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v