Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Μαϊ 15 2007

Η Ατέρμων έκανε τελικά το... άλμα!

Σανίδα σωτηρίας για τον όμιλο Άλμα Ατέρμων είναι η συμφωνία με την ελβετική Allgemeine Plakatgesellschaft η οποία ανακοινώθηκε έπειτα από πολλούς μήνες φημολογίας.

Η άμεση εισροή των 21 εκατ. ευρώ περιορίζει τα ”ανοίγματα” από τις εξαγορές που είχε πραγματοποιήσει ο όμιλος τους τελευταίους μήνες, ενώ επιτρέπει στη διοίκηση να προεξοφλεί ”προοπτικές διείσδυσης” στις αγορές υπαίθριας διαφήμισης της Βαλκανικής και της Ρωσίας.

Η συμφωνία έρχεται σε μια περίοδο όπου οι εγχώριοι ”παίκτες” στην υπαίθρια διαφήμιση είναι εξαιρετικά στριμωγμένοι.

Πρόσφατη είναι η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας με την οποία θεωρούνται παράνομα χιλιάδες διαφημιστικά πλαίσια επί πεζοδρομίων.

Η είσοδος των Ελβετών δείχνει, πάντως, πως θα υπάρξει νομική φόρμουλα για την επίλυση του προβλήματος.

Ο όμιλος Affichage, όπου ανήκει η Allgemeine Plakatgesellschaft, είχε ήδη διακριτική παρουσία στην εγχώρια αγορά μέσω της La Strada Outdoor, ενώ έχει ισχυρή παρουσία στη Βαλκανική.

Αντίστοιχα διακριτική είναι και η παρουσία της αμερικανικής Clearchannel, που είναι η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία υπαίθριας διαφήμισης παγκοσμίως, η οποία έχει υπογράψει συμβάσεις με το αεροδρόμιο ”Ελευθέριος Βενιζέλος” και τα Carrefour.

Η μεγάλη ”πίτα” βρίσκεται στους δήμους και γι’ αυτό οι Ελβετοί εξαγόρασαν τη ”Δόμηση Υπαίθριες Διαφημίσεις” από την Άλμα Ατέρμων.

Οι περισσότεροι δημοτικοί άρχοντες, έπειτα και από τις πρόσφατες εκλογές, ετοιμάζονται να ανανεώσουν ή να αλλάξουν τις υφιστάμενες συμβάσεις με εταιρίες υπαίθριας διαφήμισης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v