Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Τρι 14 Αυγ

Η κίνηση - ματ της Nova στο αθλητικό περιεχόμενο

Η κίνηση - ματ της Nova στο αθλητικό περιεχόμενο

Τώρα που ολοκληρώθηκαν το τηλεοπτικό παζάρι για το νέο πρωτάθλημα φαίνεται πως αποδίδει η στρατηγική της διοίκησης της Nova η οποία εξασφάλισε σχεδόν το 80% της εμπορικής αξίας του πρωταθλήματος με ταυτόχρονη μείωση του κόστους κατά περίπου 25%.

Γιατί; Γιατί η Nova διαθέτει τα τηλεοπτικά δικαιώματα από τις τρεις πλέον εμπορικές ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος (ΑΕΚ, ΠΑΟΚ και Ολυμπιακό που θα διαγκωνιστούν για το πρωτάθλημα). Συνεπώς, η σύγκριση των 9 ποδοσφαιρικών ομάδων που συνεργάζονται με τη Nova και των 7 ομάδων των οποίων τα τηλεοπτικά δικαιώματα πήρε προ ημερών η ΕΡΤ δεν είναι ακριβώς αριθμητική.

Στην Κάντζα θεωρούν πως οι εξελίξεις δικαιώνουν τις επιλογές της διοίκησης για βελτίωση του κόστους σε σχέση με την ποιότητα του αθλητικού της περιεχομένου, την ίδια στιγμή που ο βασικός της ανταγωνιστής δεν απέκτησε θέση στο ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου.

Ο σχεδιασμός ολοκληρώθηκε με μια κίνηση - ματ της Nova η οποία εξασφάλισε το ιταλικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου. Η Serie A TIM θεωρείται το πλέον ανερχόμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, ενώ ταυτόχρονα και το γαλλικό πρωτάθλημα είναι στα πάνω του, μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου από τη Γαλλία.

Η Nova μετά την απόκτηση όλων των γαλλικών διοργανώσεων (Κύπελλο, Λιγκ Καπ, Σούπερ Καπ), εκτιμάται πως θα πραγματοποιήσει αντίστοιχα δυναμική εμφάνιση και για τα τηλεοπτικά δικαιώματα της Premier League, καθώς τους επόμενους μήνες θα ανοίξει το tender για την 3ετία 2019-2021.

Η Nova διατηρεί για τα 2 επόμενα χρόνια τα αποκλειστικά δικαιώματα μετάδοσης της EuroLeague με την εξασφαλισμένη συμμετοχή του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού, της πλέον ανερχόμενης εμπορικής διοργάνωσης στην χώρα μας, αλλά και τα δικαιώματα του Basketball Champions League που πέρσι το κατέκτησε η ΑΕΚ.

Ενα ποσό από την εξοικονόμηση που πέτυχαν στη Nova από τα τηλεοπτικά δικαιώματα του ελληνικού πρωταθλήματος θα διατεθεί για την περαιτέρω ενίσχυση και ενδυνάμωσης του ψυχαγωγικού μπουκέτου της εταιρείας κυρίως μέσα από νέες υπηρεσίες και κινηματογραφικό περιεχόμενο των υπηρεσιών Nova On Demand και Nova GΟ.

Η Nova διατηρεί και τη συνεργασία με τις Vodafone και Wind, συμφωνίες που αναδεικνύουν την επιρροή της στην ελληνική αγορά αθλητικού περιεχομένου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v