Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Τετ 13 Μαρ

How are you?

Οταν ένα από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προσπαθούν να αποκτήσουν οι εταιρίες κινητής τηλεφωνίας εστιάζεται στη ”φιλικότητα” προς το χρήστη και την κάλυψη των αναγκών του, όταν το ”προφίλ” παίζει ρόλο στις πωλήσεις και τη διατήρηση μιας ”σχέσης”, ορισμένες δυσλειτουργίες παίζουν το ρόλο τους

Κάποια φαινόμενα που έκαναν την εμφάνισή τους τον Φεβρουάριο, μάλλον δυσαρεστούν ορισμένους απο τους πολυάριθμους πελάτες της Panafon-Vodafone, τα παράπονα των οποίων έφθασαν ως και τους αισθητήρες του...Χαμαιλέοντα.

H εταιρία, λένε, χρέωσε στους λογαριασμούς του Φεβρουαρίου 2002 μηνύματα, τα οποία οι συνδρομητές πραγματοποίησαν το Δεκέμβριο του 2001. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ορισμένοι συνδρομητές έφτασαν μάλιστα στο σημείο να αμφισβητήσουν τις χρεώσεις αυτές, υπογράφοντας σχετικές δηλώσεις.

Επίσης, η εταιρία ( ή μήπως οι συνεργάτες αυτής) φέρεται να καθυστερεί την αποστολή λογαριασμών σε κάποιους αποδέκτες, σε σημείο που η λήξη προθεσμίας πληρωμής να προηγείται σε ορισμένες περιπτώσεις, της ημέρας λήψης του λογαριασμού από το συνδρομητή!

Τι λέει για όλα αυτά το customer care;

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v