Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Σεπ 7 2009

Τα "πράσινα" και τα "γαλάζια" χαρτιά...

Τα
Τα περί προβλημάτων που θα αντιμετωπίσουν κάμποσοι επιχειρηματικοί κλάδοι από την πρόωρη διεξαγωγή των εκλογών τα γνωρίζετε: Καθυστερήσεις στις αναθέσεις έργων πληροφορικής, καθυστερήσεις στα ΣΔΙΤ, καθυστερήσεις κάποιων μέτρων στήριξης και άλλα πολλά. Ήταν που ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε και ο γάιδαρος... Λέτε όμως να υπάρξουν ευνοημένες εισηγμένες εταιρείες που διευκολύνονται από την πρόωρη διεξαγωγή των εκλογών;

Σε προηγούμενες προεκλογικές αναμετρήσεις είχαμε τη φιλολογία μεταξύ των "πράσινων" και των "γαλάζιων" χαρτιών. Ποιος δεν θυμάται προεκλογικά του 2004 πόσοι επιχειρηματίες προβληματικών εταιρειών έσπευδαν να αφήσουν να διαρρεύσει σε ποιον βαθμό είναι φίλοι με τον κ. Κώστα Καραμανλή και πόσο εύκολα οι τράπεζες θα τους έδιναν (θαλασσο)δάνεια όταν αλλάξουν τα πράγματα! Άλλοι δήλωναν κολλητοί υποψήφιων γαλάζιων πολιτικών, που είτε θα τους έβαζαν τα ακίνητα εντός σχεδίου, είτε θα τους έδιναν περίεργες άδειες, είτε...

Ποιος επίσης δεν θυμάται τις προβλέψεις για το ποιες εταιρείες θα μπορούσαν να ευνοηθούν στις αναθέσεις έργων, στην ενέργεια και στις κρατικές προμήθειες από την έλευση της Νέας Δημοκρατίας στην εξουσία!

Μέχρι και την προηγούμενη Πέμπτη, ωστόσο, σχεδόν τίποτε δεν ακουγόταν προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση.

Ίσως -όπως διαμαρτύρονται οι "γαλάζιοι"- γιατί και επί Νέας Δημοκρατίας τις δουλειές εξακολούθησαν να τις παίρνουν οι "πράσινοι"!

Ίσως, επίσης, διότι οι τράπεζες έχουν αποκτήσει την απαιτούμενη αυτονομία προκειμένου να λένε κάμποσα "όχι" στις κατά καιρούς ασκούμενες πιέσεις.

Την Παρασκευή όμως, όλο και κάποιος "καπνός" φάνηκε να βγαίνει και ορισμένα από τα αποκαλούμενα "Πασοκόχαρτα" είχαν την τιμητική τους στο ταμπλό της Σοφοκλέους…

Πέραν αυτών, ο όμιλος Singularlogic θα αποκομίσει κάποια έσοδα από τη μηχανογραφική υποστήριξη των εκλογικών αποτελεσμάτων, αλλά αυτά θα είναι κάτι ψιλά σε σύγκριση με τον ετήσιο κύκλο εργασιών του.

Τα τηλεοπτικά κανάλια (Mega, Alter κ.ά.) όλο και κάποιες πολιτικές διαφημίσεις θα τσιμπήσουν, όμως το ζητούμενο είναι πότε τελικά θα εισπράξουν τα μετρητά, καθώς τα ταμεία των κομμάτων δεν βρίσκονται στα πάνω τους. Στην αναβροχιά όμως (των τηλεοπτικών διαφημίσεων) καλό είναι και το χαλάζι και ακόμη καλύτερο το γέμισμα του τηλεοπτικού χρόνου με διαφημίσεις μέσα στον Σεπτέμβριο, που χαρακτηρίζεται μήνας χαμηλής εποχικότητας.

Πολύ πιθανόν να ευνοηθούν και εταιρείες όπως ο Χαϊδεμένος, λόγω πανό, αφισών κ.λπ., που μεταξύ άλλων έχει επιδείξει ικανοποιητική αντοχή στην κρίση, χωρίς η αποτίμησή του στο ταμπλό της Σοφοκλέους να έχει φτάσει στα ύψη.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v