Δείτε εδώ την αποκλειστική μας συνεργασία

Όνομα: Χαμαιλέων
Περιοχή: Euro2day

Αποποίηση ευθυνών
Παρ 24 Σεπ

Σφηνάκια για ψάρια, Kleemann και Κουίζ

Σφηνάκια για ψάρια, Kleemann και Κουίζ
Ψάρια - Linnaeus fund: Επίσκεψη-«αστραπή» στην Πόλη μαθαίνουμε ότι πραγματοποίησε, πρόσφατα, εις εκ των μεγαλοψαράδων του Χ.Α.

Ο Έλλην επιχειρηματίας επισκέφθηκε, στο νοσοκομείο όπου αναρρώνει μετά την εγχείρηση στην οποία υποβλήθηκε, τον κ. Kahka Bendukidze, βασικό μέτοχο της Linnaeus Capital Partners BV.

Πέραν βέβαια των ευχών για ταχεία ανάρρωση, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν και τις εκκρεμότητες στις διεργασίες αναδιάταξης του κλάδου ιχθυοκαλλιεργειών.

Και ο μεγαλοψαράς... καίγεται καθώς οι διεργασίες «πάγωσαν», ενώ ήταν έτοιμος να σερβίρει το δικό του… πιάτο.


ΚΟΥΙΖ: Τέλος δεν έχουν τα προβλήματα για εισηγμένη βιομηχανία που αντιμετωπίζει εδώ και περίπου έναν χρόνο πρόβλημα άμεσης ρευστότητας.

Ενώ οι διαπραγματεύσεις με τις τράπεζες για την αναδιάρθρωση των δανείων με μετοχοποίηση μέρους του χρέους συνεχίζονται, ακούμε ότι έσκασε νέα απαίτηση και μάλιστα βαρβάτη.

Το Δημόσιο ζητά πίσω την επιχορήγηση ύψους άνω των 7 εκατ. ευρώ με την οποία επιδότησε την κατασκευή της τελευταίας εργοστασιακής μονάδας της.

Η επένδυση είχε υπαχθεί σε ευεργετικές διατάξεις νόμου και είχε επιδοτηθεί κατά 45%, με την εισηγμένη να αναλαμβάνει την υποχρέωση να προμηθεύεται πρώτες ύλες κατά κύριο λόγο από την εγχώρια αγορά.

Το υπουργείο διαπίστωσε ότι η προϋπόθεση δεν πληρούνταν, με αποτέλεσμα να ζητά πίσω την επιχορήγηση.

Και τα λεφτά είναι πολλά για τα προβλήματα και τις ανάγκες που αντιμετωπίζει η εισηγμένη.

Kleemann: Έντονη προσπάθεια για άνοιγμα νέων αγορών διενεργεί η εισηγμένη προκειμένου να αντιμετωπίσει και τις συνέπειες από τη μείωση της οικοδομικής δραστηριότητας στην Ελλάδα και δευτερευόντως στη Ρουμανία και τη Σερβία.

Εντός του πρώτου εξαμήνου της φετινής χρονιάς η Kleemann πέτυχε σημαντική αύξηση πωλήσεων στις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης, ενώ εισήλθε σε επτά νέες αγορές σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2009.

Το πελατολόγιό της αυξήθηκε κατά 4,3% και η αξία πωλήσεων σε νέους πελάτες ανήλθε στο 8,4% των συνολικών πωλήσεων.

Πρόσφατα ξεκίνησε και η λειτουργία της θυγατρικής της στο Χονγκ Κονγκ, η οποία έχει στόχο τη διείσδυση της εταιρίας στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ. Ασίας και της Ωκεανίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v