Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Συνεργασία Inform Lykos με την Cloudbiz

Η συνεργασία αυτή έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα, δεν περιορίζεται μόνο στην Ελληνική αγορά, αλλά αφορά σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η INFORM και στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των δυο εταιρειών στην παροχή Υπηρεσιών και προϊόντων Loyalty.

Συνεργασία Inform Lykos με την Cloudbiz

Η Cloudbiz πάροχος προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και συστημάτων CRM στην Ελλάδα, προχώρησε στην υπογραφή αποκλειστικής συμφωνίας με την INFORM. Με αφορμή τη συγκεκριμένη συνεργασία, οι δυο εταιρίες παρουσίασαν τον επιχειρησιακό τους σχεδιασμό, αλλά και τις καταναλωτικές τάσεις που αναμένεται να διαμορφωθούν το 2015, σύμφωνα με ανακοίνωση της πρώτης.

Πιο συγκεκριμένα, η Cloudbiz έχοντας εδραιώσει την παρουσία της στην ελληνική αγορά Loyalty Services και προγραμμάτων CRM και με δραστηριότητα σε 7 χώρες, για το 2015 στοχεύει:

  • Στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου των πελατών της, το οποίο σήμερα ανέρχεται σε περισσότερες από 35 εταιρείες
  • Στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και στην επέκταση της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στη διεθνή αγορά, μέσω στρατηγικών συνεργασιών παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών

Σε αυτήν την κατεύθυνση, ιδιαίτερης σημασίας είναι η στρατηγική συνεργασία της εταιρείας με την INFORM, πρωτοπόρο εταιρεία στον χώρο της παραγωγής και διαχείρισης συστημάτων έντυπης πληροφορικής και του Business Process Outsourcing.

Η συνεργασία αυτή έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα, δεν περιορίζεται μόνο στην Ελληνική αγορά, αλλά αφορά σε όλες τις χώρες που δραστηριοποιείται η INFORM και στοχεύει στην περαιτέρω ανάπτυξη και των δυο εταιρειών στην παροχή Υπηρεσιών και προϊόντων Loyalty, μέσω της προσφοράς εξειδικευμένων και καθετοποιημένων «End 2 End» λύσεων στον πελάτη.

 Παράλληλα, η Cloudbiz, ως  κατεξοχήν συνεργάτης στον τομέα των προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών, εκτιμά πως:

  • οι καταναλωτές το 2015 θα συνεχίσουν να αναζητούν τις προσφορές και να επιλέγουν προϊόντα και υπηρεσίες τα οποία είναι value for money
  • ο νόμος του pareto που προβλέπει ότι το 20% των ενεργών και loyal πελατών αποτελεί το 80% του τζίρου θα συνεχίσει να ισχύει
  • ο μέσος καταναλωτής είναι εγγεγραμμένο μέλος κατά μέσο όρο σε 7 με 8 σχήματα
  • η πολιτική και οικονομική κατάσταση θα συνεχίσει να επηρεάζει την ψυχολογία και κατ’ επέκταση την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών

 Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Cloudbiz, ανέφερε: «Με βάση τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις και αναλύσεις μας για την καταναλωτική συμπεριφορά στην Ελλάδα και τους ρυθμούς που αναμένεται να έχει η αγορά, πιστεύουμε βαθιά ότι οι υπηρεσίες προγραμμάτων επιβράβευσης στην τρέχουσα περίοδο είναι πιο χρήσιμες από ποτέ, προσφέροντας την απαραίτητη προστιθέμενη αξία στους πελάτες μας και ενισχύοντας αποτελεσματικά το σημαντικότερο κεφάλαιο για κάθε εταιρεία, που είναι η αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης με τον πελάτη της. Στο πλαίσιο αυτό, η συνεργασία μας με την INFORM αποτελεί για εμάς μία ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη που θα οδηγήσει στην παροχή προϊόντων και ολοκληρωμένων υπηρεσιών βέλτιστης ποιότητας και προστιθέμενης αξίας για τους πελάτες».

 Ο Κωνσταντίνος Λάγιος, Chief Commercial Officer του Ομίλου Lykos, δήλωσε σχετικά με τη συνεργασία των δύο εταιρειών: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για την επίτευξη αυτής της συμφωνίας με την Cloudbiz, η οποία  αποτελεί ηγέτη στο χώρο των LoyaltyServices. Πιστεύουμε απόλυτα ότι αυτή η συνεργασία ανταποκρίνεται πλήρως στην ανάγκη των επιχειρήσεων για την εφαρμογή ολοκληρωμένων Loyalty υπηρεσιών, καθώς συνδέουμε την στρατηγική με την υλοποίηση, το consulting με τα προϊόντα και τις αντίστοιχες υπηρεσίες,  και το software με τα dataanalytics». 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v