Ψωμί: Συνεχίζεται η ”μάχη” για το bake-off

”Ανοικτό” παραμένει το μέτωπο μεταξύ της κυβέρνησης με τις αλυσίδες σούπερ μαρκετ και τις αρτοποιητικες μοναδες με αφορμή τη νέα αρτοποιητική νομοθεσία η οποία τίθεται σε εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου του 2008.

Ψωμί: Συνεχίζεται η ”μάχη” για το bake-off
”Ανοικτό” παραμένει το μέτωπο μεταξύ της κυβέρνησης με τις αλυσίδες σούπερ μαρκετ και τις αρτοποιητικες μοναδες με αφορμή τη νέα αρτοποιητική νομοθεσία η οποία τίθεται σε εφαρμογή από 1ης Ιανουαρίου του 2008.

Παράγοντες της αγοράς εκφράζουν φόβους ότι η εφαρμογή του νέου νόμου θα οδηγήσει σε σειρά απολύσεων τόσο στο λιανεμπόριο όσο και στις αρτοβιομηχανίες.

Συγκεκριμένα σημειώνουν ότι ο νέος νόμος διατηρεί δεσμεύσεις, όπως είναι η υποχρέωση ύπαρξης ξεχωριστών 44 τ.μ. με τοίχους, πόρτες κ.λπ. μέσα στο σουπερμάρκετ για την πώληση των προϊόντων της αρτοβιομηχανίας και κυρίως για το ψωμί τύπου bake-off.

Η νέα κατάσταση που διαμορφώνεται δημιουργεί προβληματισμό στις επιχειρήσεις για το εάν θα πρέπει ή όχι να συνεχίσουν να διατηρούν εντός των καταστημάτων bake-off κατι που ενδεχομένως να σημαίνει ακόμα και απώλεια θέσεων εργασία για όσους ασχολούνται στον κλάδο.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αρτοποιητικων Μονάδων (ΠΣΑΜ) ο συνολικός αριθμός των εργαζόμενων στο bake- off πλησιάζει τους 3.000.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο