Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Καθολική πρόσβαση στο Internet έχουν οι Έλληνες 13 έως 54 ετών

«Αλματα» με την τεχνολογία έχουν κάνει και οι ηλικίες έως 74 ετών. Μετά τα lockdown πολλές συνήθειες άλλαξαν, καθώς οι Έλληνες κάνουν 37% περισσότερες αγορές online ενώ καταγράφονται 46% περισσότεροι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως.

Καθολική πρόσβαση στο Internet έχουν οι Έλληνες 13 έως 54 ετών

Πλήρως εξοικειωμένοι και φανατικοί χρήστες του Internet αποδεικνύονται οι Έλληνες, οι οποίοι, αν και η πανδημία τούς ανάγκασε να αλλάξουν συνήθειες και να χρησιμοποιήσουν την τεχνολογία, τελικά φαίνεται πως κράτησαν πολλές εξ αυτών και μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων.

Η σύγκριση με το 2019, που η χώρα μας δεν είχε περιοριστικά μέτρα λόγω της πανδημίας, δείχνει ότι η χρήση  Internet διευρύνθηκε ηλικιακά με σημαντικές διαφοροποιήσεις στις παιδικές ηλικίες αλλά και στους ηλικιωμένους.

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Focus Bari, που δείχνουν ότι όλοι οι Έλληνες έχουν γίνει «ψηφιακοί πολίτες», το ηλεκτρονικό εμπόριο εκτοξεύεται… με τους αμιγώς digital παίκτες να κερδίζουν έδαφος, περιλαμβάνοντας και τους ώριμους ενήλικες.

Ειδικότερα, οι Έλληνες άνω των 55 έχουν υιοθετήσει την τεχνολογία αλλά και συνήθειες που μέχρι πρότινος τους ήταν εντελώς άγνωστες όπως η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, με δύο στους τρεις ώριμους ενήλικες 55-64 ετών να κάνουν ηλεκτρονικές αγορές και εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας:

  • Όλοι οι Έλληνες 13-44 ετών είναι πλέον χρήστες Ιnternet και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές.
  • Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους ώριμους ενήλικες 55-64 ετών, από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.
  • Η χρήση του Ιnternet στην Ελλάδα φθάνει το 97%, ενώ, όπως σχολιάζει η έρευνα «Focus on Tech Life tips» της Focus Bari, ενδιαφέρον παρουσιάζει η σχεδόν καθολική χρήση του Διαδικτύου στο ηλικιακό κοινό 55-64 ετών, όπου πλέον 9 στους 10 δηλώνουν χρήστες.
  • Για το 95% των χρηστών το smart phone αποτελεί την πρώτη επιλογή συσκευής σύνδεσης, ενώ ο μέσος χρόνος σύνδεσης στο Ιnternet από το κινητό έφτασε στα 120,8 λεπτά την ημέρα.
  • Μεγάλο ενδιαφέρον υπάρχει και για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς περισσότεροι από 4 στους 5 Έλληνες (82%) είναι ενεργοί στα social media, με τη διείσδυση στις νεαρές ηλικίες (16-24) να εκτοξεύεται στο 97%.
  • Αλλά και το 62% των ατόμων ηλικίας 55-64 ετών κάνει χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ποσοστό αυξημένο σε σχέση με το β' εξάμηνο του 2020, όταν διαμορφωνόταν στο 59%.

Αξιοσημείωτο είναι ότι και μετά τα lockdown οι συνήθειες που «κερδίζουν» και τείνουν να παραμείνουν, είναι:

  • 31% περισσότερο χρόνο με την οικογένεια
  • 37% περισσότερες αγορές online
  • 37% περισσότερη προσοχή στα έξοδα
  • 46% περισσότεροι εργαζόμενοι εξ αποστάσεως

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v