Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πιο σημαντική φέτος η ΕΚΕ για τους καταναλωτές

Αύξηση του συσχετισμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης καταγράφει η φετινή ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, της MRB και του Παντείου Πανεπιστημίου.  

Πιο σημαντική φέτος η ΕΚΕ για τους καταναλωτές
Αύξηση του συσχετισμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης καταγράφει η φετινή ετήσια έρευνα του Ινστιτούτου Επικοινωνίας που πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πάντειο Πανεπιστήμιο, τη Globescan και τη δημοσκοπική εταιρία MRB Hellas.

To 56,6% των ερωτηθέντων επιβράβευσε ή σκέφτηκε να το κάνει τις κοινωνικά υπεύθυνες επιχειρήσεις, τις επιχειρήσεις δηλαδή που έδειξαν ευαισθησία έναντι αναγκών της κοινωνίας, όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η εργασιακή ομαλότητα, η βοήθεια στις ασθενέστερες ομάδες, η κατάργηση των διακρίσεων κ.λπ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον πρώτο χρόνο που πραγματοποιήθηκε η έρευνα, το 2004, το ποσοστό αυτό ήταν μόλις στο 10,6%, ενώ πέρυσι, το 2010, είχε ήδη ανέλθει στο 52,6%.

Αντίθετα, πτωτικά κινήθηκε η τάση τιμωρίας των μη υπεύθυνων εταιριών, ενώ οι καταναλωτές έφεραν στην πρώτη θέση του ενδιαφέροντός τους το να είναι τα προϊόντα ασφαλή και υγιεινά. Το περιβάλλον καταλαμβάνει τη δεύτερη θέση στη συνείδηση των καταναλωτών, ενώ το να έχουν παραχθεί οι πρώτες ύλες με κοινωνικά και περιβαλλοντικά υπεύθυνο τρόπο ακολουθεί.

Σε ό,τι αφορά τις πηγές ενημέρωσης των πολιτών για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, το Διαδίκτυο και το «από στόμα σε στόμα» παρουσιάζουν αξιοσημείωτη άνοδο, ενώ οι ειδήσεις και τα ΜΜΕ χάνουν έδαφος.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο