Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Sato: To νέο τριετές επιχειρησιακό πλάνο

Την ανάδειξή της σε έναν από τους μεγαλύτερους brand operator στον κλάδο οικιακών ειδών με ανάπτυξη 22 νέων καταστημάτων για τις αλυσίδες Εντός, La Maison και Bo Concept προβλέπει το τριετές επιχειρησιακό πλάνο της Sato.

Sato: To νέο τριετές επιχειρησιακό πλάνο
Την ανάδειξή της σε έναν από τους μεγαλύτερους brand operator στον κλάδο οικιακών ειδών, με ανάπτυξη 22 νέων καταστημάτων για τις αλυσίδες Εντός, La Maison και Bo Concept προβλέπει το τριετές επιχειρησιακό πλάνο της Sato.

Η Sato έχει ήδη επεκτείνει τις δραστηριότητές της από τα έπιπλα γραφείου στο σύνολο των οικιακών ειδών αρχικά με τα Bo Concept και εν συνεχεία με την αναδιάρθρωση της φιλοσοφίας και των καταστημάτων της ”Εντός” και τη δημιουργία των ”La Maison”.

Ο σχεδιασμός της Sato προβλέπει ότι το 2009 οι αλυσίδες Εντός, La Maison και Bo Concept θα συμβάλουν στις ενοποιημένες πωλήσεις 58 εκατ. ευρώ από 31 εκατ. ευρώ το 2006.

Τα ”Εντός” λειτουργούν πλέον ως μικρά ”ΙΚΕΑ” με μεσαίας επιφάνειας καταστήματα (2 με 4 χιλ. τ.μ) και ανταγωνιστικές τιμές.

To 2006 τα πέντε καταστήματα Εντός σε μια χρήση που δεν ήταν όλα σε πλήρη λειτουργία με βάσει τις προβλέψεις της διοίκησης συνέβαλαν στις ενοποιημένες πωλήσεις με 21,5 εκατ. ευρώ, ήτοι 4,3 εκατ. ευρώ πωλήσεις ανά κατάστημα.

Με βάση τις παρουσιάσεις της Sato το 2009 η Εντός θα συνεισφέρει πωλήσεις 40 εκατ. ευρώ με 14 καταστήματα που θα είναι και διπλάσιας μέσης επιφάνειας από τα υπάρχοντα (4 χιλ. τ.μ από 2 χιλ. τ.μ).

Η εκτίμηση κρίνεται συντηρητική από τους αναλυτές οι οποίοι όμως αναμένουν να δουν πώς θα λειτουργήσουν σε μια πλήρη χρήση τα νέα καταστήματα με τη καινούργια φιλοσοφία.

Τα La Maison που διαθέτουν έπιπλα και είδη σπιτιού αποικιακού στυλ με 5 καταστήματα το 2006 αναμένετο από τη διοίκηση της Sato να συμβάλλουν στις ενοποιημένες πωλήσεις με 2,9 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με το επιχειρησιακό πλάνο θα ανοίξει άλλα δύο καταστήματα La Maison φέτος και ένα ακόμη το 2008. Τα νέα καταστήματα σε συνδυασμό με την ωρίμανση των υφιστάμενων θα οδηγήσουν τις πωλήσεις της La Maison από 4,65 εκατ. ευρώ το 2007 σε 5,6 εκατ. ευρώ το 2008 και 6,65 εκατ. ευρώ το 2009.

Tο πλάνο προβλέπει και τρία νέα καταστήματα Bo Concept το 2008 (2) και το 2009 (1) με τις πωλήσεις από 6,6 εκατ. ευρώ το 2006 να ανέρχονται σε 7,2 εκατ. ευρώ το 2007 και σε 11,3 εκατ. ευρώ το 2009.



Η Sato εξετάζει επίσης την μετατροπή του πρώην εργοστασίου της επί της οδού Πειραιώς σε Εμπορικό κέντρο για είδη σπιτιού όπου εικάζεται ότι θα στεγασθεί και το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας που θα αντιπροσωπεύσει.

Πέραν αυτής και των δικών της σημάτων η Sato επιδιώκει να συγκεντρώσει και άλλες αλυσίδες που δραστηριοποιούνται στο κλάδο οικιακών ειδών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v