Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΝΕΛ: Διευκρινίσεις στην Ε.Κ. για τις γραμμές Β. Αιγαίου

Η ΝΕΛ υποστηρίζει ότι μονολότι η απώλεια των συγκεκριμένων γραμμών θα οδηγήσει σε μείωση των εσόδων από επιδοτήσεις και εισιτήρια, το συνολικό αποτέλεσμα του Ομίλου θα βελτιωθεί λόγω συρρίκνωσης των ζημιών.

ΝΕΛ: Διευκρινίσεις στην Ε.Κ. για τις γραμμές Β. Αιγαίου

"H εταιρεία προτίθεται να δρομολογήσει τα πλοία που απασχολούνταν στις γραμμές του Β. Αιγαίου σε άλλες γραμμές και εκτιμά ότι θα αναπληρώσει σε μεγάλο βαθμό τον κύκλο εργασιών με κερδοφόρα αποτελέσματα", αναφέρει μεταξύ άλλων η ΝΕΛ σχετικά με την απόφαση του Υπουργείου Ναυτιλίας να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία από τη γραμμή Θεσσαλονίκη/Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη – Χίος - Σάμος - Ικαρία, καθώς και την Sea Link Ferries από τη γραμμή Λαύριο – Ψαρά - Μεστά Χίου. 

Αναλυτικά όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση:

Σε συνέχεια της ανακοίνωσής μας της 10.09.2014 επί του ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς με αριθ. Πρωτ. 3196 / 10.09.2014 θα επιθυμούσαμε να διευκρινίσουμε τα κάτωθι :

Το σύνολο των επιχορηγήσεων για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το έτος 2013 ανέρχεται σε 3.860.301 ευρώ που αντιστοιχεί σε 17,69% του συνόλου των επιχορηγήσεων που έλαβε ο όμιλος ΝΕΛ για την αντίστοιχη περίοδο ύψους 21.823.770,72 ευρώ.

Τα έσοδα από εισιτήρια για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το έτος 2013 ανέρχονται σε 5.177.942 ευρώ που αντιστοιχεί σε 24,33% του συνόλου των εσόδων από εισιτήρια εσωτερικού ύψους 21.281.284,60 ευρώ.

Έναντι του συνολικού εσόδου εκ των δυο ανωτέρω κατηγοριών ύψους 9.038.243 ευρώ, η αντίστοιχη δαπάνη για καύσιμα ανέρχεται σε 9.360.000 ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ανέρχεται περίπου σε ζημία 3,5 εκ. ευρώ.

Το σύνολο των επιχορηγήσεων για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το πρώτο εξάμηνο του 2014 ανέρχεται σε 1.691.137 ευρώ που αντιστοιχεί σε 19,69% του συνόλου των επιχορηγήσεων που έλαβε ο όμιλος ΝΕΛ για την αντίστοιχη περίοδο ύψους 8.588.733 ευρώ.

Τα έσοδα από εισιτήρια για τις γραμμές του Β.Αιγαίου για το πρώτο εξάμηνο του 2014 ανέρχονται σε 1.691.176 ευρώ που αντιστοιχεί σε 20,16% του συνόλου των εσόδων από εισιτήρια εσωτερικού ύψους 8.389.409 ευρώ.

Έναντι του συνολικού εσόδου εκ των δυο ανωτέρω κατηγοριών ύψους 3.382.313 ευρώ, η αντίστοιχη δαπάνη για καύσιμα ανέρχεται σε 4.680.000 ενώ το συνολικό αποτέλεσμα ανέρχεται περίπου σε ζημία 1,5 εκ. ευρώ.

Εκ των ανωτέρω συνάγεται το συμπέρασμα ότι μολονότι η απώλεια των συγκεκριμένων γραμμών θα οδηγήσει σε μείωση των εσόδων από επιδοτήσεις και εισιτήρια, το συνολικό αποτέλεσμα του Ομίλου θα βελτιωθεί λόγω συρρίκνωσης των ζημιών.

H εταιρεία προτίθεται να δρομολογήσει τα πλοία που απασχολούνταν στις γραμμές του Β. Αιγαίου σε άλλες γραμμές και εκτιμά ότι θα αναπληρώσει σε μεγάλο βαθμό τον κύκλο εργασιών με κερδοφόρα αποτελέσματα που θα προστεθούν στην παραπάνω βελτίωση όπως την εκθέτουμε.

Πρέπει να τονιστεί ότι οι παραπάνω ενέργειες θα συνδράμουν θετικά στην υλοποίηση του σχεδίου εξυγίανσης της εταιρείας όπως αυτό επικυρώθηκε στο Εφετείο Β.Αιγαίου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v