Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ΑΚΑΡΠΟΡΤ φορέας διαχείρισης της ΝΑΒΙΠΕ Αστακού

Η ΑΚΑΡΠΟΡΤ Α.Ε. θα είναι ο νέος φορέας διοίκησης και διαχείρισης της ελεύθερης ζώνης ΝΑΒΙΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που υπέγραψαν ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Σιούφας, και ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Αντώνης Μπέζας.

Η ΑΚΑΡΠΟΡΤ φορέας διαχείρισης της ΝΑΒΙΠΕ Αστακού
Η ΑΚΑΡΠΟΡΤ Α.Ε. θα είναι ο νέος φορέας διοίκησης και διαχείρισης της ελεύθερης ζώνης ΝΑΒΙΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση που υπέγραψαν ο υπουργός Ανάπτυξης, κ. Δημήτρης Σιούφας, και ο υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Αντώνης Μπέζας.

Σημειώνεται ότι η ΑΚΑΡΠΟΡΤ Α.Ε. είναι ούτως ή άλλως η εταιρία διαχείρισης της ΝΑΒΙΠΕ και ελέγχεται κατά 50% από τον όμιλο ΑΕΓΕΚ και κατά 50% από την εταιρία ΣΥΜΕΤ της οποίας ηγείται ο πρώην πρόεδρος του ΟΛΠ, κ. Βασ. Κούτσης.

Η αγορά της έκτασης που καλύπτει η ΝΑΒΙΠΕ στο Πλατυγιάλι Αστακού από την ΕΤΒΑ πραγματοποιήθηκε μέσω της εταιρίας ΑΣΤΑΚΟΣ ΤΕΡΜΙΝΑΛ στην οποία ο όμιλος ΑΕΓΕΚ κατέχει το 90% και η ΣΥΜΕΤ το 10%. Τη συγκεκριμένη εταιρία επιδιώκει να μεταβιβάσει ο όμιλος ΑΕΓΕΚ, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχει καταφέρει να προσελκύσει ενδιαφερομένους που να προσφέρουν το επιθυμητό τίμημα.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, με την υπογραφή της ως άνω απόφασης ολοκληρώνεται πλέον η διαδικασία για τη λειτουργία της ΝΑΒΙΠΕ Πλατυγιαλίου Αστακού ως ελεύθερης ζώνης.

Ύστερα από αυτό η δυτική Ελλάδα αποκτά έναν μεγάλο πόλο έλξης επενδύσεων.

Η ΝΑΒΙΠΕ είναι η μοναδική ναυτική και βιομηχανική περιοχή στην Ελλάδα που διαθέτει δικό της λιμάνι πολλαπλών χρήσεων, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Ο Αστακός και όλη η γύρω περιοχή διαμορφώνεται σε σύγχρονο (υψηλής αποτελεσματικότητας) διαμετακομιστικό κέντρο, που παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις για το διεθνές εμπόριο.

Η ΝΑΒΙΠΕ, ως ελεύθερη βιομηχανική και επιχειρηματική ζώνη, βρίσκεται σε άριστη γεωγραφική θέση από πλευράς στρατηγικής και οικονομικής σημασίας. Και η θέση αυτή (κοντά σε διεθνείς θαλάσσιες οδούς) την καθιστά πύλη για την κυκλοφορία ανάμεσα στις ευρωπαϊκές χώρες και την Ανατολή. Την καθιστά συνδετικό κρίκο ανάμεσα στην Αδριατική, τα Βαλκάνια και τις περιοχές της Μαύρης Θάλασσας.

Η περιοχή αυτή γίνεται πια νέα είσοδος της νοτιοανατολικής Ευρώπης. Μετατρέπεται σε μοναδικό και άμεσο θαλάσσιο κόμβο μεταξύ της νοτιοανατολικής Ευρώπης και του υπόλοιπου κόσμου.

Μερικές από τις δραστηριότητες που πρόκειται να αναπτυχθούν ιδιαίτερα είναι:

* Η διαμετακόμιση φορτίων και αυτοκινήτων.

* Η μεταφόρτωση υγρών φορτίων και φορτίων χύδην.

* Η αποθήκευση φορτίων.

* Οι υπηρεσίες εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων με την περιοχή της ΝΑΒΙΠΕ (εστιατόρια, τράπεζες, σταθμοί υγρών καυσίμων, mini market κ.λπ.).

* Οι λειτουργίες πορθμείων.

* Η παραλαβή, παράδοση και διαχείριση φορτίων.

* Οι υπηρεσίες συντήρησης και επισκευής του εξοπλισμού του λιμένα.

* Οι δεκάδες τεχνικές υπηρεσίες (π.χ. επιθεώρηση αυτοκινήτων, επεξεργασία και συσκευασία ξύλου, εργασίες ψύξης, επισκευή, συναρμολόγηση κ.λπ.).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο