Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

«Θα δικαιωθούμε» λέει η ΑΚΤΩΡ για την εισαγγελική παρέμβαση

Η διοίκηση της τεχνικής εταιρείας, μετά την άσκηση ποινικής δίωξης για τους διαγωνισμούς που αφορούσαν δύο έργα, σε ΗΣΑΠ και ΟΛΘ, υποστηρίζει πως ούτε ζημιώθηκε το δημόσιο, ούτε υπήρξε παραβατική συμπεριφορά από πλευράς της.

«Θα δικαιωθούμε» λέει η ΑΚΤΩΡ για την εισαγγελική παρέμβαση

«Τόσο στο έργο της ΟΛΘ Α.Ε. όσο και σε αυτό της ΗΣΑΠ Α.Ε. ουδεμία προσυνεννόηση υποβολής προσφορών υπήρξε, ούτε οποιαδήποτε εν γένει παραβατική συμπεριφορά εκ μέρους των εκπροσώπων της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε» υποστηρίζει η διοίκηση της τεχνικής εταιρείας ενώ προσθέτει πως «πολύ περισσότερο, δεν τίθεται θέμα πρόκλησης ζημίας σε βάρος του Ελληνικού Δημοσίου».

Η ανακοίνωση της εταιρείας του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ έγινε με αφορμή την άσκηση ποινικής δίωξης από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών για τα έργα «Επέκταση Κρηπιδώματος 26 του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του 6ου προβλήτα της ΟΛΘ Α.Ε.» και β. «Ανακαίνιση Υποδομής – Επιδομής των Γραμμών και «Ενίσχυση Σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι της ΗΣΑΠ Α.Ε.». Η δίωξη έγινε στο πλαίσιο της έρευνας που εξελίσσεται παράλληλα με την υπόθεση που διερευνά η Επιτροπή Ανταγωνισμού για την ύπαρξη καρτέλ στα δημόσια έργα.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΑΚΤΩΡ:

«Στο έργο «Επέκταση Κρηπιδώματος 26 του σταθμού εμπορευματοκιβωτίων του 6ου προβλήτα της ΟΛΘ ΑΕ» υποβλήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2011 εννέα συνολικά προσφορές με τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης: ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. 50,97%, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. 45,58%, J&P ΑΒΑΞ Α.Ε. 42,38%, ΤΕΡΝΑ Α.Ε. 41,81%, ΑΕΓΕΚ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ Α.Ε. 39,99%, TECHNIS SpA 38,33%, Κ/Ξ FCC CONSTRUCCION SA-ΙΝΤΡΑΚΑΤ Α.Ε. 30,63%, ARCHIRODON GROUP NV 20,22% και ΜΗΧΑΝΙΚΗ Α.Ε. 13,19%».

«Τον Απρίλιο του 2012, η ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., κατόπιν αιτήματος της ΟΛΘ Α.Ε., ανανέωσε την ισχύ της οικονομικής προσφοράς της, παρά την ραγδαία επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών (Αύγουστος 2012). Η ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. είχε ήδη αποχωρήσει από τη διεκδίκηση του έργου, μετά τη λήξη ισχύος της δικής της προσφοράς. Η ΟΛΘ Α.Ε., με σχετική απόφασή της, προέβη σε ματαίωση του διαγωνισμού και το έργο τελικά δεν εκτελέσθηκε, συμμορφούμενη στην επιλογή του ΤΑ.Ι.Π.Ε.Δ. για την υλοποίηση του ως άνω έργου, από τον ανάδοχο της σχεδιαζόμενης τότε ιδιωτικοποίησης της ΟΛΘ Α.Ε.»

«Στο έργο «Ανακαίνιση Υποδομής – Επιδομής των Γραμμών και Ενίσχυση Σήραγγας από Ομόνοια έως Μοναστηράκι της ΗΣΑΠ Α.Ε.», υποβλήθηκαν τον Φεβρουάριο του 2007 εννέα συνολικά προσφορές με τα ακόλουθα ποσοστά έκπτωσης: Κ/Ξ STRABAG AG-ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. 35,80%, ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε. 33,83%, ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. 27,20%, ΑΘΗΝΑ Α.Τ.Ε. 27,07%, ΤΕΡΝΑ Α.Ε. 26,42%, J&P ΑΒΑΞ 26,35%, ΠΑΝΤΕΧΝΙΚΗ Α.Ε. 20,86%, ALPINE MAYREDER 17,26% και ΑΕΓΕΚ 11,71%. Η ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε. ανέλαβε την εκτέλεση του έργου, κατόπιν σχετικών αποφάσεων των αρμοδίων δικαστηρίων και διενέργειας του προβλεπόμενου προσυμβατικού ελέγχου νομιμότητας από το Ελεγκτικό Συνέδριο».

«Με τις αποφάσεις αυτές κρίθηκε αμετάκλητα ο αποκλεισμός από τη διαγωνιστική διαδικασία των Κ/Ξ STRABAG AG-ΘΕΜΕΛΗ Α.Ε. και ΜΟΧΛΟΣ Α.Ε., επειδή οι προσφορές τους ήταν άκυρες».

«Είμαστε βέβαιοι ότι στα πλαίσια της διαταχθείσας Ανάκρισης θα επιβεβαιωθούν οι παρούσες θέσεις της ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v