Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης το δίκτυο Play ΟΠΑΠ

Δύο μεγάλες εκδηλώσεις με συνεργάτες του δικτύου καταστημάτων PLAY πραγματοποίησε στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη ο ΟΠΑΠ. Στόχος η παρουσίαση των σχεδίων ανάπτυξης των PLAY. Τι είπε η διοίκηση του ΟΠΑΠ για την ανάπτυξη των συνεργασιών.

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης το δίκτυο Play ΟΠΑΠ

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η επένδυση του ΟΠΑΠ στο δίκτυο των καταστημάτων PLAY, με τη διοίκηση του ομίλου να υποστηρίζει πως προωθείται «ένα ολοκληρωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που στηρίζει την ανάπτυξη των δραστηριοτήτων της εταιρείας και των συνεργατών της». 

Με σύνθημα «Next 19/ Αλλάζουμε επίπεδο», ο OΠAΠ πραγματοποίησε σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, δύο μεγάλες εκδηλώσεις, «στις οποίες έδωσαν δυναμικό παρών περισσότεροι από 300 ιδιοκτήτες καταστημάτων PLAY».

Μέλη της διοίκησης και διευθυντικά στελέχη του OΠAΠ παρουσίασαν αναλυτικά τα επιχειρηματικά σχέδια της εταιρείας και τις πρωτοβουλίες της για την ανάπτυξη του δικτύου. Το 2018, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, «ήταν μια χρονιά-ορόσημο για την επιχειρηματική δραστηριότητα των VLTs. Ολοκληρώθηκε η αναβάθμιση του τεχνολογικού συστήματος και υλοποιήθηκε η εισαγωγή νέων παιχνιδιών και προγραμμάτων πιστότητας που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των πελατών. Επίσης προχώρησαν σημαντικές πρωτοβουλίες, όπως νέες εμπορικές συμφωνίες για προϊόντα και υπηρεσίες, ανακαίνιση όψεων των καταστημάτων, αφαίρεση αμμοβολών και ενέργειες επικοινωνίας βάσει του αυστηρού ρυθμιστικού πλαισίου που έχει θεσπιστεί από την Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων». 

Όπως ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος του OΠAΠ Ντάμιαν Κόουπ, «δύο χρόνια μετά την έναρξη των VLTs κι έπειτα από μία απαιτητική περίοδο για όλους μας, είναι σαφές ότι το δίκτυο καταστημάτων PLAY βρίσκεται πλέον σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Tο εμπορικό σήμα των PLAY αναγνωρίζεται ως ηγετικό στον τομέα του υπεύθυνου ψυχαγωγικού παιχνιδιού. Άλλωστε, ο OΠAΠ είναι η κορυφαία εταιρεία στο υπεύθυνο παιχνίδι, έχοντας πρόσφατα λάβει την υψηλότερη πιστοποίηση του Παγκόσμιου Οργανισμού Λοταριών (WLA) τυχερών παιχνιδιών στην Ελλάδα. Καθώς μπαίνουμε σε μία νέα φάση ανάπτυξης για το δίκτυο καταστημάτων PLAY, γνωρίζω ότι βρίσκεται μπροστά μας μία ακόμη απαιτητική περίοδος. Ωστόσο, είμαι βέβαιος ότι έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον και ότι θα επιτύχουμε τους κοινούς μας στόχους και προσδοκίες».

Στις εκδηλώσεις παρουσιάστηκε διεξοδικά η στρατηγική για το 2019, «που βασίζεται στους πυλώνες: συνεργάτης, πελάτης, κατάστημα». Ιδιαίτερη έμφαση «θα δοθεί στην υποστήριξη των συνεργατών μέσω κεντρικών συμφωνιών και ενός νέου μοντέλου επιδότησης ενεργειών, καθώς και ενός ανανεωμένου portal opapnet|play, το οποίο αποτελεί βασικό εργαλείο καθημερινής επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των συνεργατών. Το πρόγραμμα εκπαίδευσης εστιάζει στον πελάτη, στον συνεργάτη, στους εργαζόμενούς του και στην απόδοση του καταστήματος».

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v