Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ένας στους τρεις δεν γνωρίζει πώς να προστατεύσει online την ιδιωτική του ζωή

Το 32,3% των χρηστών του διαδικτύου δεν είναι σε θέση να διαφυλάξει αποτελεσματικά τα προσωπικά του δεδομένα, ενώ το 17% είδε ιδιωτικές πληροφορίες του να βρίσκονται σε κοινή θέα.

Ένας στους τρεις δεν γνωρίζει πώς να προστατεύσει online την ιδιωτική του ζωή
Έρευνα της Kaspersky Lab διαπιστώνει πως ένας στους τρεις (ποσοστό 32,3%) καταναλωτές δεν γνωρίζει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την ιδιωτική του ζωή στο διαδίκτυο, ενώ διαπιστώνεται επίσης το φαινόμενο της υπερβολικής διανομής πληροφοριών στα κοινωνικά δίκτυα.

Σύμφωνα με την εταιρεία σχεδόν ένας στους πέντε (17%) είδε ιδιωτικές πληροφορίες για τον ίδιο ή τα μέλη της οικογένειάς του να βρίσκονται σε δημόσια θέα. Μεταξύ των ατόμων που έχουν παιδιά κάτω των 18 ετών, το μέγεθος αυτό αυξάνεται σε έναν στους τέσσερις (22,3%).

Το άγχος για τη διατήρηση της ιδιωτικότητας συνδέεται με τη ζωή υπό συνεχή πίεση, με μόνιμη αίσθηση ότι τρίτοι εκμεταλλεύονται τις προσωπικές μας πληροφορίες, με όλη την αντίσταση να είναι άσκοπη, σχολιάζει η εταιρεία. Στην πραγματικότητα, ορισμένοι πιστεύουν ότι δεν έχουν αρκετή δύναμη για να αντιταχθούν στην παραβίαση της ιδιωτικότητάς τους. Ένας στους τρεις (32,3%) δεν γνωρίζει πώς μπορεί να προστατεύσει πλήρως την ιδιωτική του ζωή στο διαδίκτυο και τουλάχιστον ένας στους δέκα (13%) έχει χάσει το ενδιαφέρον του για το πώς μπορεί να βελτιώσει περαιτέρω την ιδιωτικότητά του.

Τέτοια αδυναμία όσον αφορά στα ζητήματα ιδιωτικού απορρήτου επηρέασαν επίσης την ηλεκτρονική συμπεριφορά των ανθρώπων. Ένα στους πέντε (19%) δεν καταβάλλει πρόσθετες προσπάθειες - όπως την τακτική εκκαθάριση του ιστορικού περιήγησης ή τη χρήση επεκτάσεων για την παρεμπόδιση των λειτουργιών παρακολούθησης στο διαδίκτυο - ώστε να εξασφαλίζεται το απόρρητό τους κατά την πλοήγησή τους στο διαδίκτυο από όλων των ειδών τις συσκευές.

Αυτή η μακροχρόνια απάθεια μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά προβλήματα. Σήμερα, πολλοί ψηφιακοί εγκληματίες είναι έτοιμοι να επωφεληθούν από το ιδιωτικό απόρρητο των άλλων και να κερδίσουν, εκμεταλλευόμενοι τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v