Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

WIND: Αύξηση 95% στην κίνηση data 4G/4G+ στις γιορτές

Σε ορεινούς προορισμούς η μεγαλύτερη αύξηση του όγκου δεδομένων. Στο Πήλιο, στην Καστοριά, στο Καϊμακτσαλάν, στο χιονοδρομικό κέντρο της Ζήρειας, ξεπέρασε το 150% και σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξε το 500%.

WIND: Αύξηση 95% στην κίνηση data 4G/4G+ στις γιορτές

Νέο ρεκόρ στην κίνηση δεδομένων κατέγραψε φέτος τις γιορτές το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της WIND, αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Με την ανταλλαγή των εορταστικών μηνυμάτων, videos και instastories, η συνολική κίνηση mobile data το διάστημα μεταξύ Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς (το δεκαήμερο 23/12-1/1) ξεπέρασε το 1.5 petabyte αυξημένη περισσότερο από 70% σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, την ώρα που η πληθυσμιακή κάλυψη του WIND 4G/4G+ πανελλαδικά αγγίζει το 98%.

Σημειώνεται πως οι περιοχές με τη μεγαλύτερη σε όγκο κίνηση, μέσω του δικτύου της WIND ήταν το Πήλιο, η Καστοριά, ο Παρνασσός, η Αράχοβα και η Καλαμπάκα. H μεγαλύτερη αύξηση στην κίνηση δεδομένων σε σχέση με την περασμένη χρονιά, παρατηρήθηκε στο Πήλιο, στην Καστοριά, στο Καϊμακτσαλάν καθώς και στο χιονοδρομικό κέντρο της Ζήρειας, ξεπερνώντας το 150% και σε κάποιες περιπτώσεις άγγιξε το 500%!

«Συνεχίζουμε τις επενδύσεις σε υποδομές νέας γενιάς και αναβαθμίζουμε συνεχώς τα δίκτυά μας με στόχο να προσφέρουμε υψηλής ποιότητας εμπειρία mobile Internet στους πελάτες μας. Τα στοιχεία αποδεικνύουν πως οι καταναλωτές μας εμπιστεύονται και αυξάνουν συνεχώς τη χρήση των υπηρεσιών που τους προσφέρουμε», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής Δικτύου της WIND Ελλάς, Νίκος Πανόπουλος.

Η ανακοίνωση επισημαίνει πως πρώτο την εορταστική περίοδο σε κίνηση data, είναι το Facebook το οποίο αποτελεί το 36% της συνολικής κίνησης δεδομένων στο δίκτυο της WIND και το οποίο διπλασίασε την κίνηση του σε σχέση με πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 120%. Ακολουθούν το YouTube (17% της συνολικής κίνησης) και το Instagram (7% της συνολικής κίνησης) το καθένα από τα οποία παρουσίασε αύξηση της τάξης του 35%.

Όπως αναφέρεται, το δίκτυο 4G/4G+ της WIND ανταποκρίθηκε απόλυτα στην εκρηκτική αύξηση της ζήτησης στην εορταστική περίοδο με το εξειδικευμένο προσωπικό να παρακολουθεί σε 24ωρη βάση την λειτουργία του ενιαίου δικτύου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας από το Εθνικό Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v