Καταστήματα Γερμανός: 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Επετειακή καμπάνια με πρωταγωνιστή το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία. Μοναδικές προσφορές σε προϊόντα τεχνολογίας, από 15 Ιουνίου, για 40 ημέρες, από το μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα.

Καταστήματα Γερμανός: 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας

Το δίκτυο καταστημάτων Γερμανός συμπληρώνει 40 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ελληνική αγορά. Από ένα κατάστημα το 1980 στο κέντρο της Αθήνας, η Γερμανός μετεξελίχθηκε στο μεγαλύτερο retail δίκτυο τεχνολογίας στην Ελλάδα, μια αλυσίδα με επίκεντρο τον πελάτη και προορισμό την τεχνολογία, αναφέρει σχετική ανακοίνωση. Χάρη σε αυτή τη μοναδική εξελικτική πορεία 40 χρόνων, η Γερμανός συγκαταλέγεται σήμερα στα πιο ισχυρά και αγαπημένα brands στην Ελλάδα.

«Όλα αυτά τα χρόνια, μαζί με την τεχνολογία, εξελίσσεται και η μάρκα Γερμανός. Κοιτάμε μπροστά και φροντίζουμε να προλαβαίνουμε τις εξελίξεις. Να παρέχουμε στον πελάτη αυτό που χρειάζεται, πριν να το ζητήσει. Να είμαστε δίπλα του στα εύκολα και στα δύσκολα. Η συμπλήρωση των 40 χρόνων της Γερμανός συνέπεσε με πρωτόγνωρες στιγμές για όλους μας. Εν μέσω πανδημίας, συνεχίσαμε να είμαστε εκεί για τον πελάτη, λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλους τους ανθρώπους της Γερμανός που απέδειξαν ότι δίκαια αυτή η αλυσίδα, 40 χρόνια τώρα, χαίρει της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Θα συνεχίσουμε να τιμούμε αυτή την εμπιστοσύνη. Με την ποιότητα και την αξιοπιστία που μας διακρίνει όλα αυτά τα χρόνια, τη δύναμη του Ομίλου ΟΤΕ και με όχημα την τεχνολογία, δημιουργούμε σήμερα τα καταστήματα Γερμανός του αύριο. Για εμάς τα 40 χρόνια είναι μόνο η αρχή», δήλωσε ο κ. Θανάσης Στράτος, Chief Customer Operations Officer Ομίλου ΟΤΕ.

Mε πάνω από 19 εκατομμύρια επισκέπτες σε ετήσια βάση, τα καταστήματα Γερμανός σπάνε ρεκόρ επισκεψιμότητας, υπογραμμίζει η ανακοίνωση. Αίσθηση έχει προκαλέσει η νέα καινοτόμα σχεδιαστική φιλοσοφία που εισάγει η Γερμανός στα καταστήματά της που είναι μεγαλύτερα, περισσότερο διαδραστικά και δίνουν έμφαση στην ψηφιακή εμπειρία του πελάτη. Με τη νέα αυτή αισθητική είναι ήδη διαθέσιμα τα καταστήματα Γερμανός στα Βριλήσσια, την Αγ.Παρασκευή και την Καλαμάτα. Η Γερμανός αποτελεί τον No 1 προορισμό για Service προϊόντων τεχνολογίας και κινητού, ενώ οι πελάτες της απολαμβάνουν μοναδικές υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, όπως οι Tech Experts, και τα G Files, G Insurance και G-Buy Back. Το brand Γερμανός βρίσκεται σταθερά κοντά στο νεανικό κοινό, όπως καταδεικνύει και η πρώτη θέση που έχει στους νέους το YouTube κανάλι Γερμανός στην κατηγορία retail και telcos με περισσότερους από 165.000 subscribers.

Η τεχνολογία αλλάζει - Αυτό που μένει ίδιο είναι το συναίσθημα

Η Γερμανός είναι συνώνυμο της εξέλιξης, σημειώνει η ανακοίνωση. Ακολουθεί τις διεθνείς τάσεις και αλλάζει διαρκώς για να γίνεται καλύτερη. Ακούει τις ανάγκες των καταναλωτών και προσφέρει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Μέσα σε αυτά τα 40 χρόνια, οι τεχνολογικές εξελίξεις ήταν καταιγιστικές, αλλάζοντας ριζικά την καθημερινότητά μας, τον τρόπο που επικοινωνούμε, που διασκεδάζουμε, που εργαζόμαστε, που μαθαίνουμε. Αυτό που έμεινε ίδιο, είναι το συναίσθημα που προκαλεί κάθε νέα επαφή με την τεχνολογία. Ο ενθουσιασμός του καινούργιου, η χαρά και η συγκίνηση του να μοιράζεσαι στιγμές. Αυτό αποτυπώνει η νέα επετειακή καμπάνια της Γερμανός που συστήνει διαφορετικούς ανθρώπους, οι οποίοι χρησιμοποιούν την τεχνολογία της εποχής τους, έχοντας κοινό παρονομαστή τα συναισθήματα που βιώνουν.

«Στα καταστήματα Γερμανός δεν πουλάμε απλώς τεχνολογία. Φέρνουμε τους ανθρώπους κοντά στην τεχνολογία και τη ζούμε μαζί τους. Η νέα καμπάνια μάς θυμίζει ότι η Γερμανός , εδώ και 40 χρόνια, μέσα από το μεγάλο δίκτυο καταστημάτων της, το εκπαιδευμένο και έμπειρο προσωπικό της, αλλά και την μεγάλη γκάμα των high tech προϊόντων της, μας βάζει στην καρδιά της τεχνολογίας, αλλά και στην ουσία της: το συναίσθημα», δήλωσε ο κ. Κωνσταντίνος Βούζας, Διευθυντής BU Retail Σταθερής & Κινητής. Και συμπλήρωσε: «Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στον πελάτη και στην άριστη εξυπηρέτησή του και να ενισχύουμε τις δεξιότητες των ανθρώπων μας σε νέες τεχνολογίες. Να αναβαθμίζουμε τα καταστήματά μας, να εμπλουτίζουμε τη γκάμα των προϊόντων μας και να φέρνουμε περισσότερα digital στοιχεία. Με έναν στόχο: να γίνουμε αφορμή για να ζήσουν οι πελάτες μας ακόμη περισσότερες αξέχαστες στιγμές με δυνατά συναισθήματα».

40 ημέρες μεγάλες προσφορές

Η Γερμανός γιορτάζει τα 40 χρόνια της μαζί με τους καταναλωτές, με δυνατές προσφορές και εκπλήξεις για 40 ημέρες. Από τις 15 Ιουνίου και κάθε μέρα μια μεγάλη προσφορά -που θα διαρκεί 24 ώρες- περιμένει τους καταναλωτές στα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, αλλά και online στο eshop της εταιρείας, από μια μεγάλη γκάμα προϊόντων όπως smartphones, laptops, smartwatches, tablets, games και αξεσουάρ, για να μπουν στην καρδιά της τεχνολογίας και να ζήσουν συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v