Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πιστοποίηση Safe Shopping για καταστήματα από την TUV Hellas

Ο έλεγχος γίνεται από τους επιθεωρητές της TÜV HELLAS (TÜV NORD) χωρίς προειδοποίηση με τη μέθοδο του «Mystery shopping» εξασφαλίζοντας πώς τα καταστήματα ελέγχονται σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

Πιστοποίηση Safe Shopping για καταστήματα από την TUV Hellas

Την καινοτόμα υπηρεσία Safe Shopping που απευθύνεται στο σύνολο των λιανεμπορικών επιχειρήσεων διαθέτει πλέον η TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Για ακόμη μια φορά, ο μεγαλύτερος Φορέας πιστοποίησης στην Ελλάδα βρίσκεται στο πλευρό των επιχειρήσεων του λιανεμπορίου και τους δίνει τη δυνατότητα αξιολογήσουν το επίπεδο εφαρμογής των απαιτούμενων ελέγχων και μέτρων που λαμβάνονται για την πρόληψη μετάδοσης μεταδοτικών ασθενειών.

Σκοπός του συγκεκριμένου ελέγχου, τον οποίο πραγματοποιεί ο φορέας πιστοποίησης, είναι να επιβεβαιώσει τις διαδικασίες αντιμετώπισης του COVID-19 που εφαρμόζονται στο σύνολο των καταστημάτων της εκάστοτε εταιρείας. Kαι επιπλέον, να ελέγχονται όλα τα όποια πρόσθετα μέτρα έχει θεσπίσει η κάθε επιχείρηση για την προστασία των εργαζομένων, των συνεργατών και των πελατών της.

Η εν λόγω υπηρεσία δεν διατείνεται ότι αποτελεί θωράκιση ή οποιασδήποτε μορφής ασπίδα απέναντι στον κορωνοϊό –καθώς αυτονόητα αλλά και στην πράξη αυτό είναι και έχει αποδειχθεί αδύνατο- αλλά εξασφαλίζει μέσω επισταμένου ελέγχου τη συμμόρφωση και σωστή τήρηση όλων των αναγκαίων και θεσμοθετημένων ως υποχρεωτικών μέτρων που κρίθηκαν απαραίτητα για τον περιορισμό της μετάδοσης της νόσου.

Ήδη η υπηρεσία Safe Shopping έχει υλοποιηθεί με επιτυχία στο σύνολο των σουπερμάρκετ του ομίλου Χαλκιαδάκης ο οποίος αριθμεί 38 σημεία πώλησης στους τέσσερις νομούς της Κρήτης με εξαιρετικά θετικά αποτελέσματα και επεκτείνεται σε μια σειρά από άλλες λιανεμπορικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Πώς λειτουργεί η υπηρεσία

Κατά την υλοποίησή της στα σουπερμάρκετ Χαλκιαδάκης, το προσωπικό των καταστημάτων εκπαιδεύτηκε κατάλληλα ενώ στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας εφαρμόστηκαν αυστηρά άμεσα μέτρα περιορισμού των επισκέψεων. Στη συνέχεια, δόθηκαν γραπτές οδηγίες και ετοιμάστηκαν πρωτόκολλα αντίδρασης σε κάθε πιθανό σενάριο ενώ αντίστοιχα τοποθετήθηκαν σημάνσεις με οδηγίες σε όλα τα τμήματα. Παράλληλα, τοποθετήθηκαν σημάνσεις σε όλα τα καταστήματα, οι οποίες δίνουν σαφείς οδηγίες τόσο στο προσωπικό όσο και στους πελάτες.

Επιπλέον, σε τακτά χρονικά διαστήματα μεταδίδονται ηχητικά ενημερωτικά σποτ μέσα στα καταστήματα (σε ελληνικά και αγγλικά) για όλα τα μέτρα προστασίας και τοποθετήθηκε καινοτόμο ηλεκτρονικό σύστημα καταμέτρησης των πελατών στις εισόδους.

Παράλληλα, τοποθετήθηκαν απολυμαντικά στις εισόδους και δόθηκαν σε όλους τους εργαζόμενους μέσα ατομικής προστασίας, αυξήθηκε το προσωπικό καθαριότητας και σε τακτά χρονικά διαστήματα πραγματοποιείται απολύμανση των καταστημάτων.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως στα πλαίσια της υπηρεσίας Safe Shopping περιλαμβάνονται μια σειρά από σημεία ελέγχου, που αφορούν στις πληροφορίες που παρέχονται, στον τρόπο προσέλευσης, στη διάθεση προστατευτικών μέσων (αντισηπτικά, γάντια), στην τήρηση των κανόνων από το προσωπικό, στην τήρηση των αποστάσεων, τα ηχητικά ενημερωτικά μηνύματα, η ελεγχόμενη χρήση του ανελκυστήρα, τη συχνότητα καθαρισμού του καταστήματος, κ.α.

Ο έλεγχος γίνεται από τους επιθεωρητές της TÜV HELLAS (TÜV NORD) χωρίς προειδοποίηση με τη μέθοδο του «Mystery shopping» εξασφαλίζοντας πώς τα καταστήματα ελέγχονται σε πραγματικές συνθήκες λειτουργίας.

Σημειώνεται πως ο έλεγχος Safe Shopping βασίζεται σε Εθνικές Νομοθετικές Απαιτήσεις και Κατευθυντήριες Οδηγίες και Συστάσεις και κατευθυντήριες οδηγίες του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ με την ολοκλήρωσή του η TÜV HELLAS (TÜV NORD) εκδίδει αναλυτική αναφορά που θα περιλαμβάνει τη συμμόρφωση με τις τρέχουσες νομοθετικές απαιτήσεις.

H κυρία Uxue Azpiroz, Διευθύντρια Γραφείου Κρήτης και Vice President Food TÜV NORD δήλωσε σχετικά: «Με την υπηρεσία Safe Shopping αποδεικνύουμε έμπρακτα για ακόμη μια φορά ότι βρισκόμαστε δίπλα στους συνεργάτες μας στη δύσκολη συγκυρία της πανδημίας, κάνοντας το καλύτερο δυνατό προκειμένου να τους εξασφαλίσουμε, επιβεβαιώνοντας ότι τηρούν σωστά και σχολαστικά όλα τα απαιτούμενα μέτρα για τον περιορισμό του κορονοϊού. Η αξιολόγηση από τον Φορέα μας αποτελεί ακόμη ένα εχέγγυο για τους συνεργάτες μας, απέναντι στους πελάτες, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενούς τους, αλλά και απτή απόδειξη της εκατέρωθεν εμπιστοσύνης».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v