Η Πλαίσιο καινοτομεί με τη νέα υπηρεσία «Μήνα-μήνα online»

Η πρόσθετη επιλογή που δίνει στο καταναλωτικό κοινό η εταιρία. Εύκολα, γρήγορα και απλά... 22.000 είδη προϊόντων στη διάθεση όλων.

Η Πλαίσιο καινοτομεί με τη νέα υπηρεσία «Μήνα-μήνα online»

Σε μια περίοδο που οι περιορισμοί στις μετακινήσεις που επιβάλει η πανδημία έχουν φέρει στην πρώτη γραμμή τη σημασία του ηλεκτρονικού εμπορίου και τις δυνατότητες των εξ αποστάσεως αγορών που αυτό προσφέρει, μια πρωτοποριακή - καινοτόμα υπηρεσία που έχει λανσάρει το Plaisio.gr έρχεται να προσφέρει μια πολύ σημαντική επιπλέον επιλογή στο καταναλωτικό κοινό συμπληρώνοντας την αγοραστική εμπειρία στο Plaisio.gr.

Πρόκειται για την υπηρεσία «ΜΗΝΑ-ΜΗΝΑ online». Η μεγάλη καινοτομία της; Επιτρέπει να πραγματοποιηθούν αγορές με δόσεις χωρίς τη χρήση πιστωτικής κάρτας και μάλιστα με τις διαδικασίες έγκρισης της αγοράς να είναι εξαιρετικά εύκολες και ταχύτατες.

Το μόνο που θα χρειαστεί ο πελάτης, είναι να διαλέξει τα προϊόντα που θέλει να αποκτήσει από μια τεράστια γκάμα 22.000 ειδών που προσφέρει η ηλεκτρονική ιστοσελίδα της Πλαίσιο και να έχει κατεβάσει το εκκαθαριστικό του σημείωμα. Το αίτημα χρηματοδότησης αξιολογείται και απαντάται σε τρία μόλις λεπτά!

Γιατί το «ΜΗΝΑ - ΜΗΝΑ online» συνιστά καινοτομία;

Επειδή ακριβώς είναι το πρώτο και μοναδικό μέχρι στιγμής εξ ολοκλήρου online τραπεζικό πρόγραμμα χρηματοδότησης που παρέχεται μέσω εμπόρου. Πρακτικά δηλαδή, ένας καταναλωτής μπορεί να αιτηθεί τη χρηματοδότηση των αγορών του, χωρίς να επισκεφθεί κανένα φυσικό κατάστημα σε οποιοδήποτε στάδιο της διαδικασίας.

Ταυτόχρονα, απολαμβάνει την ασφάλεια και την αξιοπιστία των συναλλαγών που προσφέρονται μέσω του συγκεκριμένου ηλεκτρονικού μέσου πληρωμής. Αξιοσημείωτο είναι δε ότι οι καταναλωτές που διαθέτουν internet banking της Εθνικής Τράπεζας, μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία μόνοι τους, σε όποιο χρονικό σημείο της ημέρας επιλέξουν, έχοντας τον απαραίτητο χρόνο που χρειάζονται ώστε να μελετήσουν τους όρους χρηματοδότησης πριν κάνουν τις επιλογές τους.

Ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο καταναλωτής ώστε να επωφεληθεί από τις δυνατότητες που του παρέχει το «ΜΗΝΑ - ΜΗΝΑ online»;

Όπως προαναφέρθηκε, ο καταναλωτής επιλέγει τα προϊόντα που επιθυμεί μέσα από μια τεράστια γκάμα 22.000 προϊόντων τεχνολογίας που μπορεί να βρει στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Πλαίσιο, και εφόσον οι αγορές του είναι 200 ευρώ και άνω, έχει αυτόματα τη δυνατότητα να επιλέξει σαν τρόπο πληρωμής το πρόγραμμα «MHNA-MHNA online».

Στη συνέχεια, μεταφέρεται μέσω της ιστοσελίδας της Πλαίσιο στο ασφαλές περιβάλλον του internet banking της Eθνικής Τράπεζας ώστε να υποβάλει την αίτηση για χρηματοδότηση. Μόλις αυτή εγκριθεί, υπογράφει όλα τα συμβατικά έγγραφα και παραλαμβάνει τις αγορές του άμεσα.

Να σημειωθεί επίσης ότι απλή είναι και η διαδικασία πληρωμής των δόσεων, καθώς υπάρχουν επιλογές ηλεκτρονικής εξόφλησης είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, ακολουθώντας τις οδηγίες που λαμβάνει με μήνυμα από την Εθνική Τράπεζα, είτε μέσω του internet banking της Eθνικής Τράπεζας του δανειοδοτούμενου.

Σε κάθε περίπτωση βέβαια, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει να εξοφλήσει τη δόση σε ένα κατάστημα Πλαίσιο, σε ένα ATM ή και απευθείας σε ένα τραπεζικό κατάστημα. 

Η ΠΛΑΙΣΙΟ την περίοδο της πανδημίας

Αξίζει να σημειωθεί ότι, η Πλαίσιο, η οποία διαθέτει πολύ μεγάλη εμπειρία στο χώρο του e-commerce όντας η πρώτη ελληνική εταιρεία που πριν από 21 χρόνια, το 1999, δημιούργησε ηλεκτρονικό κατάστημα, κινήθηκε ταχύτατα από την πρώτη φάση της πανδημίας εστιάζοντας τη στρατηγική της στο τρίπτυχο «logistics _ διανομή - in_house call center», δεδομένου ότι το προηγούμενο διάστημα είχε έγκαιρα προβεί σε μια σειρά σημαντικών επενδύσεων και πιο συγκεκριμένα:

  • 30 εκατ. ευρώ στο κέντρο της εταιρείας στη Μαγούλα.
  • 8 εκατ. ευρώ στη νέα αποθήκη στη Μάνδρα.
  • 2 εκατ. ευρώ πλατφόρμα e-commerce.

Έτσι, η εταιρεία, με κλειστά καταστήματα στο πρώτο lockdown κατάφερε να διαχειριστεί δεκαπλάσιο όγκο παραγγελιών (σε σχέση με τη συνήθη υποδοχή παραγγελιών προ πανδημίας).

Τα παρακάτω νούμερα είναι ενδεικτικά: Κατά το διάστημα του lockdown το ηλεκτρονικό κατάστημα Plaisio.gr υποδέχθηκε 7.760.000 επισκέψεις, ενώ δέχθηκε 1 εκατομμύριο κλήσεις στο call center, εξυπηρετώντας συνολικά 330.000 παραγγελίες. Με την αξιοποίηση τόσο του στόλου 90 φορτηγών της όσο και συνεργασιών με couriers, πέτυχε τελικά να διατηρήσει για σημαντικό μέρος των παραγγελιών το μίνιμουμ στους χρόνους παράδοσης, δηλαδή σε 2-3 ημέρες.

Προσθέτοντας πλέον και την υπηρεσία «ΜΗΝΑ-ΜΗΝΑ online» αυξάνει τις παρεχόμενες επιλογές εξ αποστάσεως αγορών με ασφάλεια και ευκολία, προσφέροντας πρακτικές λύσεις στους καταναλωτές για να εξυπηρετήσουν τις αγοραστικές τους ανάγκες σε μια περίοδο που η πανδημία κι όσα αυτή έχει φέρει στη ζωή μας, έχει αλλάξει, μεταξύ άλλων, ριζικά και τον τρόπο που μπορούμε να προμηθευτούμε τα αγαθά που είναι απαραίτητα για το σπίτι αλλά και για την εργασία μας.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v