Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Οι τρεις προτεραιότητες της Inform Λύκος για το 2021

Οι στόχοι του εισηγμένου ομίλου και η στρατηγική επέκτασης στον υποσχόμενο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας. Αναπτύσσεται η αγορά της Ρουμανίας, αρχίζει να ανακάμπτει η ελληνική. Μέρισμα 0,04 ευρώ και αγορά ιδίων μετοχών ενέκρινε η Γ.Σ.

Οι τρεις προτεραιότητες της Inform Λύκος για το 2021

Στόχος μας για φέτος είναι να επαναλάβουμε αυτό που κάνουμε εδώ και αρκετά χρόνια, δηλαδή να ανεβάζουμε τις οικονομικές επιδόσεις του Ομίλου, ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Inform Λύκος Παναγιώτης Σπυρόπουλος, στα πλαίσια της χθεσινής τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων της εισηγμένης.

Αν και η διοίκηση της εταιρείας απέφυγε επιμελώς να προχωρήσει σε οποιαδήποτε πρόβλεψη για τη φετινή πορεία των οικονομικών της επιδόσεων, αυτό που προκύπτει είναι ότι:

  • Η εξέλιξη των εργασιών στη Ρουμανία (αποτελεί την πηγή κερδοφορίας του ομίλου) εξελίσσονται -και φέτος- μέχρι τώρα ανοδικά.
  • Δραστηριότητες στην Ελλάδα που είχαν επηρεαστεί δυσμενώς πέρυσι λόγω της πανδημίας, έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σημαντικά μετά την άρση των σχετικών περιοριστικών μέτρων.
  • Η εταιρεία έχει κερδίσει το διαγωνισμό των δελτίων της επικείμενης απογραφής της ΕΛΣΤΑΤ, ενώ παράλληλα αρκετοί διαγωνισμοί που αφορούν το κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού αναμένεται να «βγουν» στην αγορά (η εισηγμένη θα διεκδικήσει τμήμα τουλάχιστον αυτών).

Συνολικά, ο όμιλος καταγράφει αξιοσημείωτη κερδοφορία (βλέπε στοιχεία παρατιθέμενου πίνακα) σε μια ανοδική ρουμανική αγορά, στην οποία επιπλέον διευρύνει την γκάμα των προσφερόμενων υπηρεσιών του, ενώ παράλληλα προσπαθεί να μηδενίζει τη ζημία (και να επανέλθει σε θετικό πρόσημο) στην Ελλάδα.

«Βρισκόμασταν σε πολύ καλό δρόμο για να επιστρέψουμε σε θετικό πρόσημο, ωστόσο μας επηρέασαν αρνητικά οι επιπτώσεις της πανδημίας. Κινούμαστε πάντως προς τη σωστή κατεύθυνση και πιστεύω ότι μεσοπρόθεσμα θα πετύχουμε το συγκεκριμένο στόχο, αλλά όχι το 2021» ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Inform Λύκος.

Η τακτική γενική συνέλευση της εισηγμένης ενέκρινε την διανομή μερίσματος ύψους 0,04 ευρώ ανά μετοχή, καθώς και τη δυνατότητα αγοράς έως 300.000 ιδίων μετοχών, που θα δοθούν ως bonus σε περίπτωση επίτευξης συγκεκριμένων στόχων.

Αναπτυξιακοί άξονες

Στρατηγική του ομίλου είναι να συνεχίσει να αναλαμβάνει όσο το δυνατόν περισσότερες εργασίες στη φθίνουσα δραστηριότητα της έγχαρτης επικοινωνίας και κυρίως να διευρύνει τη θέση της στο χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας, που κερδίζει συνεχώς έδαφος και συνοδεύεται από υψηλότερα περιθώρια κέρδους.

Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ομίλου κ. Μανώλη Κόντο, οι τρεις προτεραιότητες για το 2021 είναι η γεωγραφική επέκταση των προσφερόμενων υπηρεσιών σε περισσότερες χώρες (προτεραιότητα σε εκείνες όπου η μητρική Austrian Cards διαθέτει παρουσία), η ενίσχυση του μεριδίου αγοράς σε ήδη δραστηριοποιούμενες αγορές και η ανάπτυξη στο κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού μέσα από νέες προσφερόμενες και καινοτόμες λύσεις.

Προς την τελευταία κατεύθυνση κινείται η φετινή εξαγορά του 56,5% της εταιρείας Cloudfin (ψηφιακά προϊόντα για τη διαχείριση εγγράφων στα λογιστήρια), καθώς και η ενίσχυση των ποσοστών συμμετοχής στις ρουμανικές Next Docs Expert και Next Docs Confidential (λύσεις στη διαχείριση εγγράφων, που θα μπορούσαν να προσφερθούν και στην Ελλάδα, τόσο στο δημόσιο, όσο και στον ιδιωτικό τομέα).

Σύμφωνα με τον κ. Κόντο, η έλευση της πανδημίας κατέστησε περισσότερο σαφές σε πελάτες-επιχειρήσεις ότι είναι προς το συμφέρον τους να αναπτύξουν την ψηφιακή επικοινωνία τόσο με τους πελάτες τους, όσο και με τους εργαζόμενούς τους, με τον εισηγμένο όμιλο να αναλαμβάνει σημαντικές νέες εργασίας στο συγκεκριμένο κομμάτι σε τράπεζες, ασφαλιστικές εταιρείες και άλλες κατηγορίες επιχειρήσεων.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v